Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, fenix30 napisał:

Zabrania nam kasa przez takich ludzi jak Ty którzy wolą wspierać zachód a na polskie produkty mają wyj..ane.

@fenix30 - np mnie oczerniłeś. Nikogo nie prowokuję do kłótni. To forum publiczne i mam prawo komentować wpisy. Ty sam prowokujesz innych pisząc żeby spadali z tego forum.

@XMK13 - i przez takie myślenie nigdy nie będziemy mogli konkurować z Niemcami lub innymi Amerykanami.

 To że w Polsce nie ma fabryki nie znaczy że nie można jej zbudować. Odpowiednie środki przekonają dobry zespół inżynierów - a tych w naszym narodzie nie brakuje bo politechniki mamy na dobrym poziomie  - inną sprawą jest to że większość z nich przebywa zagranicą lub i tak pracuje dla zagranicznego kapitału. I co z tego że zajmuje kilka lat - myślisz że taki MWM czy Cummins doszły do wszystkiego w rok - dwa? Odróżnij inwestycję od utopienia kapitału. Co do punktu piątego - najpierw trzeba zdobyć klientów na własnym podwórku żeby ruszać na podbój zagranicy. Jak sam dobrze zaznaczyłeś czasy się zmieniają. Nie wystarczająco uzasadniłeś, o ile takie śmieszne wymówki o braku odpowiedniej kadry można  uznać za uzasadnienie.

Opublikowano

@XMK13 Dla zachodniaka to norma a Ursus to ma chodzić do usran... Śmierci. Nie ma prawa mieć żadnej awarii. @Partyzant85 wyciągnąles posta który dotyczył czegoś innego. Dużymi literami mam Ci napisać nie pasuje Ci Polski produkt nie kupuj ale i go nie oczerniaj.

Opublikowano

@fenix30 - ja coś wyciągnąłem ? przytoczyłem posta którego napisałeś rano i w którym oczerniasz mnie i "ludzi takich jak ja" o to że wspierają zachód. To ja nie mogę oczerniać produktu a ty masz jakieś urojone prawo do oczerniania ludzi którzy ośmielili się skrytykować gównianego Ursusa? Nie ośmieszaj się już bo twoje wypowiedzi i śmieszne argumenty nie trzymają się kupy

Opublikowano
21 minut temu, XMK13 napisał:

Przyznam, że nie gorzej, niż ostatnio. :) Spalanie spadło do normalnych wartości. Żadnych awarii nie było. W glinie ostatnio dzielnie walczył i dał radę. W sumie tylko ta turbo-dziura jest problemem.

Czyli można powiedzieć że jest lepiej niż było, pamiętam że na początku to nie byłeś zbytnio zadowolony. Spalanie spadło samo z siebie czy była jakaś ingerencja?

Opublikowano
3 minuty temu, Partyzant85 napisał:

@XMK13 - i przez takie myślenie nigdy nie będziemy mogli konkurować z Niemcami lub innymi Amerykanami.

 To że w Polsce nie ma fabryki nie znaczy że nie można jej zbudować. Odpowiednie środki przekonają dobry zespół inżynierów - a tych w naszym narodzie nie brakuje bo politechniki mamy na dobrym poziomie  - inną sprawą jest to że większość z nich przebywa zagranicą lub i tak pracuje dla zagranicznego kapitału. I co z tego że zajmuje kilka lat - myślisz że taki MWM czy Cummins doszły do wszystkiego w rok - dwa? Odróżnij inwestycję od utopienia kapitału. Co do punktu piątego - najpierw trzeba zdobyć klientów na własnym podwórku żeby ruszać na podbój zagranicy. Jak sam dobrze zaznaczyłeś czasy się zmieniają. Nie wystarczająco uzasadniłeś, o ile takie śmieszne wymówki o braku odpowiedniej kadry można  uznać za uzasadnienie.

Problem w tym, że moje myślenie jest całkiem odmienne od myślenia Zarajczyka. I co? Pol-Mot postawił na Ursusa. W krótkim czasie wrócili z ciągnikami na nasz rynek, do tego autobusy i inne produkty, Afryka, itd. no i rynek zweryfikował te działania. Autobusy mają być w terminie, niezależnie od tego ile ich trzeba wyprodukować w krótkim czasie. Afryka jest dla wielkich koncernów, nie dla Ursusa. Polscy rolnicy wolą zagraniczne ciągniki, bo są (podobno) lepsze. A transmisja wymaga lat na wdrożenie jej do produkcji. Niestety, ale Ursus jest przykładem potwierdzającym to, co uzasadniałem.

"Odpowiednie środki" - słowo klucz i otwieracz. :) Mając kasę można wszystko zrobić. Ale trzeba ją mieć. Obecnie rynek wygląda inaczej niż za czasów MWM czy początków Cumminsa. Teraz są koncerny, które rozdają karty. Andoria miała silniki, ale nie miała komu to sprzedać. Nie ma klienta, nie ma kasy. I na tym koniec interesu. Obecnie inwestycja w produkcję całkiem nowych silników to bardziej ekscentryzm, niż inwestycja.

Kadry można ściągnąć, ale na to trzeba kapitału. A kapitał ktoś wyłoży, gdy będzie to uzasadnione. A raczej nie jest.

2 minuty temu, fenix30 napisał:

@XMK13 Dla zachodniaka to norma a Ursus to ma chodzić do usran... Śmierci. Nie ma prawa mieć żadnej awarii.

Trochę tak jest. Awarie Ursusa są przyjmowane za pewnik, a awarie zagranicznych ciągników są czymś dziwnym. Jakby te nie powinny się zdarzać.

A jakość ciągników zagranicznych, porównywalnych z Ursusami, nie jest wyższa od jakości naszych niedźwiadków.

14 minut temu, bratrolnika napisał:

Czyli można powiedzieć że jest lepiej niż było, pamiętam że na początku to nie byłeś zbytnio zadowolony. Spalanie spadło samo z siebie czy była jakaś ingerencja?

Jest lepiej. Spalanie spadło samo. Gdzieś po 200 mth.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
Przed chwilą, fenix30 napisał:

@bratrolnika chciałem odpuścić ale z Nim się nie da. Proszę o bana bo poleci łacina.

Kolego drogi a sam nie dawno mówiłeś, że tylko @marko-kolo może Cię sprowokować :)

A ja dalej czekam na ciągnik z moimi wymaganiami :)

Opublikowano
Przed chwilą, sumek666 napisał:

[...] A ja dalej czekam na ciągnik z moimi wymaganiami :)

Jeśli Ursus upadnie, to się już nigdy nie doczekasz. Crystal jest najbliżej. Ma o 6 KM za dużo i amortyzowaną kabinę zamiast przedniej osi. Reszta jest.

Z drugiej strony masz zbyt wygórowane wymagania. Żaden Zetor ich nie spełnia - masa.

Opublikowano

Było tu już?

Cytat

WAŻNE OŚWIADCZENIE FIRMY ZETOR:
Pragniemy poinformować, że spotkania pomiędzy ZETOR TRACTORS a.s. a URSUS S.A., polskim producentem ciągników rolniczych, odbyły się w październiku. Inicjatorem spotkań była firma URSUS. Spotkania miały charakter informacyjny, a URSUS zaproponował pomysły na ewentualną współpracę.

W oparciu o te spotkania nie zawarto żadnej konkretnej umowy dotyczącej przyszłej współpracy. Potwierdzamy również, że ZETOR TRACTORS a.s. nie rozważa żadnego wejścia czy też inwestycji w strukturę własnościową URSUS.

 

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, sumek666 napisał:

[...] Które z moich wymagań jest za wysokie? Żartujesz sobie? 

Piszę tylko, że najbliższy Zetor ma masę ok. 5,5 t, a nie 6. Więc w pełni nie wypełnia twoich warunków. 

Z drugiej strony ja rozumiem, że mamy XXI wiek, ale blok wschodni przeskoczył w kilka lat z ciągników bez wspomagania, kabiny i synchronizacji biegów na Powershifty i Powershuttle z klimą. Zachód bardziej stopniowo się przesiadał i trwało to dłużej. Rozumiem potrzebę komfortowych warunków pracy, ale jednak część rozwiązań nie jest konieczna do wygodnej pracy ciągnikiem. I jeszcze nie każdego stać na luksusy. Ursus nie może więc postawić na takie ciągniki, które będą się sprzedawać w ilości kilku rocznie. Jeszcze nie teraz.

Opublikowano

Przykro mi ja jestem z zaboru pruskiego i mam swoje wymagania.

No widzisz... gdyby Ursus miał chociaż jeden ciągnik,który mógłby gryźć Zetora Forterra HD po kostkach. Kto się nie rozwija ten się cofa. 

Opublikowano

To racja. Nowy C-3150 byłby niezły, gdyby miał 130 KM, amortyzację kabiny i p. osi (w opcji). I to na Vigusie z PowerShift i Shuttle. Teraz ten przedział mocy jest popularny.

Z tym, że Ursus nie ma możliwości zrobienia takiego ciągnika od ręki. Forterra przecież ewoluowała z ciężkiej serii. Trochę to trwało.

Opublikowano

Też dlatego napisałem żeby coś w miarę na te czasy ogarniętego zrobić to musi być 4 zakresy i 8 lub 9 półbiegów i do tego ful automat ;)  Vigus to tak jak się na niego spojrzy to tak 22 lata temu byłby czymś a teraz to i tak 20 lat za innymi no chyba że na podstawową wersję to jest cacy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v