Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No nie wiem czy jest sie czym cieszyc.

 

6024 i 7524 juz chyba produkowac nie beda ale co bezdzie z czesciami?

 

Ten 5524 co ma zmienione oprócz silnika (który musiał byc zmieniony) i przyspieszonej skrzyni ciekawe czy wszystkie biegi przyspieszyli i jak to bedzie w polu pracowac. Rewersu dalej brak. Kabiny dobrze ze chociaz KO7S ale to i tak jak na dzisiejsze czasy szału nie robi powinny w standardzie byc SPS06.

 

Jednym słowem fajerwerków nie ma konstrukcja dalej bez wiekszych zmian ale cóz jest jak jest :D

 

Tak jak jest teraz to i tak nie przetrwaja na rynku znowu wprowadzili chyba 1014 do produkcji ale cena zwala z nóg. Nie wiem wogóle po co oni jeszcze produkuja ciagniki z kabinami jak w 1224 lub Agro bis juz dawno one powinny wyjsc z produkcji i zostac zastapione kabinami przeszklonymi z serii xx34 oraz KO7S i SPS06. A cena nie powinna pójsc tak ogromnie w góre jak jest teraz z takimi kabinami bo kto to kupi?

Opublikowano

No ja tez nie wiem gdzies ktos w galeri napisał ze za nowego 1014 chca ok 160 tys brutto czy to nie przesada za tak pszestarzały technicznie ciagnik który ma bardzo mały komfort pracy?

 

Za nowa C-360 to pewnie z 60-70 tys by chcieli. Jeszcze z nieszczelna kabina pewnie :D

Opublikowano

No żadna marka nie ma takiej pięknej, kolorowej tradycji w robieniu ciągników jak ursus- od tylu lat takie same traktory.

Pasuje tu słynny cytat z bardzo lubianej przez młodzież lektury- "Kończ Waść, wstydu oszczędź", tylko, że tu bardziej chodzi o ursusa.

Opublikowano
A może niech wrócą do c360 i c330? To chyba jedyne dobre ciągniki ursusa.

 

C-330 to chyba jedyny dobry ciagnik bo nei ywje a C-360 wyje jak porypana, jak maja cos takiego robić w cenie Belarusa dziekuje. Ta konstrukcja jest cała zrypana, żle zamontowane pedały, podnośnik jest w kabinie, zamiast zerknąć na ruskiego wladimirca który wsadził ramiona pod kabiną a nie w środku i przynajmniej taka kabina jest szczelna. Ursus ceni sie jak Claas czy JD a robi jak jakiś chinol( chodzi o dzisiaj)

Opublikowano

Dziś oglądałem Teleexpress i mówili o fabryce ursusa, teraz zchodzi z taśmy co 1h 1 ciągnik i znacznie wzrosła sprzedaż, pokazywali również trochę wnętrza fabryki. Trochę tych ciągników tam było :D

Opublikowano
Dziś oglądałem Teleexpress i mówili o fabryce ursusa, teraz zchodzi z taśmy jeden ciągnik dziennie i znacznie wzrosła sprzedaż, pokazywali również trochę wnętrza fabryki. Trochę tych ciągników tam było :D

Ja też oglądałem i słyszałem ,że z taśm schodzi jeden ciągnik ale nie dziennie tylko na godzinę.Przedstawiciel firmy chwalił się ,że wszystkie ciągniki sprzedają na bieżąco i większych zapasów nie mają na placu.

Opublikowano

Skoro produkują 1 ciągnik na godzinę to licząc że pracują 16 godz na dobę ( nie wiem czy zakład pracuje 16 czy może 24 godz , jeśli się mylę to poprawcie ) przez około 300 dni w roku ( odejmuje niedziele i święta ) to rocznie wyprodukuje jakieś 4800 ciągników. Nie jest tak źle :D.

Opublikowano

Jak coś to mnie poprawcie ale na moje oko to większość ciągników pokazanych w tym filmie to zetory. Aha i jeszcze jedno. Jaki na początku filmu pokazali ciągnik schodzący z taśmy? ja takie :D oczy wywaliłem bo patrze kabina naglaka, co oni pogłupieli c-360 produkują :D

Opublikowano
Ursus ceni sie jak Claas czy JD a robi jak jakiś chinol( chodzi o dzisiaj)

 

No tutaj to się akurat z tobą nie zgodzę bo jak można sprawdzić na allegro Ursus 7524 o mocy 100 KM kosztuje ok. 130 000 zł a dokładnie 2 dni temu widziałem wystawione do sprzedaży przez znaną chyba wszystkim firmę Korbanek 2 Claasy - pierwszy o mocy 74 KM w cenie 36 000 euro netto i drugi o mocy 120 KM za 55 000 euro oczywiście też netto, więc łatwo sobie przeliczyć czy Ursus rzeczywiście ceni się tak samo jak Claas czy John Deere.

Opublikowano

Tylko trzeba wziac pod uwage co ma ursus za te 130 tys, a co jest w claasie czy johnym oczywiscie w standardzie. To ursus jest prawie w cenie landiniego i mc cormicka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v