Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dalej ursus robi na linkach masakra. U mnie też się rwała jedna za drugą a koszt to coś chyba ponad 200 za sztukę, efektem tego bylo założenie pompki i wysprzeglika od zetora i po problemie a i sprzęgło lekko chodzi bo w tym pancerzu to zawsze linka się zacinała i rwała. Czy im na prawdę tak ciężko pomyśleć i coś takiego zrobić.

To wszystko sa koszty na jednym egzemplazu to niby niewielka suma ale na tysiacu . Ursus wedlug mnie trafil dobrze w rynek bo ile osob by kupilo 80 km za 250 tys a ile za nieco ponad 100 . Sipma juz niby postawila na jakosc tej nowej pasowej i cena powalajaca malo kto kupuje nie wiadomo co tylko woli dolozyc te kilkadziesiat tys i miec np jd

Opublikowano (edytowane)

Nie zgodzę się z kolega jest teraz popyt na takie ciągniki z przedziału 70-120 KM: od poczatku roku dane z portalu agrofakt

Sprzedaż modeli ciagników 2016 r 

 

Od stycznia do czerwca 2016 Zetor Major 80 sprzedał się w ilości 177 sztuk, natomiast Ursus C380 w ilości 135 sztuk. Czekamy na roczny wynik sprzedaży ciągnika.

post-196516-0-05251800-1479851172_thumb.jpg

Edytowane przez cropec
Opublikowano

Ten silnik jest chłodzony powietrzem? Tylko w tym przypadku jest stosowany drugi alternator do ogrzewania kabiny.

Z katalogu Ursusa w wersji angielskiej można wyczytać, że silniki Deutz będą w C-360, C-380M, C-385 Power, C-395 Power, C-3110 HL i Power oraz C-3120 HL.

Łącznie mają być to 3 typy silników: 2,9 l, 3,4l i 3,6l. Tak wynika z katalogu.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie koledze chodzi o to ze może mieć elektryczne ogrzewanie kabiny. Choć nie sądzę, może są wersje z alternatorem po prawej lub lewej, jak producentowi ciągnika pasuje. A na wersję chlodzona powietrzem nie wygląda, widać obudowę termostatu z kroccem do węża wodnego

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano (edytowane)

Z drugiej strony nie ma możliwości zamontowania sprężarki klimy. A poza tym ten drugi pasek napędza również pompę wodną , więc chyba jako element niezbędny musi być w standardzie.

 

Edytowane przez mirro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v