Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie nic konkretnego nie powiedzieli. Mówili tylko że platforma po której porusza się teraz ciągnik ( coś w stylu hamowni) to tak naprawde podwozie jakiegoś tam czołgu ruskiego chyba i mierzą rozwijane moce i spalanie a co konkretnego uzyskali to nie mówili.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli Ursusa przeje*** jakaś zachodnia firma (np: Deutz-Fahr lub AGCO) to moim zdaniem produkowaliby Ursusy jeszcze kilka lat po przejęciu, a później zrezygnowaliby i produkowane byłyby tam tylko ciągniki firmy która przeje*** Ursusa. Tak jak było z Bizonami.

 

 

 

Kultury troszeczkę :P

Edytowane przez marcin974
wulgaryzmy
Opublikowano

A co myślicie co powinno sie zrobić aby nasz rodzimy ciągnik Ursus znów odżył? Jak doprowadzić do tego aby był znów jedną z liczących się marek traktórów? Czy polskie władze powinny sie tym zainteresować.Ja nie moge pojąć tego jak Polacy mogli dopuścić do tego że ta firma tak podupadła.

Opublikowano

Tak sie produkowało ciągniki w ZPC URSUS

workshop1.jpg

workshop2.jpg

workshop3.jpg

 

A tak najprawdopodobniej ładnie spakowane trafiały bądź nadal trafiają polskie traktory na czarny ląd:

wwprep1.jpg

wwprep2.jpg

wwprep3.jpg

 

Jakiś dealer:

Marinda.jpg

 

Mapa Ursusa:

mapa.gif

Opublikowano

korcze jak widzialem filmik zetora7011 o tym ursusie to wcale nie tak glupio wyglada ten srodek i gdyby cena byla nizsza to by bylo ok

ale jak patrze na te fotki to fabryka chyba niebyla dobrze zmechanizowana chodzi mi o te maszyny ktorymi robili ciagniki

Opublikowano

Te zdjęcia są ze strony www.ursus.co.za tylko trzeba było tam umiejętnie pokombinować żeby je znaleźć.

 

Od pewnego czasu nurtuje mnie przedni most w postlicencyjnych. W licencji zakupionej przez Ursusa czyli seria 200 i 500 były takie przednie mosty: http://jarle.eltelevest.no/Massey_Ferguson...500/mf575-4.jpg

Całkiem przypadkowo natrafiłem na bardzo ciekawą stronkę: http://www.ibmer.waw.pl/

No więc przednie mosty do postlicencyjnych były zakupine w innej licencji tym razem od Landini ok 1987 roku. http://isis.ibmer.waw.pl/cgi-bin/isis3w.ex...e_header=EPHAV1

 

Na tej stronce w zasobach informacyjnych można także znaleźć wiele ciekawych rzeczy np. Ursus 1554 określany tutaj jako nowa generacja. http://isis.ibmer.waw.pl/cgi-bin/isis3w.ex...e_header=EPHAV1

Opublikowano

Panowie normalnie mnie zatkało po wejściu na stronke łursusa :E w końcu ktoś w ursusie zaczoł używać głowy do czegoś innego niż siedzenia na niej i zamieścił w ofercie Ursusy: 4022, 6024 i 1654 oraz cennik wyposażenia dodatkowego, więc wreszcie można dowiedzieć się czegoś na temat tych sprzętów. Gdyby jeszcze ktoś ruszył głową i dodał fotki tego co sie tam jeszcze produkuje (czyli m.in wersji ciągników w metalowych maskach) i fotki te były w dobrej rozdzielczości to by nie zgrzeszyli...

Opublikowano

rozmawiałem z dilerem ursusa uzel nie przeją ursusa pol-mot chce go przejąć moim zdaniem dobrze robi to bogata firma niech zmodernizuje ursusy niech postawi też na jakość części oraz parametrów technicznych i oczywiście komfortu w kabinie i obsłudze codziennej i pod żadnym pozorem nie zmienia nazwy wkońcu ursus to potęga lat 80 która powinna narodzić się nanowo :D

Opublikowano
Szef Pol-Motu przypomina także, że Pol-Mot Warfama już jest zaangażowana w produkcję ciągników. Od kilku lat współpracuje z Foton Lovol, chińskim producentem ciągników.

 

— Firma ta chce razem z nami zorganizować bazę produkcyjną i serwis z zasięgiem działania na Polskę i kraje ościenne — mówi szef Pol-Mot Holding.

 

No i fajnie.

Opublikowano

No kurw* a tak tych chińczyków chcieliśmy omijać i masz....

 

,, ...o zakupie większości udziałów w tej spółce jest możliwa zmiana nazwy Warfama... "

 

Mi się już to nie podoba...

Opublikowano
,, ...o zakupie większości udziałów w tej spółce jest możliwa zmiana nazwy Warfama... "

 

Mi się już to nie podoba...

Sądząc po sformułowaniu tekstu chodzi tutaj o zmiane nazwy Warfama na Ursus

Opublikowano

Dzisiaj wyczytałem ze Ursus do Końca roku 2008 chce wprowadzić 8 nowych ciągników z silnikami euro 3 oraz łącznie planuje w tym roku wyprodukować około 1600 ciągników. Aktualnie Ursus wprowadził prototyp ciągnika sadowniczego Ursus 3702

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v