News
gadget

Podniesienie mocy w Case 7110 Magnum

Polecane posty

gadget    0

Witam

Posiadam Case 7110 155 Km.

Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudinho11    73
Ja w swoim Case 5130 105 km zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej. Wzrost mocy powinien wynieść 15-30 %. koszt to ok 2 tyś zł. Może Ciebie to rozwiązanie zaciekawi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    732
na pewno zamontowanie icka poprawi już w jakiś sposób osiągi , zacznij od tel. do firmy która kręci ciągniki i spytaj się jaka jest możliwość w twoim przypadku bez ingerencji w podzespoły ale myślę icek będzie niezbędny później kwestia samych wtrysków i dobrania dawki paliwa bo tam pompa jest jeszcze na linkę chyba i tylko regulacja "śrubokręt em "wchodzi w grę raczej ,co turbiny to zapas jeszcze ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    271

Musisz pompę zawieść do zakładu żeby przestawili, bo tylko podkręcenie paliwa to nie zbyt zdaje egzamin.

Co do gazu to ja założyłem w NH T 5060  z 2011r i w nim bardzo dużo czuć, efekt niesamowity, podejrzewam że to części spowodowane że jest to silnik z normą spalin EKO i ma inny wałek rozrządu i na gazie odmula go. A w Case od tego roku mam i szału nie ma, podniosło mi  moc w robocie i jeden bieg do góry, ale ogólnie szału nie ma.

Małe masz ciśnienie, ja w MX 150 mam m do 1,8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2672
w tych modelach co podałeś siedzi ten sam silnik od 155 do 240 koni, jedynie w tym największym jest ic, w tych mniejszych moc zależna jest widocznie jedynie od dawki i ciśnienia turbiny, trzeba dawkę podnieść i zobaczyć ile turbina dmucha, przy taki. silniku co ma ponad 8 litrów może wystarczyć te 0.7 bara z turbo żeby 155 koni było

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2672
tomek, nominalne fabryczne w mx 180 jest ok. 1,5 bar więc u Ciebie albo było coś kręcone albo Ci manometr oszukuje

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

No właśnie też wydaje mi się że turbo trochę mało pompuje.

Ciągnik niby wstanie bdb silnik , mosty ,turbo suche jak pieprz ale taki trochę bez jajeczny...

myślę podkręcić go na pompie do momentu aż w obciążeniu zacznie puszczać dym z rury wydechowej , wtedy zamontować IC-ka i podpiąć go pod hamownię żeby zestroić to wszystko jak Bóg przykazał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Ps..

Żadnych udziwnień typu gaz nie chcę choć czytałem w mirę pozytywne opinie na temat tego rozwiązania..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    75

instalacja wodorowa? ale na sam początek popmpa paliwa do serwisu włącznie z wtryskiwaczami, po drugie primo to sprawdź termostat czy działa poprawnie tzn zamyka się całkowicie i silnik ma  ma optymalną temp pracy. po trzecie primo to sprawdz kompresje na każdym garze nieważne maksymalne ciśnienie tylko różnica cisnien maks tolerancja to chyba do 10%. z tego co napisałeś to turbo wydaje się ok .IC to bym odpuścił. przywróc mu fabryczne parametry i będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Rifido
      Jestem nowym posiadaczem case jx 80 proszę o rady odnośnie tego ciągnika i jakie obroty silnika są najlepsze przy pracach polowych  np pługiem . Z góry dziękuję 
    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez nobeq
      Witam, rozważam zakup któregoś z wyżej wymienionych ciągników. Oba ciągniki 6 cylindrowe 140km. Z wyposażenia to amortyzowana przednia oś, przedni tuz. W Case jedyna dostępna skrzynia semi powershift 19x6 eco, w nh jest ta sama ale chyba dostępne są też inne? Zawory w pumie też tylko mechaniczne. Jest może ktoś kto był w podobnej sytuacji i potrafi mi doradzić?
    • Przez daniel20v
      Witam. Potrzebuje informacji jakie ciśnienie na tylnym wyjściu hydraulicznym ma International 684
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.