xmatixxx

kłopot z pompą

Polecane posty

xmatixxx    0

Witam mam kłopot z pompa w mtz 82 ponieważ strasznie się grzeje i strasznie głośno chodzi a dzieje się to od momentu gdy wymieniłem rozdzielacz możecie mi pomoc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

Pewnie założyłeś inny rozdzielacz.Czy masz te zawory pod siedzeniem do sterowania tuzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Pewnie założyłeś inny rozdzielacz.Czy masz te zawory pod siedzeniem do sterowania tuzem.

 

 

Rozdzielacz założyłem taki jak był poprzednio a pod siedzeniem mam regulator siłowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    58

A jakie masz ciśnienie w hydraulice.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    19

Miałem to samo,przycinał się zawór przelewowy w nowym rozdzielaczu. Oddaj go do reklamacji ,jak najszybciej bo wykończysz pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Miałem to samo,przycinał się zawór przelewowy w nowym rozdzielaczu. Oddaj go do reklamacji ,jak najszybciej bo wykończysz pompę.

 

 

ok albo spróbuje założyć zawór ze starej pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Takie kombinacje są o d...e rozbić,jak nie znasz ciśnienia w układzie,nigdy ładu nie dojdziesz. Tu masz manometr http://www.allegro.pl/item961037250_manometr_cisnieniomierz_100_160_250_315_400_bar.html wystarczy taki na 250 bar z gwintem M20x1,5. Ja mam taki http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=197817


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Takie kombinacje są o d...e rozbić,jak nie znasz ciśnienia w układzie,nigdy ładu nie dojdziesz. Tu masz manometr http://www.allegro.pl/item961037250_manometr_cisnieniomierz_100_160_250_315_400_bar.html wystarczy taki na 250 bar z gwintem M20x1,5. Ja mam taki http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=197817

[/quote

 

 

dobra to z tym manometrem to w tygodniu będę kombinował a jestem taki w.......y ze nawet dzisiaj grzebałem i wyszła tak sprawa ze jak kupiłem rozdzielacz to kupiłem tez nowy wąż który idzie od pompy do rozdzielacz ponieważ stary był za długi a ten nowy jest krótszy I jak paliłem ciągnik na włączonej pompie to nie dał rady odpalić bo za duży opór pompa stawiała i zauważyłem ze strasznie ten waz krótki się rusza jakby był zatkany(ale nie był)i wziąłem założyłem ten dłuższy i na nim ciągnik zapalił bez problemu ale pompa dalej się grzeje i głośno chodzi (ale już troszeczkę ciszej)ja myślę tak ze tamten stary rozdzielacz nie był szczelny tak jak ten nowy i przepuszczał olej i nie było tego kłopotu a teraz jest nowy i nie przepuszcza oleju i jeżeli tak jest to co zrobić i czy to możliwe? a i ten waz jest gumowy a morze powinien być metalowy o większej średnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

A w które miejsce najlepiej podpiąć taki manometr? Jest jakieś złącze czy trzeba trójniki kombinować?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Jeśli kupisz ten z gwintem M20X1,5 to wkręcisz go zamiast gniazda hydrauliki zewnętrznej,i po naciśnięciu wajchy od tego gniazda pokaże się wskazanie ciśnienia w układzie.ja mam na przewodzie i przykręcam do bocznego gniazda hydrauliki,żadnych trójników.W sprawnym układzie max to ok 170barów,a wystarczy tylko ciutkę wkręcić śrubkę na zaworze a ciśnienie wyskoczy 250barów,a to morderstwo dla pompy i rozdzielacza.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Jeśli kupisz ten z gwintem M20X1,5 to wkręcisz go zamiast gniazda hydrauliki zewnętrznej,i po naciśnięciu wajchy od tego gniazda pokaże się wskazanie ciśnienia w układzie.ja mam na przewodzie i przykręcam do bocznego gniazda hydrauliki,żadnych trójników.W sprawnym układzie max to ok 170barów,a wystarczy tylko ciutkę wkręcić śrubkę na zaworze a ciśnienie wyskoczy 250barów,a to morderstwo dla pompy i rozdzielacza.

 

A mam pytanie czy jest to możliwe ze jest ten zawór na rozdzielaczu źle ustawiony i przez to pompa strasznie się grzeje i głośno chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

jest taka możliwość.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

jest taka możliwość.

 

 

bo to się zaczęło dziać jak wymieniłem rozdzielacz powyżej jest opisana cała historia co i jak. to jak mam to zrobić żeby było git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

zacznij od pomiaru ciśnienia,to pierwszy krok w ustaleniu przyczyny,tych niedomagań hydrauliki.jak masz jakieś pytania to pisz na pw. ale dopiero jutro na dzisiaj zamykam kącik z poradami.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

zacznij od pomiaru ciśnienia,to pierwszy krok w ustaleniu przyczyny,tych niedomagań hydrauliki.jak masz jakieś pytania to pisz na pw. ale dopiero jutro na dzisiaj zamykam kącik z poradami.

 

 

a jak ciśnienie jest dobre to co możne być

 

zacznij od pomiaru ciśnienia,to pierwszy krok w ustaleniu przyczyny,tych niedomagań hydrauliki.jak masz jakieś pytania to pisz na pw. ale dopiero jutro na dzisiaj zamykam kącik z poradami.

 

 

albo tak powiedz mi co trzeba zrobić jak jest dobre ciśnienie i co zrobić jak jest złe ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak ciśnienie jest złe to trzeba wyregulować żeby było dobre. :) Teraz poważnie. Na pewno masz dobry rozdzielacz? Do tych ciągników dostępnych jest kilka modeli rozdzielaczy o różnym przepływie, zależnym od wydajności pompy. Jeżeli założyłeś rozdzielacz o mniejszym przepływie to niestety olej będzie się grzał. Co do tego przewodu, to powinien on być metalowy. To też może być przyczyna (za mały przekrój). Ale najpierw zmierz ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    19

Jeśli masz gwarancje na rozdzielacz to go oddaj,możesz jeszcze pokombinować z zaworem,wyjmij go i włóż z powrotem (to ten od dołu,owalny dekielek).Jeśli chcesz sprawdzić czy to ten zawór,to podczep pod gniazdo np. wywrotkę i podczas kiprowania pompa ucichnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Jak ciśnienie jest złe to trzeba wyregulować żeby było dobre. :) Teraz poważnie. Na pewno masz dobry rozdzielacz? Do tych ciągników dostępnych jest kilka modeli rozdzielaczy o różnym przepływie, zależnym od wydajności pompy. Jeżeli założyłeś rozdzielacz o mniejszym przepływie to niestety olej będzie się grzał. Co do tego przewodu, to powinien on być metalowy. To też może być przyczyna (za mały przekrój). Ale najpierw zmierz ciśnienie.

ok ciśnienie zmierzę a rozdzielacz jest idealnie taki sam

 

Jeśli masz gwarancje na rozdzielacz to go oddaj,możesz jeszcze pokombinować z zaworem,wyjmij go i włóż z powrotem (to ten od dołu,owalny dekielek).Jeśli chcesz sprawdzić czy to ten zawór,to podczep pod gniazdo np. wywrotkę i podczas kiprowania pompa ucichnie.

 

już go wyjmowałem a i właśnie jak włączam podnoszenie to pompa odrazu cichnie ale jak już cięgna dojdą na samą górę to spowrotem buczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    19

Dokładnie to samo przerabiałem.Tylko wymiana rozdzielacza niestety :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

Dokładnie to samo przerabiałem.Tylko wymiana rozdzielacza niestety :)

 

 

k...a nowy rozdzielacz i do d..y co w nim jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Rozdzielacz w spoczynku powinien mieć swobodny przepływ oleju i dopiero przy przesunięciu dźwigni powinno wzrastać ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    19

k...a nowy rozdzielacz i do d..y co w nim jest nie tak

Jaka cena taka jakość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Kiedyś szperając po ruskich stronach, widziałem jak producent rozdzielaczy min do mtz przestrzegał przed podróbkami. Były pokazane oba rozdzielacze oryginał i podróbka, oba niebieskie, różniły sie szczegółami, ale nie pamiętam teraz jakimi :) Jak znajdę stronkę to zapodam


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

może po prostu podruba nie ma zaworka przeciążeniowego/regulującego ciśnienie :) Może to Twój problem dokładnie przyjrzyj się staremu albo po prostu wkręć stary zaworek do nowego rozdzielacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmatixxx    0

może po prostu podruba nie ma zaworka przeciążeniowego/regulującego ciśnienie :) Może to Twój problem dokładnie przyjrzyj się staremu albo po prostu wkręć stary zaworek do nowego rozdzielacza

 

 

Panowie prawdopodobnie wiem ale będę to testował jutro wiec jest taka rzecz ze przy wyjściu z pompy jest taki dwójnik i jeden przewód idzie do rozdzielacza a drugi powinien iść do regulatora siłowego ale to tylko powinien u mnie był zaślepiony i przewodu nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez konrad97
      Witam, od czasu kiedy mój wujek kupił TUR'a do MTZ 82 ma problemy z przednim napędem. Tzn. nw czemu ale pęka ( tuleja ) soorki nw jak to się dokładnie nazywa, takie okrągła obudowa co chroni tryby. I właśnie ten problem jest tylko w lewym przednim kole . A to jest dość irytujące bo w ciągu roku pęka nawet do 2-3 razy i po tym koła się blokują i ucina tryby. A mtz z turem bez napędu jest bardzo słaby z powodu lekkiego tyłu . Ale jak ktoś wie co może być przyczyną?
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ceston
      Witam od ostatniego mrozniejszego poranka mój MTZ Belarus hamuje przy skrecaniu. dzieje się to w momencie ruszania. przedni napęd jest narazie wylaczony. znaczy wyjęty Kardana i wałek ataku przedniego napedu z powodu awarii. ale nie sądzę żeby to się zębatki jakieś blokowały. bo jak go próbować dalej jechać gdy hamuje to zaczyna śmierdzieć spalenizną. żeby ruszył to trzeba pojechać kawałek do tyłu i znów do przodu. czyżby hamulec się zacinał?
    • Przez xx
      Witam, przy wymianie poduszki silnika trzeba tylko odkręcić te dwie sruby po bokach i podlewarowac silnik czy jeszcze coś 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj