Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zmierzylem ciśnie sprezania i wyszlo na pierwszym 20 na drugim 19 trzeci 17 i czwarty 19

silnik F4L 913T

Jutro zmierze jak to wygląda po ustawieniu zaworów 

A mam jeszcze pytanie ile barów powinno dmuchać turbo w tym silniku?

@Laval nie mogę wysłać do Cb wiadomosci jakoś chyba masz pełną skrzynkę 

Edytowane przez macius11157
Opublikowano

Oryginał to bosch ale nie będę wywalal pieniędzy bo nie ma to sensu jeśli ma to wytrzymywać 2 lata. Przyczyna są słabej jakości końcówki. Zamówiłem firmy firad mają lepsze opinie niż bosch. A jakich przyczynach mowisz

Opublikowano

syfu nie ma filtry zmianiane na bierzaco a paliwo od lat z jedengo miejsca brane i wszytsko chodzi na nim wiec tez nie ma to zwiazku . wina koncowek pewnie to podjeby jakies i tyle czytałem o boschu i duzo jest podrobek chociaz te były brane normalnie w sklepie

Opublikowano

Dzień dobry,

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest wkręcany czujnik/włącznik odpowiadający za załączanie elektrozaworu sterującego wentylatorem silnika w DEUTZ FAHR DX80? Pozdrawiam 

czujnik.jpg nr katalogowy 01174575

Opublikowano

witam mam taki problem z dx90 że podczas odpalania i przegazuwki strzela w tłumik jest to dosyć denerwujące ciągnik był u fachowców od układu zasilania i podobno zapłon ustawili

Opublikowano

Witam. Czy w silniku Deutz bfm1012e jest membrana Lda (która ponoć zwiększa dawkę paliwa w zależności od ciśnienia doładowania ) ? jeśli jest to gdzie ona się znajduje ? , ponieważ ciągnik z tym silnikiem nagle stracił moc

Opublikowano

to że jest w regulatorze obrotów to wiem tylko gdzie dokładnie jest ? Czy nie znajduje się w tym dekielku co jest przykręcony na 4 imbusy i co jest połączony rurką z kolektorem dolotowym ?

Opublikowano

Rzeczywiście niepotrzebnie napisałem drugi temat, zdjąłem ten dekielek i przyglądając się tej membranie zauważyłem że ma dziurkę , tylko pytanie chcąc wymienić tą membranę jak ją wyciągnąć , bo nie chce wyjść a na siłę to wiadomo jak się nie ma wiedzy to można coś uszkodzić. Czy jest ona zabezpieczona w jakiś sposób w środku na tym trzpieniu ?


widząc schemat widać że jest tam zabezpieczenie , czy żeby tam się dostać trzeba rozbierać cały regulator ?

Opublikowano

Witam W deutz k120 pojawiają mi się błędy komunikacji z modułem CAN. sygnał non valid i jeszcze inne błędy sygnału. Jeszcze pojawia się znaczek EMC. Zauważyłem że jak jest ciepło to tych błędów nie ma lub są b rzadko. Co to może być? Cos nie łączy? Gdzie szukać przyczyny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v