Zaloguj się, aby obserwować  
arni251

Czujnik paliwa.

Polecane posty

arni251    5

Witam kolegów od mtz-a. Jestem posiadaczem belarusa 820 z 2006 roku. Mam problem z wskaznikiem paliwa ponieważ działał jakieś 3 miesiące od nowości i potem padł i bardzo w to nie wnikałem ale postanowiłem go naprawić. Poprostu pokazuje ze cały czas jest pusty ale kontrolka działa. Wymieniłem czujnikk poziomu i dalej nic. Przy czujniku mam takie potrójne szerokie wejście na przewody. Podłączałem na krótko i bez efektów. Od czujnika odchodzą trzy kable , zółty z czarnym paskiem , czarny i fioletowy.Na zegarze też wszystko działa prócz właśnie wskaznika paliwa. Gdzie może być problem.???? Pozdrawiam.


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

I oto właśnie jest pytanie???


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gelo707    21

Ja zmieniałem zegar i czujnik i dalej to samo. Cały czas pokazuje full, a nawet więcej ;[


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Niestety w moim to nie wypali bo zlew jest z drugiej strony co wlew i nie ma możliwości założenia tak przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

w moim pronarze czujnik wymieniłem ale na jakiś inny, wiem tylko że nie wszystkie śruby pasowały ale zakleiłem silikonem i działa już prawie dwa lata, czujnik "załatwił" kolega od jakiejś maszyny i teraz nie buja się wskazówka jak na oryginalnym.


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Mam jeden duży zbiornik więc korek zlewowy jest po prawej stronie a wlew po lewej. Spróbuje jakoś naprawić ten wskaźnik chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

zgadzam się z kolegą S-Piotr czujniki to słaby punkt belarusa u mnie w starszym i tym nowym też nie działają wskaźniki i nie idzie się pozbyć tego problemu


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2450    0

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

koledzy to prosty problem. pływak w zbiorniku to taka buteleczka ktora porafi sie przetrzec i napełnić si paliwem w yniku czego zasze będzie na dnie zbiornika wię wystarczy ją wymienić na na bardziej wytzymałą i po problemie:) ja swoją zakleiłem klejrm super glu już pół roku jest po problemie:))

u mnie tak było ale u was być może że winne były

zegary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zubiel    0

zdemontować siedzenie, dostać się do czujnika i sprawdzić czy kable nie są odlutowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

Również miałem problem z czujnikiem w nowym 920, pokazywał pusty bak. Po wyciągnięciu czujnika okazało się że pływak był dziurawy i zalany do pełna ropą;) Zakleiłem go na gorąco i śmiga, zobaczymy jak długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Prędzej z kontrolką rezerwy. Czujnik ma na nią wyjście.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

niestety nie pasuje, bo pokazuje odwrotnie i tylko na poł skali: pełny zbiornik - pokazuje 1/2 , pusty -wskaźnik pokazuje full

 

Prędzej z kontrolką rezerwy. Czujnik ma na nią wyjście.

kupiłem taki i jest źle - działa odwrotnie i wykorzystuje tylko 1/3 skali.

http://allegro.pl/wskaznik-poziomu-paliwa-rezerwa-mtz-belarus-i3539020410.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

 

ja jeszcze do moich zegarów czujnika nie kupiłem, ale elektryk podpowiedział mi tak: zamiast czujnika podłączyć potencjometr (około 1 kilo oma) do zegara pamietając o zmasowaniu czujnika ze wskaźnikiem. pokręcając potencjomertrem ustawić wskazówkę na 0 i po odpięciu potencjometru zmierzyć oporność, potem po ponownym podłączeniu tak regulujemy potencjometr, aby zegar pokazywał pełny bak i znów zmierzyc przy jakiej oporności tak jest. ja mam zmierzone, że przy pustym baku(pływak nisko) 2 omy, a przy pełnym 250 omów. Teraz biorę miernik i idę do sklepu mierzyć oporność pływaków w skrajnych położeniach - ma się zgadzać - i taki kupię. to ma działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj