Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam Case 7110 155 Km.

Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.

Opublikowano
na pewno zamontowanie icka poprawi już w jakiś sposób osiągi , zacznij od tel. do firmy która kręci ciągniki i spytaj się jaka jest możliwość w twoim przypadku bez ingerencji w podzespoły ale myślę icek będzie niezbędny później kwestia samych wtrysków i dobrania dawki paliwa bo tam pompa jest jeszcze na linkę chyba i tylko regulacja "śrubokręt em "wchodzi w grę raczej ,co turbiny to zapas jeszcze ma
Opublikowano

Musisz pompę zawieść do zakładu żeby przestawili, bo tylko podkręcenie paliwa to nie zbyt zdaje egzamin.

Co do gazu to ja założyłem w NH T 5060  z 2011r i w nim bardzo dużo czuć, efekt niesamowity, podejrzewam że to części spowodowane że jest to silnik z normą spalin EKO i ma inny wałek rozrządu i na gazie odmula go. A w Case od tego roku mam i szału nie ma, podniosło mi  moc w robocie i jeden bieg do góry, ale ogólnie szału nie ma.

Małe masz ciśnienie, ja w MX 150 mam m do 1,8.

Opublikowano
w tych modelach co podałeś siedzi ten sam silnik od 155 do 240 koni, jedynie w tym największym jest ic, w tych mniejszych moc zależna jest widocznie jedynie od dawki i ciśnienia turbiny, trzeba dawkę podnieść i zobaczyć ile turbina dmucha, przy taki. silniku co ma ponad 8 litrów może wystarczyć te 0.7 bara z turbo żeby 155 koni było
Opublikowano

No właśnie też wydaje mi się że turbo trochę mało pompuje.

Ciągnik niby wstanie bdb silnik , mosty ,turbo suche jak pieprz ale taki trochę bez jajeczny...

myślę podkręcić go na pompie do momentu aż w obciążeniu zacznie puszczać dym z rury wydechowej , wtedy zamontować IC-ka i podpiąć go pod hamownię żeby zestroić to wszystko jak Bóg przykazał...

Opublikowano

instalacja wodorowa? ale na sam początek popmpa paliwa do serwisu włącznie z wtryskiwaczami, po drugie primo to sprawdź termostat czy działa poprawnie tzn zamyka się całkowicie i silnik ma  ma optymalną temp pracy. po trzecie primo to sprawdz kompresje na każdym garze nieważne maksymalne ciśnienie tylko różnica cisnien maks tolerancja to chyba do 10%. z tego co napisałeś to turbo wydaje się ok .IC to bym odpuścił. przywróc mu fabryczne parametry i będziesz zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v