Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak po załączeniu przedniego coś się dzieje ze wzmacnaczem to znaczy że gdzieś jest nie szczelny układ i ciśnienie z mikropompki mocno spada po włączeniu przedniego, tam gdzie jest zamontowany wał są tarczki podobne jak w wzmacniaczu tylko mniejsze trzeba je sprawdzić( zamiast nich właśnie można zamontować Sprzęgło kłowe, jak to się ma w eksploatacji to nie wiem)ważne też jest oprocz tarczek stan oringów i idą tam gdzieś jeszcze takie małe pierścienie, wydaje mi się ze 2, tez są ważne żeby ciśnienie nie uciekało.

Opublikowano

W sumie to jak teraz myślę to gwizd może pochodzić z tarczek od przedniego napędu a nie z wzmacniacza napędu więc pewnie jak wstawię sprzęgło kłowe, powymieniam oringi i pierścionki powinno być ok ale to się okaże, martwi mnie jeszcze sprawa załoczania się żółwia podczas gdy napęd przestaje działać (może to też wina tego że napęd nie ciągnie i olej traci ciśnienie) jakieś propozycje!!!

Opublikowano

Łatwo powiedzieć, jakby dziadek chciał powiedzieć co go boli to bym tak zrobił, ale muszę szukać w ciemno przyczyny i strzelać że może to to a może to coś innego...

Opublikowano

MTZ ma napęd załączany mechanicznie.Jak gwiżdże to raczej nie napęd.jak napęd zaczyna ciągnąć to rwie,zgrzyta i wtedy będzie szarpał.Załóż sprzęgło kłowe i nowe uszczelniacze w przystawce do napędu.Zaletą sprzęgła kłowego jest to że jak jest słabe ciśnienie to i tak napęd nie puści a po wyjechaniu na drogę to trzeba niekiedy cofnąć żeby się rozłączył,tak trzyma.Jak będziesz kupował to zachowaj fakturę lub paragon bo miałem przypadek jak sprzęgło po paru mth się rozsypało, ale wymienili na nowe.

A jak zaczyna gwizdać to ciągnik zwalnia bo jeśli nie to nie jest wzmacniacz tylko napęd.

Opublikowano

Ciśnienie może również uciekać na załączaniu WOM. Na początek proponowałbym wymienić uszczelnienie na załączaniu przedniego napędu i hamulcu wzmacniacza, koszt niewielki a może pomóc. Tak się ratowałem aby ciągnikiem obrobić jesień, zimą rozebranie i naprawa i problem znikł.

Opublikowano

hmm grzebanie na złączu WOM wiąże się z koniecznościa rozpoławiania ciagnika a tego nie chce robic poniewaz 1 rok temu rozbierałem ciagnik na posredniej skrzyni i wszystkie uszczelniaczi i pirscienie wymienieale na złaczu, wiec tam powinno byc ok dzis wyjąlem naped i jutro zaloze sprzeglo klowe, mam nadzieje ze to cos pomoze chociaz w to nie wierze, na jakiej zasadzie to dziala hmmm......

Opublikowano

I dodatkowo jeszcze tłoczy olej na chłodnicę oleju jeżeli takowa jest oraz smarowanie tulei sprzęgłowej, smarowanie dyferencjału oraz zasilenie pompki tłoczkowej.

 

kolego pompa tłoczkowa to jest ta taka mała w środku??? mi się wydaje, że to właśnie ona ciśnie olej na chłodnice. wytłumacz mi dokładnie jak to z tym jest bo ciekaw jestem. pozdrawiam

Opublikowano

Witam , czy można by zakładając przedni napęd do 1222, założyć felgi i koła 28 tak jak jest to w zetorze 12245, napewno zwiększyło by to siłę uciągu, wydaje mi się że wszystko jest takie same tylko trzeba by założyć takie tryby jak są w zetorze żeby zgrać odpowiednio przełożenia , poradźcie czy dobrze myślę.

tabela przelozen w ksiazce napraw ursusa , na skrzynie 4 biegowa kola 28 przod i 34 tyl jest ok, bo mam znajomego ktory ma to zestawienie w zetorze ale na 3 biegowej skrzyni i jest za\ duza luka miedzy dwa a jeden , pozdraiwam , sam zakladalem przod do 1002 dwie osoby dwa dni jesli chodzi o rozpolowienie i wlozenie trybow.

Opublikowano

Wiesz ciężko stwierdzić może mieć 18.4 R34 albo takie jak twój najlepiej koła zębate sprawdź po numerach katalogowych . no to fajna cena za tyle to i ja bym kupił pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v