Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Żaden inny silnik, z którym się spotkałem nie był tak zamulony jak perkins. Nawet dobra 60tka wkręca się na obroty szybciej od perkinsa.

Oczywiście można ten silnik przestawić, żeby kręcił się ładnie od dołu i ładnie wchodził na obroty. Tak mi z perkinsa zrobili w jednym ciągniku - wtedy to można nazwać silnikiem.

To co fabrycznie jest zrobione to jedna wielka kpina.

Opublikowano

Gów..noburza na 500 stron na temat przestarzałego technologicznie gractwa za o wiele za duże pieniądze. Przecież dokładając kilka złotych można kupić sprzęt którym da się z przyjemnością pracować a nie składaka z naklejką Ursus.

 

 

Opublikowano

90 procent ciągników to składaki. Deutz-Fahr seria obecna agrotron- skrzynia Z-F, przednia oś DANA silnik Deutz. I tak można z każdą firmą a z tym zachodnim sprzętem nie przesadzajmy. Mam DF z początku 2005 roku to była wersja przeznaczona na rynek francuski- wszystko chodzi jak w zegarku. Kolega ma agrotrona k420 i ostatnio poszła mu pompa od hydrauliki. Wyjął ją i jedyny numer jaki znalazł to "1" pompa robiona w chinach. Druga sprawa ten sam kolega posiada rónież ciągnik case jx 60 okazało się że przednie koła się zaczęły luzować, przyczyna? Brak zabezpieczenia śrub w środku kół (dokręcających koło do łożyska). Jak ktoś mu mówi że zachodni sprzęt to coś niby lepszego to dostaje piany. Obecnie c-380 jest wykonany właśnie podobnie do case jx. I zaróno jednym jak i drugim da się pracować.

Opublikowano

Nie ma się co nakręcać na ciągniki, trzeba wspierać rodzimą produkcje. części do zachodnich ciągników są zdeka przeszacowane. Wiem coś o tym - ostatnio wymieniam w swoim Landini linki do gazu . linka gazu co idzie od pompy do pedału gazu - u dilera  200zł a od recznej dzwigni gazu 280 zł Musiałem dorobic w fimie dorabiającej linki do motocykli -koszt 140 zł  tej od ręcznej dźwigni dl linki 185 cm . Wiadomo jakość może sie różnic ale z czasem wszystko sie starzeje - tak w polskich jak i zachodnich traktorach.

Opublikowano

Wiadomo, jeżeli ktoś chce ciągnik z rewersem, wydajniejszą hydrauliką, wieloma biegami zmienianymi pod obciążeniem lub bezstopniową skrzynią to kupi zachodni.Ale ja osobiście jeżeli miałbym kupić teraz prosty ciągnik to kupiłbym ursusa. Niczym nie odbiega od najtańszych wersji z koncernów takich jak CNH, AGCO i SDF.

Opublikowano (edytowane)

Ja wolałbym dołożyć te 4 tyś i mieć ciągnik z rewersem elektrohydr, szybsza skrzynią i siedzeniem pasażera oraz dużo lepsza ergonomia w kabinie. Major ma też półbieg czyli ma 24/12. Major hs vs c-380. Ursus ma za to lepszy wyglad.
Ps. Na olx jest już pierwsza używka c-380 za 78800 netto z przebiegiem 170mtg.

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano

Za c-385 zapewne trzeba bedzie dać te 130 netto. Gdzies dawniej na allegro byla cena za 385 i ksztalotowala sie ona w tych okolicach. Ursus jesli szybko nie wypusci nowych modeli z kknkurencyjna cena moze stracic grono klientow.

Opublikowano

No ciekawe. Zobaczymy co z tego będzie. Pod koniec roku powinno być już coś wiadomo w sprawie nowej transmisji. Z tego co pamiętam to na początku 2018 roku mieli wprowadzić traktory oparte na Vigusie.

Opublikowano

zarzad ursus-a to sobie kpi z nas rolnikow, c-385 mial byc w czerwcu a tu cisza - a ja mam wniosek o płatność a arimr nie pyta czy prezesina dotrzymuje slowa tylko termin to termin. cena w 2017 styczen c-382 byla 109.000 a w czerwcu diler wolal 124.000 a za 385 130.000 - a w tych pieniądzach jest juz większość ciągników o podobnej mocy i wyposażeniu, jak tak dalej bedzie to tylko afryka nim zostanie

Opublikowano (edytowane)

URSUS C-385 jest dostępny... ponoć...  Wgl powiedzcie mi czy model C-385 można sobie zamówić z kołami (oponami) 380/70 R24 przód i 480/70 R34 tył oraz czy jest możliwość do niego już zamontowania już ładowacza TUR 6 (1650-2150 kg udźwigu) 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

Pan prezes już to raz oficjalnie powiedział. Tylko to nie jest chwytliwy temat.
Cały splendor i światła skierowane są na Lublin i jego potrzeby. W cieniu sławy "funcjonują" jeszcze dwie dywizje.
Jedna z nich znajdująca się w DM "wychowała" obecnego prezesa i panią viceprezes URSUS S.A.

Przykro patrzeć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v