Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Piszecie że Ursus nie ma nic sensownego do zaoferowania a ciągniki 8014H, 9014H i 10014H? Co z tego że to Pol-Moty jak sprzedawane z logiem Ursusa. Czytam tu i czytam jakie to Ursus miał kiedyś markę a ja wan napiszę jaka była prawda: Trochę z Zetora, później z MF a teraz skąd się da:) Taka ta nasza wielka marka. Niech już lepiej nic nie wymyślają swojego tylko zaczną produkować składaki z markowych sprawdzonych podzespołów w przystępnej cenie i będzie dobrze. Jak słyszę jakiś polski projekt badawczy czy prototyp to aż mnie ciarki przechodzą - wiecie jak to najczęściej bywa? Znajdzie się kilku ludzi z pasją do wyciągania kasy z państwa lub teraz z UE i piszą projekt, na wypisują punktów, punkcików, że niby taka to nowość wieka będzie, media rozgłoszą że polska zostanie liderem a jak projekt przejdzie i trzeba coś robić to kasa w kieszenie księgowych i menago a ci co robić mają grosiki dostaną i zrobią coś na odpier.... aby było żeby się z projektu rozliczyć. Jeszcze dużo wody w Wiśle musi upłynąć aby ta sytuacja się zmieniła.

 

No widzisz i o to mi chodziło żeby nie wprowadzać ludzi w błąd i nie robic z Hattatów Ursusów zmieniajac tylko nazwę. Ciagniki Pol Mot to Hattaty czyli to samo co teraz Ursus serii H. Nie sugeruj sie naklejkami na masce .

Nie mam nic do Hattatów bo nie sa to chyba złe ciagniki z tego co piszą użotkownicy ale dlaczego udaja Ursusy a nie są sprzedawane pod marką Hattat. Widocznie Ursus chce podnieść renome Hattatów zmieniajac nazwę na Ursus :D .

Chociaz to Hattat ma swoje przekładnie i mosty (Hema) a Ursus wszystko sklada z zewnętrznych podzespołów :mellow:

Edytowane przez OKEY
Opublikowano

Sorki kolego ale silnik Perkins, skrzynia z przekładnią z Valtry, reszta też firmowa no oprócz maski i paru plastików. Taki z niego Hattat jak i Polmot lub Ursus.

Opublikowano

11034 miał wejść w tym roku do sprzedaży, ale nikt nie ogłaszał 3-5 razy, że już wchodzi. Nie wiem czemu jest taki zastój z tym modelem (pewnie papierologia).

Jeśli wam się tak nie podoba to, co Ursus robi, to powiedzcie co powinien zrobić!!! Ludzie, przecież ta firma zaczyna praktycznie od ZERA.

11024 wcale nie jest taki straszny, tylko przestarzały. Różni producenci produkują swoje ciągniki w różnych krajach i nikomu to nie przeszkadza, tylko Polakom przeszkadza, że Ursusy to Hattaty...

A to, że Valtry A to też Hattaty to już inna historia.

Większość ciągników małych i średnich jest "składakami", bo tak wygodniej i taniej.

Ja również nie chcę nakłaniać wszystkich do zakupu Ursusów. Jak ktoś potrzebuje 200KM ciągnika to głupotą byłoby nakłaniać taką osobę do zakupu 2 ciągników po 100KM, bo Ursus takie robi...

Jak ktoś może sobie pozwolić na zagraniczny ciągnik z półbiegami, wszystkim sterowanym elek.-hydr., itd. to niech taki kupi!!!

Jeśli jednak są osoby poszukujące prostych ciągników, tańszych, to niech wezmą one pod uwagę Ursusy.

Opublikowano

XMK13 dobrze gada. Ludzie to aby mają pretensje, nie robią ursusa- źle nie robią- też źle. Mówicie że to przestarzała technologia, jakoś belarusy klepią i nikomu to nie przeszkadza choć w 80 jest wygodniej.

Opublikowano (edytowane)

Panowie @Cinek8541 i @OKEY, i im podobni odnoszę wrażenie, że nie do końca wiecie o co Wam chodzi i reprezentujecie, delikatnie to ujmując osobniki, które śmiało można zakwalifikować do kategorii "polskiego malkontenta" :( URSUS był na skraju niebytu ŹLE, teraz ktoś markę ratuje JESZCZE GORZEJ! Wiele postów wcześniej pisałem, że nowe Valtry serii A to też tureckie wyroby z Hattata z naklejką fińskiego producenta, ale to Was nie interesuje bo to przecież "zahraniczny" piękny sprzęt. Oczywiście Pol-Mot kupił markę URSUS bardziej z chęci zysku niż sentymentu i nikt inteligentny nie będzie z tym faktem polemizował. Dożyliśmy takich czasów, że liczy się tylko maksymalizacja zysków a nie uczucia. Wspomniana wyżej Valtra została przejęta przez Amerykanów z AGCO nie dlatego (chociaż wymienieni na początku Panowie mogą sądzić inaczej), że Ci zakochali się w nieskazitelnie pięknej przyrodzie Finlandii, tylko dlatego, że widzieli szansę na długotrwały progres sprzedażowy firmy Valtra:) Tak więc Panowie Malkontenci apeluję do Was o zdrowy rozsądek w wyrażaniu opinii i cierpliwość,a także o trzymanie kciuków za naszego POLSKIEGO URSUSA!

 

P.S.

Koncern AGCO postawił na zagraniczne marki MF, Fendt, Valtra, a "uśmiercił" własną Allis-Chalmers bo nie rokowała na przyszłość. Zero sentymentów.

Edytowane przez KRISTOFORn
Pisanie posta pogrubioną czcionką
Opublikowano (edytowane)

Ej no tylko nie malkontent :ph34r: Lubię sobie ponarzekać ale jak każdy Polak hehe.Ok w porządku,że Ursus robi na nowo ciągniki ale niech on(Ci Panowie z zarządu)mają zdrowe podejście do klienta-czyt. rolnika ze średnim gosp.Podejrzewam,że to ich główny target.......innej metody na zdobycie rynku nie widzę....

Edytowane przez Cinek8541
Opublikowano

Nie jestem przeciwko Ursusowi wręcz przeciwnie. Rozmowa zaczęła sie od podania przez kolegę statystyk sprzedaży . wiec napisałem że skad maja byc wyniki skoro nie maja co sprzedwać po za Hatatami z naklejka ursusa, pisałem równiez że Hataty nie są takie złe bazujac na opinii tych co je mają chociaz nie brak u nich i wad ale co chcieć za te pieniadze, gorszą opinie ma chyba 11024. Każdy czeka na nowości a firma zwleka :) .

@akmaly .nie jestem pewny ale Hema robi chyba skrzynie na licencji Valtry min ta co siedzi w serii H to chyba ta sama co była w Valtrach serii 6000 .

Wiadomo też ze Ursus nie zacznie robic własnego ciagnika od podstaw ale czym wiecej elementów tym lepiej dla naszego przemysłu.

Ursus nawiazuje wspólpracę z uczelniami technicznymi i moze dobrym rozwiazanim było by kupienie od jakiegos producenta w miare rozwojowej ale starszej licencji , przykladowo na transmisje czy napedy i robienie ich w kraju i stopniową modernizacje .

Niestety ostatnio Ursus dał ciała z trolejbusami we współpracy z ukraińskim Bogdanem. wszystkie autobusy dostarczone do Lubelskiego MPK poszły najpierw na warsztat bo zaden nie był w stanie wyjechac na miasto. Ukraińcy przysłali brudne ,pogięte i rozpadajace sie kupy złomu , nie wiem czy Ursus dobrze wyjdzie na takiej współpracy :(

Opublikowano

Dobrze widzieć znowu Polskiego Ursusa zagranicą. Fajnie było by gdyby tak podawali, ile i gdzie sprzedali ciągniki w 2013 roku. W Polsce dość słabo im idzie, ale brakuje im tylko ok 35 ciągników by zrównać się z tym co sprzedali rok temu (436).

Opublikowano

Tak sobie przeglądam internet i jedno co mi się bardzo podoba w ursusie to to że w fabryce na pierwszy rzut oka widać ład i porządek,a to jest bardzo ważne ponieważ człowiek automatycznie dostosowuję się z jakością pracy do otoczenia i właśnie taka banalna rzecz jak porządek ma wpływ na jakość pracy i wykonania.

Drugie co mnie nachodzi to to że przedwczoraj minęło 2 lata od rozpoczęcia produkcji w Lublinie i fajnie by było jakby ursus swoim miłośnikom przygotował takie podsumowanie, jak się fabryka zmieniła przez te dwa lata, chętnie bym coś takiego obejrzał

Opublikowano

podobno 5314 kosztuje z 4x4 koło 75-80k brutto ale to podobno bo nie łatwo dotrzeć do takich informacji więc nie wiem czy to prawda ale jeśli tak to cena spoko kabinę dorzucić i za 85k mamy ciągnik prosty, na perkisie z 4x4 i 71KM, jeśli by dorzucili obciążniki w koła i dodatkową pompę hydro to by już był w sam raz na polskie wymagania, tak sądzę

Opublikowano (edytowane)

Wszystko OK, tylko ta skrzynia biegów... To dobry ciągniczek, ale jak na nowy, to nie do prac w polu.

 

Przypadkiem znalazłem ten artykuł: http://rolnictwo.re.pl/artykul/31119.html

Można z tego się dowiedzieć, że Bumar nie chciał pchać kasy w Ursusa, bo ten nie zarabiał, tylko tracił, a zarząd nie potrafił nic z tym zrobić. Chciano produkować tego C-3724, ale nie mieli kasy na to. Do 2011 roku tylko pieniądze z Bumaru utrzymywały Ursusa przy życiu. Dzięki Pol-Mot-owi, który przeprowadził totalną restrukturyzację całej firmy możliwe jest ponowne rozkręcenie marki. Nie wiem tylko dlaczego po zmianie właściciela Ursus kompletnie odciął się od swoich "korzeni". Produkcji C-3724 nie wznowiono. Cała ciężka seria poszła do kosza. Tylko 1 model sprzed przejęcia pozostał w produkcji: 11024. 9024 zaprezentowano na Agro-Show, ale też nie wszedł do produkcji.

Dziwi mnie to wszystko.

W dodatku do Farming Symulator dano tylko C-45, C-330, 5044, 11024 i 14034. Wygląda na to, że Pol-Mot nie ma praw do serii ciężkiej, modeli post-licencyjnych i C-360 też.

Oświeci mnie ktoś w tej sprawie???

Edytowane przez XMK13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v