Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 

 

Opublikowano

Jak plus na masie? Jeśli po odłączeniu minusa na heblu jakikolwiek odbiornik działa to ty szukaj dla czego minus jest na ciągniku skoro wyłączyłeś go na heblu. Czyli sam hebel i kable od aku minusowe.

Opublikowano
ja miałem 1025 i się sfajczył cały od instalacji po 4 dniach stania w garażu.
Opublikowano

Coś pomieszałeś i teraz dzieją ci się cyrki. Ogólnie wypadało by przelecieć wszystko od stacyjki do przełącznika 12/24.  To że rozrusznik cały czas kręci znaczy ze jest napięcie na kablu który załącza przełącznik 12/24. 

Opublikowano

Instalacja jest nie kombinowana przeze mnie jedynie co to zmieniłem lampy na Ledy z tyłu robocze dorzuciłem jeden przewód bezpośrednio z alternatora na gniazdo dwu pinowe na prasę do sterownika . Ogólnie to widzę że jakieś cuda się z nią dzieją bo od 2 lat obrotomierz szaleje i nawet naciąg paska alternatora niewiele pomaga ... 

Zamówiłem przekaźniki pronarowskie ale z ich przesyłkami kurierem do jak w przyszły tygodniu przyjdą to będzie dobrze. Obstawiam te dwa przekaźniki rozruchu co są najbliżej szyby .

Opublikowano

witam moze nie na temat ale nie chce zakladac nowego tematu potrzebuje schemat instalacji do pronara 82 tsa z 2007 r bo zakupilem   ciagnik  i ma luzne kable a nigdzie nie moge znalesc na necie prosze o wstawienie linka lub na pw dzieki

Opublikowano

Jeśli odłączysz hebel a prąd jest to :hebel nie sprawny i zwiera albo dekiel na akumulatorze dotyka klemy minusowej Żle założona guma. Do Janka 82 te wolne przewody są pod tablicą jeśli tak to nie podłaczaj.Czy wszystko działa

Opublikowano
U mnie w pronarze 82 sa też niektóre są luźne. Przy alternatorze, pod tablicą rozdzielczą,na silniku. Może jest tak, że jest kilka modeli, a jedna instalacja.
Opublikowano

witam tak sa nie podpiete jeden jest przed chlodnica wody 2 pod deska rozdzielcza i 3 na butli powietrza i po 2 kostki z 3 pinami  pod dachem przy  halogenach przednich jak bym mial rozklad instalacji to bym doszedl ale jak tez tak macie to pewnie to norma

Opublikowano

witam  mam taki  problem   w pronarze 82 tsa ciagle swieci sie stop po przekreceniu zaplonu i brak jest przedniego kierunku lewego tylko miga pozycja lewa  pozostale kierunki dzialaja jakie moga byc przyczyny tych usterek?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez DomiAgro
      Witam , chciałbym się dowiedzieć jakim biegiem w mtz prasujecie warfama z543 , posiadam starszy ciągnik ze starszym typem skrzyni , tym z jedną wajcha , pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v