Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sumie są na 5 miejscu, więc nieźle, a upychać muszą cały czas zarejestrowane w tamtym roku na dealerów.  No i pamiętać trzeba, że cały czas mają mały zakres ciągników 50-110 koni. Miejmy nadzieję, ze szybko się to zmieni.

Ursus nagrodą w konkursie Grupy Azoty:

https://www.dbamyopolskaziemie.pl/

Opublikowano (edytowane)

Sama skrzynia na targach, bo ciągnik w instytucie na testach.

Widzę, że romans z Deutzem nie wyszedł. Pewnie przyszło polecenie z DF, żeby Ursusowi silników nie sprzedawać...

Edytowane przez lukig
Opublikowano
Dnia 15.03.2018 o 20:04, dawidursus323 napisał:

Kolego, chyba jestes w bledzie 50 szt to styczen plus luty. Dam luty 27 ciagnikow.

Tak masz rację, ogólnie widać, że rynek ciągników ma zastój choć NH zanotował spory wzrost względem 2017.

Opublikowano

Jak się rozpierdzieliło cały zakład z fundamentami włącznie, z kadrą i wszystkim to po dwóch dekadach ciężko w tydzień wszystko odbudować. Jestem inżynierem i wiem ile czasu zajmują dużo mniejsze projekty. A tu się w międzyczasie chociażby dyrektywa zmieniła i skrzynia pierwotna nie jest skrzynią obecną bo kilka rzeczy włącznie ze sterownikami, trzeba było zmienić. Też bym chciał już zobaczyć jak ten ciągnik pracuje na europejskich polach, ale nie przyspieszysz. A potem będzie gadanie, że bubla zrobili.

 

A najlepsi to są ci , co już mówią, że Perkins był lepszy. 200 stron tego wątku to psioczenie na dziurę w mocy, paliwożerność itp, a jak dają w ofercie inny silnik to Perkins nagle lepszy. Eksperci od wszystkiego. Vigusa to by w tydzień złożyli ze szwagrem przy flaszce i z paczką elektrod.

Opublikowano

Skoro na najważniejsze targi w kraju go nie przywieźli mimo, że w Hannowerze był to oznaczy, że temat jest na ukończeniu, a przynajmniej dużo bliżej niż dalej.

  • Like 1
Opublikowano

Temat ciągników nie jest teraz priorytetem dla Ursus tylko autobusy i Afryka. Nic dziwnego skoro to im przynosi pieniądze. Sam ciągnik na Vigusie miał być wprowadzony (wg prasy z 07/2017) na początku 2018. U ostatnim wywiadzie dla RP Prezes powiedział, że wprowadzą go w 2019.

Myślę, że i to nie wypali, bo jak można zauważyć, konkurencja prężnie ukróca dostawy podzespołów. Jak w takim wypadku mogą coś zaprojektować i coś wypuścić skoro co rusz muszą wprowadzać modyfikacje w dokumentacji, a co za tym idzie - homologacji.

Jak ustabilizują sobie rynek elektryczny dopiero ujrzymy Vigusa, bo to byłby teraz strzał w kolano jakby pakowali kasę w coś czego Polak nie kupi, bo zachodnie lepsze. A w przypadku autobusów jest przetarg-produkt-kasa. Jeszcze jakby Elvi doszedł do skutku to wszystkie Ducato z PP poszłyby w zapomnienie, czego jak najbardziej Ursusowi życzę.

Opublikowano
o co chodzi z tymi c335B i c350?coś w necie widzialem ale za duzo nie pisalo. chyba ze to jakis stary artykuł był.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v