Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a co ci mieli napisać, że specjalnie dla ciebie zaczną montować lepsze plastiki??? to zaraz zostaliby zasypani tysiącem maili, bo jeden chce lepsze plastiki, drugi szersze opony w serii, a trzeci maskę w kolorze różowym

a cena wtedy będzie szła do góry i do góry, z każdym życzeniem, i potem będzie płacz i lament że Ursus to podrożał w ciągu roku o 10tys.zł a nic nie zmienili

śmiem twierdzić że mają już dosyć maili z zapytaniami od chłopaczków po 15-18 lat którzy to marzą sobie że jak tylko skończą szkołę to tak rozwiną gospodarkę na ojcowych 10 hektarach, że w ciągu trzech lat wymienią cały park maszynowy na nowy, a przez następne dwa lata pobudują nową oborę i garaże

Opublikowano

czy napis POWER NA URSUSACH 11054 na zdjęciach na fc z Hanowera [ciekawe czemu już teraz jak na stronie piszą że od 10 listopada są targi] świadczy o transmisji VIGUS POWER?

 

Z tego co wyczytałem w katalogach w bibliotece Ursusa napis Power nie oznacza wykorzystania transmisji Vigus, bynajmniej nie ma żadnej wzmianki o niej. Natomiast jeżeli pojawia się napis Power to również przy informacji o ilości przełożeń jest informacja iż występuje tam Power Shift. Jeśli słabo wytłumaczyłem to odsyłam was to owej biblioteki i poczytania katalogów w wersji angielskiej, a także niemieckiej gdzie znajdują się chyba wszystkie modele przewidziane na Agritechnikę ;)

Opublikowano

Widzieliście te nowe ursusy 4512 i 3512 i te mniejsze na afryke? Gdyby nie te zakichane normy spalin to taki 3512 by kosztował pewno w granicach 50tys brutto zł. Na polskie warunki bardzo fajne szkoda że my musimy kupować plastiki. Może ursus wypuści takie ursusy [3512 i 4512] jak na afryke tylko z innym silnikiem?

Opublikowano (edytowane)

https://www.facebook.com/URSUS.1893/photos/ms.c.eJxFkdGRxTAIAzu6AQQ29N~;YJfKz8ufZWRAG9x5HtbubRfmfE9jsTKStFujX2EiBdYz5AQ8jyBLAAXGBD3s4LlhBwwSe1ARmXMAOUNPeb4~;1pUztvTa~_HlM0sAX6GPYDESclb0o4jejPWDRwPxfpBJECdYBKkguqlrHO6FYCnDQAAbBEK4y9aYQGa6NRIWNouErGCOweChYsgQYblviMDI7e6xrwpKHRcQ5VOtSzoQNcoNlDS37er5GTH2DTLyW59dbnUKChUyIZm63YWseIfzl2iJI~-.bps.a.1189130847767414.1073741944.211432502203925/1189133147767184/?type=3&theater                              poprawiaja wyglad tylko przydalaby sie fotka z boku:) przydałoby się jeszcze aby jakieś kierunkowskazy boczne byly bardziej nowoczesne ale to oczywiscie moze byc za doplata:) tablica rozdzielcza poprawiona, skaji pod kierownica tez brak wiec jest poprawa i guma pod nogami duzo lepsza niz byla ciekawe tylko kiedy bedzie dostepny ten model u nas:)

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano

Dobrze to wygląda. Obecny 11054 niestety po nowym roku otrzyma pewnie nowy silnik i zapewne podrożeje. Jednak do gamy dołączy 11054 Power, który będzie lepiej wyposażony (półbieg e-h i może rewers też?) i lepiej wykończony (nowa wykładzina na podłodze, itp.) Da to możliwość zakupienia taniego, lub droższego ciągnika ze stajni Ursusa. A jak wiadomo potrzebne są tanie ciągniki, ale i nowocześniejsze też.

Opublikowano

Ten 11054 Power na zdjęciach wizualnie elegancko się prezentuje. :)

Opublikowano

zdjecie ktore zalaczyl kolega Ursus2501411014 to Ursusa 11054 power ale Ursus c 385? pierwsze slysze o takim nowym ciagniku z Ursusa lecz nie ukrywam ze chyba ciagnik za c 360 na dachu ma tak napisane..

ursus_1,koN9mquim2uNq7eGZqs.jpg

 

Opublikowano (edytowane)

C-385 jest w "angielskim" katalogu. C-382 jeszcze dobrze nie wszedł na rynek, a wygląda na to, że już pojawił się następca o mocy 85 KM ;)

11054 Power wygląda ciekawie, tylko nie wiem po co ta "fortepianowa czerń"? Powinien pozostać czarny mat jak w pozostałych modelach...

I ostatnia kwestia, która pozostaje jak na razie tajemnicą alkowy (co już samo w sobie wzbudza podejrzenia), komu tuż przed Agritechnicą zostało w bardzo dziwny sposób sprzedane ponad 12% akcji? Pytanie o tyle istotne, bo nie wiadomo kto na dziś ma decydujący głoś w firmie...

 


Czy URSUS jest jeszcze w polskich rękach?


Czy sprawdza się po raz kolejny złodziejski scenariusz dofinansowania firmy (dotacja z NCBiR) a chwilę później "puszczenie" jej po atrakcyjnej cenie w obce łapy? (:

Edytowane przez arturtl
Opublikowano (edytowane)

Ursus 25014 - co oni pala w tym Lublinie:) Ale wynalazek sklecili. Co to jest?

Piszecie że Ursus zmienia to czy tamto, że jakieś oznaczenia. Ciekawe kiedy wpadną na pomysł internetowego konfiguratora.

Logujesz się na stronę i sam sobie składasz ciągnik - powiedzmy zaczynasz od silnika>przekładnia>mosty itd.

Wybierasz to co chcesz i co Ci się podoba. Umawiasz się z dilerem, dajesz zaliczkę i czekasz na swojego wymarzonego Ursusa:)

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Z tym konfiguratorem to trudniejsze niż się wydaje. Chyba każda konfiguracja ciągnika musiałby mieć osobną dokumentacje. Dostępność części i zgranie tego też nie jest taka opcja. Na razie niech wypuszczą c-360 i coś w przystępnej cenie.

Opublikowano

Raczej na pewno nie takie marki jak JD itp, prędzej realni konkurenci czyli np. Farmtrac czy Zetor. A model 25014 rozumiem że do na Afrykę, no ale innej maski to się nie dało ?

Opublikowano

Może jeszcze ją zmienią. Widać, że wzorowali się na maskach ze starych MF-ów, tylko coś przesadzili z rozmiarami. :o

Ja się zastanawiam dlaczego w katalogach w każdym języku są inne ciągniki.

Są tam C-360 z silnikiem euro IIIA i euro IIIB. C-380M raz ma zwykłą skrzynię 12x12 40 km/h, a raz 24x12 e-h, a jeszcze w innym ma silnik euro IIIB. Są C-382, C-382 Power i C-385, które albo są ze zwykłą skrzynią, albo e-h. C-392 i C-3102 mają na nasz rynek silniki euro IIIA, a za granicę euro IIIB. 11054 ze starą maską jest po polsku, a za granicę jest z nową maską, silnikiem euro IIIB i skrzynią e-h. Do tego jest albo 11054, albo 11054 Power. Na koniec Ursus U ma skrzynię raz 40x40, raz 32x32.

Czy ktoś rozumie to szaleństwo? :huh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v