Skocz do zawartości

lampy przeciwmgielne jako robocze na kabinę zetor 7745


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam

Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745

takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4

na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.

Spotkał się ktoś z czymś takim?

 

Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?

Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić

 

 

Opublikowano

wlasnie szumi radio, mam je podłączone do oryginalnych wtyczek. Jak bede mial chwile to dam je bezposrednio do aku do plusa i minusa i zobacze, moze szumia przez to ze maja mase tam gdzie radio w jednym punkcie.

Opublikowano

...no dobrze, ledy ledami. Nie wiem czy jest sens kupowania jakiegoś chińskiego leda na którym nawet nie jest napisane jaka to barwa światła (od zimnej barwy boli głowa) a dawać prawie dwie stówki za leda np wesema jak mogę mieć całkiem dobre światło z żarówki h3.

To wracając do tematu: wie ktoś jak sprawują się światła przeciwmgielne zamontowane na kabinie?

Opublikowano

Tak jak pisze MF675ursus,te światła wgl nie nadają się na robocze,bardzo wąsko świecą,miałem 2 lampy przeciwmgielne wesema w bizonie na dachu i je wypieprzyłem,bo to nie była robota w nocy(świeciły szeroko w poziomie) i zamontowałem normalne robocze.

Opublikowano
4 godziny temu, pawelec1997 napisał:

Tak jak pisze MF675ursus,te światła wgl nie nadają się na robocze,bardzo wąsko świecą,miałem 2 lampy przeciwmgielne wesema w bizonie na dachu i je wypieprzyłem,bo to nie była robota w nocy(świeciły szeroko w poziomie) i zamontowałem normalne robocze.

Wąsko świeci bo to lampa szerokokątna... Na dachu najlepiej montować lampy dalekosiężne, mają skupione światło i oświetlają to co chcemy oświetlić. Za to na tył odpowiednie są lampy szerokokątne tak aby odpowiednio oświetliły tył pojazdu co ułatwia cofanie czy podczepianie maszyn. 

I "lampa" czyli światło przeciwmgielne to typ światła...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v