Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

A myślisz ze jak ciągnik będzie bez klimy to będzie miał taki sam pasek? Bo ja uważam że porostu zamontuja krótszy i tyle, nikt nie będzie dokładać dodatkowej rolki za kilkadziesiąt złotych tylko po to żeby był taki sam rozmiar paska w wersji z klimatyzacją i bez.
Przecież ten silnik montowany jest w wielu różnych maszynach, wiec moim zdaniem nie zmienia się tylko blok i głowica, osprzęt silnika jest pewnie oferowany w kilku opcjach, różnych od ilości osprzętu, oraz lokalizacji przy silniku, np jednej firmie będzie pasować alternator z prawej, innej firmie z lewej

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano (edytowane)

Nie, myślę że w wersji bez klimy zrezygnują z jednego paska, i zostanie tylko jeden alternator na tym dłuższym pasku. Ale myśleć to sobie możemy, ważne co Deutz miał na myśli konstruując ten silnik :)

 

edit: skąd macie to zdjęcie?

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Dopiero teraz się dopatrzylem ze tam są dwa paski - urok korzystania z internetu na małym telefonie. Jednak nadal twierdze ze alternatory są dwa żeby producent danej maszyny mógł wybrać który mu mniej będzie przeszkadzał podczas upychania silnika pod maskę, gdyby był to silnik chłodzony powietrzem to drugi alternator miałby sens do zasilania nagrzewnicy elektrycznej, ale widzimy ze krocce wodne ma, więc jest chłodzony cieczą

Opublikowano (edytowane)

A masz dwa alternatory? Myślę że nie, bo w takim przypadku jak twój nagrzewnica elektryczna ma za zadanie dogrzac kabinę dopoki silnik nie zagrzeje cieczy, czyli kilka minut, i w związku z tym jej chwilowy duży pobór prądu bez problemu zaspokoji jeden alternator, bo prąd który ona '' zje'' on zdarzy doładować w czasie dalszej pracy - gdy funkcje ogrzewania przejmuje juz klasyczna nagrzewnica wodna. Poza tym ten silnik produkowany jest do ciągników budżetowych, a w takich próżno szukać automatycznej klimatyzacji, w nich klima która chłodzi w lato jest luksusem

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Witam 

Byłem dziś  w Nadarzynie na targach i rozmawiałem na stanowisku Ursusa z przedstawicielem firmy Deutz -producenta silników z siedzibą w Polsce w Nadarzynie -Walendów.

Bardzo fajny facet-nowe ciągniki Ursusa z silnikami Deutz AG mają wejść do produkcji na początku roku 2017-teraz trwają jeszcze badania - na stoisku stał ciągnik demonstracyjny Ursus 18014A z silnikiem Deutz AG- załączę zdjęcia z dzisiejszej wizyty na targach. Na stoisku stały dwa modele silnika Deutza jeden przed ciągnikiem Ursus C395 Power drugi przed większym Ursusem . Przedstawiciel Deutz powiedział , że Ursus zamówił pierwsze kilkadziesiąt silników Deutza i będą w 4 wersjach pojemności -TCD 3,6;TCD 2.9; TCD 4.1/6.1; oraz TCD 7.8. Producent silników daje na nie 3 lata gwarancji oni także będą odbierać gotowy ciągnik . Turbosprężarka jest typu wastegate ze stałą geometrią łopatek, układ paliwowy commonrail Bosch , a wtryskiwacze są elektromagnetyczne.

Opublikowano

Tak oni będą kontrolować jak silnik pracuje na złożonym kompletnym ciągniku czy pracuje wg ostawień właściwych dla ciągnika czy np nie obciążyli alternator zbyt dużą ilością urządzeń elektrycznych. Aha jeszcze ten silnik ma sterownik i będzie pokazywał błędy jakby coś i trzeba je będzie kasować programem na kompie

Opublikowano

A z plusów tego silnika to ma hydrauliczna regulacje popychaczy zaworów, wszystko jest na wierzchu- niezabudowane, rozrusznik jest na układzie planetarnym jest krótki i nieduży w porównaniu do c360

Opublikowano

No to ładnie jak na silnik 3 lata gwarancji (ciekawe czy na pompę paliwa i sprężarkę też). Ciekawe ile Ursus da na Vigusa gwarancji. Może szarpną się na piątkę. I jest szansa na na prawdę zajefajne ciągniczki.

Opublikowano (edytowane)

Na Kielce prezes Ursusa zapowiadał całą serie na Vigusie zobaczymy czy spełni co zapowiedział

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ursus-zapowiada-nowe-ciagniki-z-silnikami-deutza,68225.html

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano

Przyjemnie się czyta.

 

Przyznam, że C-3120 HL to mogłoby być coś dla mnie, oczywiście jeśli cena będzie rozsądna.

 

Ciekawi mnie bardzo ta zmiana trendu z Perkins-a na Deutz-a,czym ona jest spowodowana. Czy Perkins bardzo podniósł ceny, czy względami "politycznymi" czy może w Ursusie doszli do wniosku, że Perkins ma teraz tak niski poziom, że nie chcą sobie psuć opinii montując jego silniki.

 

Opublikowano

No, to nareszcie nasz przemysł konstrukcyjnie dogonił Masseya serii 30xxx. Jakby jeszcze dodali półbiegi pod obciążeniem to już byłby nawet 1990 rok.

Ciekawe ile lat zajmie zaprojektowanie przedniego tuza i wom? Silnik 4 cylindrowy przy 120 koniach to niezbyt dobry pomysł, ale norma jest norma. A że elastyczność gorsza? 

Opublikowano (edytowane)

Na farmerze jest artykuł o nowych ciągnikach URSUS z silnikami Deutz. Co ciekawe ciągniki będą też wyposażone w nowe przekładnie z rewersem elektrohydraulicznym.

Edytowane przez krzychu12
Opublikowano

I zaraz się zacznie. Że Ursus skomplikowany, że drogi w zakupie i naprawach... Że teraz to napewno będzie się psuć... A inni że i tak jest 100 lat za innymi markami i jak kupować to tylko Fendt'a albo John Deere'a :)

Opublikowano

A mnie, mimo że chętnie widziałbym nowe Ursusy na polach, zaczyna razić fakt ze co chwile jest coś nowego, jakaś zmiana, co pół roku nowy model. I tak Ursus przez ostatnie cztery lata zrobił więcej modeli niż taki Farmtrack czy Pronar przez ostatnie kilkanaście lat, a każdego modelu wyprodukowane po kilkadziesiąt pewnie sztuk. I cyrk się zacznie za parę lat jak coś się popsuje i części w ośmiu katalogach trzeba będzie porównywać, bo co chwile coś nowego wprowadzaja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v