Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Adrian_URSUS_1999 Jeżeli do mnie pisane, to powiem tak. Nie posiadam tego ciągnika, ale siedziałem w nim, fajny, zgrabny - o to chodzi. Nie żeby zachwalać pod niebiosa, ale to się sprzedaje najlepiej z oferty Ursusa, czyli modele autorskie. To oni się w jakieś Tumosany i Bransony pchają. No ale cóż, ich sprawa.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Opublikowano

Nie, pisałem do PolonezAtu. C-380 jest okej jedyny ciągnik który "podoba" mi się z oferty z naciskiem na podoba. wygląd jest świetny zwłaszcza na malowanych obreczach kół. poszerzone błotniki. Przód dobralbym sobie 380/70R20 oponki tył 480/70R30 Trelleborg ładowacz TUR4F i przedni TUZ. Prywatnie założyłybym sobie system Rapitronics do sterowania tylnym TUZ. i jakoś po kąbinował nad pneumatycznym siedzeniem grammera do kabiny bo mechaniczne to jakaś pomyłka dla mnie. Cały ciągnik sztywny ani oś nie resorowana ani kabina to chociaż by to siedzenie w opcji dali. A druga sprawa tych szyb co wypadają. To mnie martwi czy się poprawili. Minus którego nie zmienię tylne słupki kabiny i te wyjścia hydrauliki ciasno montowane...

Opublikowano
Adrian_URSUS_1999 napisał:

Więc skoro użytkujesz C-380 to szczera twoja obiektywna opinia. Na ile jesteś zadowolony w skali od 1 do 10 wady, zalety. Co do poprawy? Awarie. Serwis.

Ocenie na 7,5/10. Awarie : Ze 3 tyg temu pierwsza większą awaria która unieruchomiła ciągnik, w sprzęgle pękły jakies kolki czy coś ( była niby seria z zatwardymi) i sprzęgło mocno ciągnęło, podciągnięcie linki pomagalo na jeden dzień. Wczesniej było kilka małych typu kontrolka smarowania silnika się zapalała w zimę jak była wilgoć a w nocy mróz, głośno chodzi wspomaganie ( podobno wystarczy filtr wymienic). Jutro bedziemy próbować dokręcić gwiazdę w feldze bo strzela. Zalety : Tańszy od zachodnich, dobra zwrotność, fajnie się nim pracuje, ogólnie mało awaryjny według mnie. Ma prawie 700mth pracuje w najróżniejszych pracach jak to na małym gospodarstwie Później jest ja już 3 piwo pije i nie chce mi się przypominać wszystkiego z 3 lat :D A serwis, hmm nie jest źle ale może być zawsze lepiej. Ostatnia awaria sprzęgła, jak dasz w kieszeń to masz ciągnik spierotem w 3 dni a jak nie dasz to czekasz ponad tydzień.

Opublikowano

Móglby być jakiś temat z opiniami albo ankieta użytkowników nowych Ursusów to by się człowiek może prawdy dowiedział. Jak oglądałem filmy na YT z nimi to prawie każdy poleca. Ten dealer od którego kupiłem juz nie ma Ursusa tylko Kubote bo coś pokłócili się o wyłączność w sprzedaży na nasz rejon. Też uważam że c-380 to najlepszy ich ciagnik, ewentualnie do c392 bo tego 110 km z tą kabina, wykończeniem, wyposazenien za ten hajs bym nie kupił. Życzę im dobrze bo jednak PL marka ale oni sami już się gubią.

Opublikowano
1 godzinę temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

I takie obiektywne opinie rozumiem. 

 

czy ja wiem czy aż taka duża różnica w tych stoiskach??? wydaje mi się że dużo daje tu podkład muzyczny pod wcześniejszymi wystawami, i nieobrobione nagranie z tegorocznych targów-z szumami. Spróbuj obejrzeć ten film jeszcze raz bez dźwięku, myślę że nie będzie większej różnicy. Chyba że piszesz o tym że nie było kolorowych plakatów, stolików i słonych paluszków, to masz rację. Ale moim zdaniem nie o to chodzi, maszyny-sprzęt są ważne

Opublikowano

ale ja napisałem swoje subiektywne zdanie, a nie to co ktoś tam w komentarzach sądzi, tak jak napisałem wyżej-obejrzyj jeszcze raz bez muzyki, zobaczysz że wielkiej różnicy nie ma

może lepiej jak będzie mniejsze stanowisko, ale z tym co naprawdę mają w sprzedaży, a nie największe stoisko na targach-ale połowa ciągników tylko i wyłącznie w sferze marzeń

  • Like 1
Opublikowano

Gdyby Ursus tak wprowadzał nowe modele... Ale niestety, premiera Vigusa była, C3150 na ZF też pokozoli - ani tego, ani tego nie widać, nie słychać. Zarząd Ursusa nie może se wbić do łba do tej pory, żeby dbać o ofertę, jak inni producenci. Wiem, że zmienił się prezes i w ogóle, ale bez jaj.

Opublikowano

Jak już kiedyś pisałem. Powinni mieć 3 góra 4 modele. Jak Zetor. 

Mały tak jak teraz C380, sredniaka pokroju C385 z rewersem EH typowy ciągnik pod ladowacz oraz ciągnik 120 KM tak żeby sobie z obrotową 4 i wałem śmigał. 

  • Like 2
Opublikowano

Krzykaczy się nie słucha. 

Trzeba spojrzeć na statystyki sprzedaży. W Polsce sprzedają się ciągniki do 75 KM, ok 100 KM i klasy 115-130 KM jako ciężki ciągniki już. 

Ewentualnie można jakąś popierdółkę do sadu. Ale tutaj to trzeba zrobić tak jak większość czyli iść do Antonio Carraro i u niego zamówić misie. 

Opublikowano

Mój komentarz pod filmem z yt  który rano wstawiłem tutaj na forum. Jeżeli znajdę czas to napiszę do ARGO. Jeżeli ursus nie chce sam nawiązać z nimi współpracy to niech oni odezwą się pierwsi do URSUSA. Wg mnie skorzystaliby na tym. Mają tak zaje*iście bogatą ofertę ciągników i opcji, a sprzedaż pewnie poniżej 100szt rocznie pod obiema markami... 

"Przykro mi, nie dlatego, że mieli słabsze stoisko niż poprzednimi laty, lecz z powodu tego co na tym stoisku jest co roku prezentowane... Zdaje sobie sprawę, że każda marka czy to z branży rolniczej, czy elektronicznej etc., oszukuję swoich klientów tak, aby ich produkty zostały sprzedane. Okej rozumiem nie czepiam się. Tylko w kwestii Ursusa jest inaczej. Jest to jedyna marka jaką znam, która co roku, PODKREŚLĘ CO ROKU ma nowości na swoim stoisku w Kielcach, z których część to ciągniki które nigdy nie zostały wprowadzone do produkcji seryjnej. Przykład Ursus C-3105 Power i C-3115 Power - czyli ciągniki marki TYM. Spoko nie czepiam się tej marki TYM budzi w moich odczuciach zaufanie, mogliby produkować ich ciągniki pod brandem Ursusa, tym bardziej, że miały maski i kabiny te Made in Poland. Co do TUMOSANÓW i BRANSONÓW z tego roku niestety mam już wątpliwości, tym bardziej, że URSUS nie postarał się zmienić nawet ich maski czy kabiny. Na zapytanie przez agrofoto.pl czemu 6 słupków producent odpowiada - takie były oczekiwania klientów... tsaaa chyba nie naszych tylko tureckich, przecież to gotowy ciągnik z Turcji tylko z silnikiem Kohlera i Perkinsa... i tylko tym się różnią... ale nie dziwię się ponieważ jakby nie zmieniono jednostek na spełniające normy, nie mogliby ich wprowadzić na rynek. Dlatego uważam i wszędzie o tym piszę URSUS powinien nawiązać współpracę z zagranicznym koncernem, takim, który nie jest na naszym rynku popularny... Jedyny, który wg mojej opinii spełnia tego typu kryterium jest to ARGO TRACTORS. Ciągniki marek McCormick i Landini nie są popularne wśród polskich rolników. Są rozpoznawalne lecz nie popularne. Podobnie jak branson czy tumosan... Więc jaki wniosek się nasuwa? ARGO wg mojej opinii ma niesamowicie kompletną i bogatą ofertę w nowoczesne Ciągniki rolnicze i sadownicze. Nie tak jak marki wschodnie, które chcą zalać nasz rynek europejski za pomocą takich marek jak URSUS. URSUS zamiast wprowadzać tzw. przez nas CHIŃSKIE "G" powinien pomóc koncernowi ARGO zdobyć nasz polski rynek poprzez sprzedaż ciągników Landini od serii 4 do 7 pod brandem URSUS w maskach i kolorystce które już dobrze znamy i podobają nam się. Wówczas marka zyskałaby pełną ofertę ciągników rolniczych od mechanicznych dla małych gospodarstw po CVT od ZF i prowadzenie GPS dla bardziej wymagających wielkopowierzchniowych przedsiębiorstw rolnych. Lublinie mogliby mieć centrum sprzedaży ciągników na rynek polski (tak jak np Claas Polska itp) [ARGO URSUS POLSKA]. Dowożone by były do Lublina ciągniki z fabryki z Włoch gdzie byłyby doposażane, sprawdzane i później wdrażane do sprzedaży. URSUS wtedy mógłby skupić się na produkcji w 100% naszych polskich przyczep, ładowaczy i maszyn rolniczych, które dzięki współpracy z ARGO TRACTORS mógłby rozprowadzać na rynek europejski pod markami McCormick i Landini. Pragnę również podkreślić, że taka współpraca gwarantowałaby klientom bezpieczeństwo w postaci dostępności części zamiennych do takich ciągników. Sprawdzone podzespoły marki Carraro czy ZF oraz montaż silników Deutz AG, FPT myślę, że gwarantowałby nam takie bezpieczeństwo. Jak się wkurzę to serio zacznę pisać do ARGO by zainteresowało się taką dwustronną współpracą z URSUSEM. Oni zyskali by nasz rynek (McCormick i Landini nawet nie jest w pierwszej 15ce rejestracji w PL)... POPIERASZ ZOSTAW LIKE I KOMENTARZ! Nie liczmy na 100% POLSKIEGO URSUSA!!! Dołóżmy wszelkich starań by ta marka przetrwała i była na poziomie konkurencji z Zachodu!!!" 

  • Like 1
Opublikowano
Przed chwilą, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Jak się wkurzę to serio zacznę pisać do ARGO by zainteresowało się taką dwustronną współpracą z URSUSEM.

myślisz że oni czytają takie maile???

równie dobrze możesz pisać do Zenka Martyniuka żeby zagrał u ciebie w GOK-u.... Nie zapłacisz to nie przyjedzie

  • Haha 2
Opublikowano

Nie wiem... dopóki się nie spróbuje to się niczego człowiek nie dowie. Będę miał czas, poukładane myśli czemu nie, można napisać... Przecież ja nie mam nic do stracenia tak? Tylko kilka minut czasu na napisanie tego typu maila. @bratrolnika nie chciałbyś aby URSUS w końcu tak naprawdę zyskał w końcu poważną konkurencyjną ofertę dla zachodnich marek typu John Deere New Holland, Zetor, DF? 

  • Haha 1
Opublikowano

o ursusie to już można by film nakręcić to który miałby wiele zwrotów akcji ale już chyba bez happy endu niestety. Chyba najlepszym wyjściem było w latach 90 sprzedać ursusa fergusonowi albo albo steyr ale było minęło. przykro to mówić ale teraz władze ursusa popełniły błąd produkując ciągniki na Polskę (nie mówiąc już o tym że co roku wprowadzane są nowe modele, zmieniane stare, przecież w tych ciągnikach to już prawie wszystkie marki  silników były i gdzie tu potem szukać części za 10-15 lat)  powinni tak jak teraz kupowac i przyklejać swoją naklejkę a zająć się  produkcją autobusów i i innymi elektrycznymi pojazdami co im bardzo dobrze wychodziło, niestety rynek ciągników jest teraz bardzo trudny popatrzmy na takiego zetora który też już ma problemy. Mam nadzieje że marka ursus nie zginie i albo wyjdą na prostą albo znajda inwestora (teraz to już nie z europy ale z Chin czy Indii)  a pamiętacie jak ursus marzył o produkcji własnych silników? teraz to marzenia już ściętej głowy tak samo pewnie jak c150 (który jest w planach już od początku przejęcia przez warfame ursusa) i vigus 

Opublikowano
3 godziny temu, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Nie wiem... dopóki się nie spróbuje to się niczego człowiek nie dowie. Będę miał czas, poukładane myśli czemu nie, można napisać... Przecież ja nie mam nic do stracenia tak? Tylko kilka minut czasu na napisanie tego typu maila. @bratrolnika nie chciałbyś aby URSUS w końcu tak naprawdę zyskał w końcu poważną konkurencyjną ofertę dla zachodnich marek typu John Deere New Holland, Zetor, DF? 

Na konkurencje to szans raczej nigdy nie będzie

Opublikowano

Oczywiście masz rację. Rynek musi być bogaty w różnorodną ofertę tak aby każdego zadowolić. Nie wyobrażam sobie gdybym miał tylko do wyboru jedną markę. Mi chodzi aby każdy był zadowolony, mógł zarabiać na tym co produkuję, oraz mógł świadczyć odpowiednie usługi serwisowe kiedy te sprzęty zawiodą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v