AgroRolnikŚląskiTeam

Members
  • Ilość treści

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O AgroRolnikŚląskiTeam

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1568 wyświetleń profilu
  1. Witam ma ktoś może schemat bezpieczników do serii r6 dcr po 2010 roku ? Mam problem z brakiem napięcia na kogucie
  2. Wiem że nie powinno się tak robić za co z góry przepraszam ale nie chce zakładać nowego tematu ... Wie ktoś jakie są różnice pomiędzy New Hollandem serii TS-A a serii T6000 ?
  3. Dziękuję za odpowiedź 😉 Jak sprawdzić poprawność działania amortyzacji przedniej osi ? Macie drodzy koledzy miękkie osi w swoich NH ? W tym modelu jest przycisk z przekreśloną przednią osią ... jak to powinno działać ? po kliknięciu przednia oś powinna opaść ? Spotkał ktoś filmik z pracy miękkiej osi w tych modelach new hollanda ? a może byłby ktoś na tyle uprzejmy żeby poświecić troszkę czasu i nagrać filmik ze "sterowania" przednią osią Piotr Staczak mógłbyś wytłumaczyć mi jak to usunąć ?
  4. Też mi się wydaje że to raczej będzie komunikat przypominający o "serwisie" chociaż handlarz odłączał go od akumulatora więc nie wiem czy przypadkiem to nie przez ten zanik napięcia ... (przynajmniej w samochodach tak jest że po odpięciu aku pojawia się błąd) zwłaszcza że jest symbol klucza Wie ktoś co czego jest ten przycisk pod wyświetlaczem EC (electro command) ? Dlaczego cały czas świeci się kontrolka na zielono od przedniego napędu ? nie idzie tego w jakiś sposób wyłączyć ? Te nh maja hamulce na 4 koła podczas hamowania ?
  5. Nie szarpie nic a nic ... a co oznacza jeśli "olej nie jest czarny" ? I o co chodzi z tym "błędem" light 105 ? i od czego jest żółty przycisk przy wyświetlaczu skrzyni biegów electro command (taki jeden 2cm pod tym wyświetlaczem
  6. Witam , mam pytanie jak powinna działać amortyzowana przednia oś w nh ts 135A ... Ona powinna się podnosić po wciśnięciu przycisku po prawej stronie za podłokietnikiem ? Oraz świecił jakiś błąd z kluczem po lewej stronie wyświetlacza z "kodem" "light 105" . Co sądzicie na temat skrzyni electro command ? Jak sprawdzić ten ciągnik przed zakupem ? Dodam iż ma blisko 14 tyś mtg .
  7. Oglądał ktoś ten egzemplarz ? https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-deutz-fahr-CID757-IDCBYZD.html
  8. WItam , mam pytanie ... jakie spalanie ma renault ares 836 rz (194km silnik john deere pompa rotacyjna) ? Aż tak dużo palą jak głosi legenda o silniku John deere ? Wszystkie aresy posiadały tylko WOM 540 i 1000 ? bez obrotów "eko" ? Czym różnią się te werjse EHR ? bo widziałem różne TCE 10 / 15 / 25 jedne na pokrętle od wysokosći drugie na przycisku ? Które są bardziej polecane ?
  9. Witam , przymierzam się do kupna deutz fahr`a serii agrotron . Interesuje mnie deutz z oznaczeniem "new" czyli 2005+ rok produkcji . Na co zwracać uwagę przy oględzinach ? Ciągnik ma bodajże deklarowany przebieg rzędu 10000h ... Ma ktoś rozpiskę błędów do tych agrotronów po 2005 roku ? czy ona nie uległa zmianie względem serii mk3 ? Te ciągniki mają mniejszy silnik 6.1 litra z tego co słyszałem ? Jakie są opinie na ich temat ? Są jakieś zmiany oprócz wizualnych względem mk3 i 108-128 ? One mają Common Rail czy pompo wtryski ? Jaki jest kosz naprawy układu wtryskowego na "pompo" ?
  10. Jako pomocniczy , najlepiej z rewersem bo myślę o turze ... mam przy pronarze 82sa tura i w przyszłości może go sprzedam na większy ciągnik 150km jak się gospodarstwo rozwinie . Myślałem właśnie nad mf seria 6100 ale same trupy widzę tak samo jak z john deere 6000 fajne ciągniki ale boję się tych motogodzin ... podobają mi się deutz-fahry agrotrony ale mało ich jest na naszym rynku w tych pieniądzach .
  11. Witam , przymierzam się do kupna ciągnika rolniczego o mocy w przedziale 55-90 KM . Kwota jaką chciałbym przeznaczyć to około 60 tyś zł . Macie Panowie jakieś propozycje ? Tylko broń Boże Belarus/Pronara/mtza bo już jednego mam 😂
  12. Artur125 pompiarz w Porębie nie chciał się tego podjąć jedynie co to niby wyregulował mi wtryski ... Widzę że z Zawiercia jesteś , masz namiary na jakiegokolwiek mechanika ? Bardzo byłbym wdzięczny .
  13. Problem tkwi w tym , że odkąd go kupiłem to już tak miał i mam go już 6 lat ... Pompa była zawożona do Mazanków i ustawili ją wg. swoich katalogów do numeru tej pompy , co do kątu wyprzedania wtrysku to nie mam bladego pojęcia o co w tym chodzi . Mój d 243 ma sporo wycieki pod klawiatury i głowicy ale to chyba nie jest przyczyna kopcenia jak lokomotywa ... w 4 skibach 4x45 pług atlas na glinie i trzcinie pod górkę to idzie łuna ognia z 10 cm od końcówki tłumika Po regeneracji pompy była lekka poprawa i pod względem mocy tak jak i dymienia ale odrobinę Faktycznie Panowie ! Być może to jest kąt wtrysku / kąt początku tłoczenia paliwa ale za chu*a nie wiem jak to ustawić ! Szukam mechanika który podjął by się ustawienia kątu wtrysku / początku tłoczenia paliwa !
  14. Problem polega w tym że sam już nie mam koncepcji co jest przyczyną tego że lekkie obciążenie zobaczy i kopci jak lokomotywa ... Pompa wtryskowa była po żniwach regenerowana i ustawiona , wtryski wtedy założyłem nowe oryginalne , jedyne co przychodzi mi na myśl to głowica i zajrzeć do zaworów ale nie mam już nerwów i czasu żeby się w to bawić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj