Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udało mi się kupić u takiego znajomego co chciał się pozbyć złomu.

A mam jeszcze takie pytanie czy ma może ktoś na zbyciu te tryby, które trzeba założyć do skrzyni, żeby ciągły przedni napęd?

Opublikowano

na zbyciu to wątpię ale popatrz na tą fotkę powyżej zobacz rozmiary opon przód i tył i wpisz sobie numery katalogowe tych że kół zębatych w sklepie internetowym lub w składnicy im podaj i Ci dadzą odpowiednie. jak patrzyłem to 500 zł wszystkie trzy

Opublikowano

możliwe że chińskie ale będzie jeździć nie może być inaczej, nigdy nie słyszałem żeby komuś te koła zębate siadały. Sprzedawałem a właściwie byłem w zastępstwie w jednym ze sklepów rolniczych (hurtowni) to wiem, że tam jest prawie wszystko z chin i innych krajów taniej siły roboczej. a Ci co tam dłużej robili to mówili że te oryginały też szały nie robią z logiem ursus, teraz o już tylko logo zostało a producent to można się domyśleć gdzie jest. Ale to jest tylko moje zdanie niczym nie potwierdzone. pozdrawiam

Opublikowano

witam jestem na etapie zakładania trybów w 1222 od napędu. ale nie wiem jak ułożyć te 3 tryby których nie było w moim ciągniku może ktoś pomoże ? jakieś zdjęcia albo instrukcja? wydaje mi się że brakuje mi jakiś tulejki albo dystansu

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Panowie mam pytanie ile może kosztować remont zwolnicy starego typu do ursusa?? nie wiem co dokładnie jest popsuje. Wiem tylko że jedna zwolnica jest do remontu. wcześniej ciagnik z tym napędem pracował z turem.

Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone

 

Witam.

Mam pewne pytanie... Posiadam ciagnik Ursus 1222 na kołach 18.4 R38. Chce załozyc do niego przedni naped, tyle ze pochodzi on z Ursusa o rozmiarze kół 18.4 R34. Które tryby trzeba wymienic i na jakie zeby sie to wszystko zgrywalo??? Dodam ze koła przednie beda standardowe czyli 14.9 R24.

Edytowane przez KRISTOFORn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v