Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
arni251

Czujnik paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arni251    5

Witam kolegów od mtz-a. Jestem posiadaczem belarusa 820 z 2006 roku. Mam problem z wskaznikiem paliwa ponieważ działał jakieś 3 miesiące od nowości i potem padł i bardzo w to nie wnikałem ale postanowiłem go naprawić. Poprostu pokazuje ze cały czas jest pusty ale kontrolka działa. Wymieniłem czujnikk poziomu i dalej nic. Przy czujniku mam takie potrójne szerokie wejście na przewody. Podłączałem na krótko i bez efektów. Od czujnika odchodzą trzy kable , zółty z czarnym paskiem , czarny i fioletowy.Na zegarze też wszystko działa prócz właśnie wskaznika paliwa. Gdzie może być problem.???? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Ja mam podobny problem tylko że u mnie stale pokazuje 1/4 a przy wyłączonej stacyjce opada. Czujnik czy zegar?

I oto właśnie jest pytanie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gelo707    20

Ja zmieniałem zegar i czujnik i dalej to samo. Cały czas pokazuje full, a nawet więcej ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Niestety w moim to nie wypali bo zlew jest z drugiej strony co wlew i nie ma możliwości założenia tak przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

w moim pronarze czujnik wymieniłem ale na jakiś inny, wiem tylko że nie wszystkie śruby pasowały ale zakleiłem silikonem i działa już prawie dwa lata, czujnik "załatwił" kolega od jakiejś maszyny i teraz nie buja się wskazówka jak na oryginalnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Mam jeden duży zbiornik więc korek zlewowy jest po prawej stronie a wlew po lewej. Spróbuje jakoś naprawić ten wskaźnik chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

zgadzam się z kolegą S-Piotr czujniki to słaby punkt belarusa u mnie w starszym i tym nowym też nie działają wskaźniki i nie idzie się pozbyć tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2450    0

Ja kupiłem nowy czujnik i zegar bo miałem popsuty jak kupiłem ciągnik i nie mam żadnych problemów, działa dobrze.Miałem problem z masą, to założyłem nowy kabel do czujnika i do mostu do śruby .

koledzy to prosty problem. pływak w zbiorniku to taka buteleczka ktora porafi sie przetrzec i napełnić si paliwem w yniku czego zasze będzie na dnie zbiornika wię wystarczy ją wymienić na na bardziej wytzymałą i po problemie:) ja swoją zakleiłem klejrm super glu już pół roku jest po problemie:))

u mnie tak było ale u was być może że winne były

zegary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16

Tez miałem identyczny przypadek, i zamontowałem jako pływak, szczelnie zakręconą buteleczkę po tuszu i jest ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zubiel    0

zdemontować siedzenie, dostać się do czujnika i sprawdzić czy kable nie są odlutowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

Również miałem problem z czujnikiem w nowym 920, pokazywał pusty bak. Po wyciągnięciu czujnika okazało się że pływak był dziurawy i zalany do pełna ropą;) Zakleiłem go na gorąco i śmiga, zobaczymy jak długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

niestety nie pasuje, bo pokazuje odwrotnie i tylko na poł skali: pełny zbiornik - pokazuje 1/2 , pusty -wskaźnik pokazuje full

 

Prędzej z kontrolką rezerwy. Czujnik ma na nią wyjście.

kupiłem taki i jest źle - działa odwrotnie i wykorzystuje tylko 1/3 skali.

http://allegro.pl/wskaznik-poziomu-paliwa-rezerwa-mtz-belarus-i3539020410.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

Edytowano przez new_profil_luki21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem ta sama śpiewka jest z czujnikami i zegarami temperatury. Bardzo ciężko jest dobrać tak aby to działało idealnie. Ja mam właśnie ten z rezerwą i muszę do niego kupić czujnik i też nie wiem jaki.

Mam taki wskaźnik.

 

post-63964-0-66637200-1379101950_thumb.jpg

 

ja jeszcze do moich zegarów czujnika nie kupiłem, ale elektryk podpowiedział mi tak: zamiast czujnika podłączyć potencjometr (około 1 kilo oma) do zegara pamietając o zmasowaniu czujnika ze wskaźnikiem. pokręcając potencjomertrem ustawić wskazówkę na 0 i po odpięciu potencjometru zmierzyć oporność, potem po ponownym podłączeniu tak regulujemy potencjometr, aby zegar pokazywał pełny bak i znów zmierzyc przy jakiej oporności tak jest. ja mam zmierzone, że przy pustym baku(pływak nisko) 2 omy, a przy pełnym 250 omów. Teraz biorę miernik i idę do sklepu mierzyć oporność pływaków w skrajnych położeniach - ma się zgadzać - i taki kupię. to ma działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×