Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego tytek179 nie masz racji że nie da rady. Mam tak orbitrol 160 od widlaka z zaworem starą pompa od podnośnika c330(trzeba zmienić obroty)zamontowane w miejscu sprężarki siłownik od neptuna z czujki co naprowadza za rząd wąsy i drążek od c360 i można śmigać. Na wolnych obrotach z turem i na turze big-bak 600kg może dziecko kręcić

Opublikowano

robson79 ale ty masz cos w deseń mojego wspomagania czyli pompa w miejscu spreżarki, orbitrol , siłownik, drążek jak 2 c-360 itd. Twoja konstrukcja od mojej niczym sie zbytnio nie rózni możliwe ze twoja wyszła ci taniej więc chwała ci za cierpliwość ... mi chodzi jednak o inne dedykowane

układy wspomagań (delikatne) które pod obciążeniem strasznie dostaja w d*** . Mowa tu o moim wczesniejszym elektrycznym układzie ( z jakiegos dostawczaka czy tam osobówki ) który po kilku próbach ładownia obornika tylko sie zaśmierdział

Opublikowano (edytowane)

Mam założoną kolumnę od lublina, stara pompę od trzydziestki w miejsce sprężarki. I tu jest mój problem że wywala mi simering z pompy. Ten który jest za kołem pasowym. Mam nawet założone takie coś : http://www.sklep-gre...ducts_id/275374 i cały czas to samo. Ma ktoś pomysł żeby tak się nie działo?

Olej mam wlany hydrauliczny

Edytowane przez lepo
Opublikowano

Ja mam wspomaganie z firmy Agricola które bardzo polecam choć kosztuje ponad 2 tysiaki . Pewnie powiecie ze drogie ale moja c 330 smiga z ładowaczem 3 sekcyjnym zasilanym z wałka WOM pompą z przekładnią 1:3.5 o wydajnosci 40l/min ( 1200obr/min )...... ale o pompach moze innym razem... Uziu92 jesli jeszcze nie wiesz to powiem Ci ze wspomagania z wozkow widłowych i ciężarówek według mnie nie zdaja egzaminu w pracy z ładowaczem

...Tu podaje linka do wspomaganie które aktualnie mam zamontowane --> http://www.sklepdlar...126/produkt.htm

Wszystko ładnie pieknie ale trzeba miec te 600 obr/min aby swobodnie obracać kierownicą pod obciążeniem

 

a kolego moglybs wrzucic fotke silownika jak to u Ciebie wyglada , bo mi sie wydaje ze mi silownik nie wejdzie bo mam wzmacniany wspornik tura , drazek oryginalny jak sie skreci to prawie go dotyka.

Opublikowano

Mam założoną kolumnę od lublina, stara pompę od trzydziestki w miejsce sprężarki. I tu jest mój problem że wywala mi simering z pompy. Ten który jest za kołem pasowym. Mam nawet założone takie coś : http://www.sklep-gre...ducts_id/275374 i cały czas to samo. Ma ktoś pomysł żeby tak się nie działo?

Olej mam wlany hydrauliczny

Kolego jak masz pompę chydrauliczną od trzydziestki w miejscu sprężarki to trzeba zmienić obroty pompy bo będzie wywalało simering tak jak tobie. Odkręć tylną pokrywę pompy obróć ją o 180 stopni. Tylko ważne jaką masz tam pompę jak z Tucholi czyli HYDROTOR czy HYMLET to ok a jak inne to nie wiem czy można obrócić pokrywę

Opublikowano (edytowane)

zapodaje fotki mojej trzydziechy

*tur 3 sekcje (krokodyl + łyżka) - 6200zł

*pompa z przekładnią -1000zł

*wspomaganie -2200zł

*zbiornik na olej (własny)

* węże z zakuwaniem -120zł

post-55196-0-71410500-1381161602_thumb.jpg

post-55196-0-58339900-1381161645_thumb.jpg

post-55196-0-27941000-1381161687_thumb.jpg

post-55196-0-40944100-1381161724_thumb.jpg

post-55196-0-29427800-1381161762_thumb.jpg

post-55196-0-64469300-1381161798_thumb.jpg

post-55196-0-63168700-1381161834_thumb.jpg

post-55196-0-93757200-1381161996_thumb.jpg

Edytowane przez tytek179
Opublikowano (edytowane)

Zakupiłem kolumnę od stara 742. Zastanawiam sie czy taka kolumna ma zawór przelewowy czy lepiej zakupić zewnętrzny i ustawić na 100bar??? Ma ktoś może wymiary wałka wychodzącego z pompy hydraulicznej???

Edytowane przez jedrysekjarek
Opublikowano

Witam chciałbym zrobić wspomaganie do c-330 z turem. Tylko mam jeden dylemat czy robić napęd z rozrządu czy z paska ? Bardziej pasowałoby mi to z rozrządu ale jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć ile kosztuje pokrywa z pompą to powiedział mi 1000zł! Więc może ma ktoś jakiś patent żeby zrobić z rozrządu bez kupywania "oryginalnych" części. Ma ktoś jakieś pomysły ?

Opublikowano

mmam wspomaganie w c330 na kolumnie od stara 742. wszystko jest ok i fajnie smiga tylko jest jeden mankament. wywala uszczelniacz i oringi. doradzcie czy zamontować zawór dławiący lub przelewowy na zasilaniu czy zmienić pompę. moim zdaniem pierwsza opcja co wy na to?

Opublikowano

Dzisiaj udało mi się skończyć montaż wspomagania do C-330. Kolumna kierownicza ze stara 742. Pompa z Mercedesa 190. Dwa węże o długości 160 i 180cm. Oraz pasek klinowy 17. Wspomaganie działa bardzo dobrze, obciążenie 600 kg zawieszone na turze nie robi problemu i nie czuć ze wogóle jest.

Opublikowano

to już zostało zrobione na wiosnę.... w ciągu tego czasu trzy razy zmieniałem oringi pod pokrywą i raz uszczelniacz....więc? co proponujecie. zmianę pompy na pompę do mercedesa 190 czy ta od c330 ale na przewodzie zasilającym zawór bezpieczeństwa

Opublikowano

Kolego ja mam pompe hedrauliczną od trzydziestki w miejscu sprężarki orbitrol 160 no i obowiązkowo zawór bo zawór musi być i wszystko działa idealnie. Jak skręcisz kołami na maxa i trzymasz kierownice jak byś chciał jeszcze skręcić to pompa olej pcha ale już nie ma gdzie to wtedy idzie przez zawór a jak zaworu nie ma a masz zdrową pompe to gdzieś olej wywali

Opublikowano

powiem Panowie tak.... po kazdym zalozeniu nowych oringów to jest dosłownie diabeł aż czuc ciśnienie na kiedorownicy i drzenie ale po pewnym czasie zaczyna wysadzac olej nawet srubami od pokrywy no a z oringów to nic nie zostaje

Robson jaki to mógł by być zawór;)

 

a po drugie ma na kolumnie od stara nie orbiltrol

Opublikowano

Ja kupiłem w komplecie orbitrol z zaworem od wózka widłowego. Są różne zawory montowane w zbiornik oleju lub obok na wężu tylko dobrze trzeba podłączyć.Tylko taki do ciśnienia 11mpa bo chyba tak daje pompa jak dobrze pamiętam. Jedź do agromy i powiedz o co chodzi doradzą Ci jaki zawór.

Opublikowano

Tak kolego tylko na zasilaniu ale są różne zawory bo pewnie typowego nie kupisz. Ja zbiornik na olej sam wyspawałem i jak bym nie miał tego co kupiłem w komplecie to pewnie coś bym kombinował na podobe jak ma C-385 w zbiorniku tylko dobrze podłączyć. Mój zawór jest obok zbiornika że nadmiar leci do niego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v