Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

392 wyglądał mi na carraro ale masywniejsze niż w 380 bo 11054 całkiem inaczej wyglądało no i inna skrzynia biegów choć jeżeli ta hema jakościowo jest ok to też nie jest zla opcja bo ten sam tyl ma kolega w valmecie 900 na pierwszy rzut oka więc konstrukcja już sprawdzona dość dobrze

Opublikowano (edytowane)

115tys to chyba za stary rocznik. Z ta pracą z ładowaczem to te małe są dobre gdy nic ciężkiego się nimi nie ładuje. Np. przy oborniku więcej nie spali - duży bierze więcej i ładuje szybciej. W dodatku przy każdej takiej pracy jest stabilniejszy.

 

Różnica cen jest niemal z kosmosu. Może Ursus ma się za polska "marke Premium" albo chce Zetora gonic w tej kwestii.

 

 

Co do C-392: http://otomoto.pl/oferta/ursus-c-392-perkins-skrzynia-12x12-carraro-92km-ID6yjmQ1.html

 

 

 

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Pronar 5340 w tamtym roku kosztował więcej od  Ursusa 11054 (chyba 178 tyś względem 159 tyś zł brutto). W tym roku Pronar ostro staniał, nie wiem czemu, i wyceniają go na ok. 140 tyś zł brutto. Ursusa 11054 można raczej kupić w granicach 160 tyś, więc C-392 będzie tańszy.

Opublikowano

Cennikowo 147 000zł netto czyli 180 000zł brutto. Nie było sprzedaży po tej cenie udało się sprzeac kilka sztuk a za niedługo normy emisji spalin sie zmienia i co z tym zrobic. Po starej cenie niewiele dokładając wychodził ciągnik zachodni np. popularny NH T5

Opublikowano

 Gdzie ten vigus którym chcieli zachodnią technologie 90r dogonić? na gadce się skończyło?

 

Mają całą serię pokazać na Agrotechu.Czyli za jakieś 6 miesięcy.

Opublikowano (edytowane)

Heh :) Dobrze życzę wszystkim polskim firmom, ale chyba ciężko będzie. W zasadzie cały ich skok tego roczny to wyprzedaż modelu z zeszłego roku, którego skończyli produkować. Ostatnie miesiące to jakby powrót do "normalności" i sprzedaż po kilka sztuk.

 

Co nie zmienia faktu, że niezmiernie fajnie byłoby zobaczyć pronara ze skrzynią Vigus. Zwłaszcza, ze design mają niczego sobie

 

Edytowane przez lukig
Opublikowano

Nasz jest z 2016. Z tego co wiem to gdzieś chyba w maju niby kilka sztuk do robili ze względu na duże zainteresowanie.

 

No cóż Pronar może przewyższyć sprzedażą Ursusa

 

Raczej mało realne. Raz że sporo ludzi kojarzy go nadal z MTZ w innym opakowaniu a dwa że ofertę mają okrojona do jednego modelu. A moim zdaniem powinni co najmniej 3 oferowac w zakresie 80-130KM.

Opublikowano

Ursusa na pewno nie przegonią, tak jak kolega wspomniał jakby mieli inne modele, najbardziej brakuje chyba 75-100KM bo jednak tych ciągników najwięcej się sprzedaje w Polsce wyprodukowane na podobnej zasadzie czyli jakieś markowe podzespoły i ładne opakowanie to mógłby konkurować z ft, zetorem, czy ursusem jak do tego dołożyliby trochę niższą cenę niż konkurencja jak w przypadku 5340 to pewną część rynku mogliby zgarnąć. Ja też do tej pory nawet nie patrzyłem na Pronary bo miałem obraz 80-konnych belarusów tylko inaczej wyglądających ale gdyby mieli mniejsze modele z lepszymi podzespołami to na pewno warto choćby zobaczyć czy spróbować bo nie oszukujmy się, chyba wszystko w tej cenie jest "składakami" co nie znaczy że wszystkie są złe.

Opublikowano (edytowane)

No Zetor jakby składakiem nie jest (nie licząc tych dwóch najnowszych serii major i Crystal) ale chyba jest najdroższym z tych najtańszych ciągnikiem.

Sporo ludzi szuka niedrogiego ciągnia około 120KM - dośc często pada wybór na Forterrę. Mogli by(Pronar) np. połaczyc Silnik Deutz 4038l, 128KM(ten z DF 6130.4) ze skrzynią ZF 24/8 (ta z Lindnera Geotac 124) i przednią osią DANA (lub ZF). Dopracowac trochę kabinę(tą która już jest) pod względem wyciszenia i wykończenia dołożyc do niej amortyzacje i można Zerotowi trochę klientów zwinąc z przed nosa (oczywiście to tylko takie suche spekulacje).

 

 

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Orientuje się ktoś, co może być przyczyną, że przednie opony w Pol-mot na podwoziu Hema zaczęły zużywać się nierówno?

 

Nie równo, to znaczy jak? Ścierają się po zewnętrznej stronie, wewnętrznej, czy na środku? Jak to wygląda?

Opublikowano

Standardowo przy napędzie 4x4 przednie opony zużywają się nierówno - jeśli masz na myśli że wyciera się bardziej zew. klocki.

Można przełożyć stronami takie opony to zużyjesz je równo.

Opublikowano

Co masz na myśli, że odwrotnie? W przednich 1,6 a w tylnych 1,2-1,4? Jest tak jak napisałem. Z czego w jednej oponie przez dętkę ucieka powietrze, więc często muszę uzupełniać. Także w tej sprawie napewno się nie mylę :)

Opublikowano

Co masz na myśli, że odwrotnie? W przednich 1,6 a w tylnych 1,2-1,4? Jest tak jak napisałem. Z czego w jednej oponie przez dętkę ucieka powietrze, więc często muszę uzupełniać. Także w tej sprawie napewno się nie mylę :)

Sprawdź w instrukcji ale średnio dla opon:

- przód 340/85 R24 - 1,6

- tył 420/85 R34 - 1,2

 

Oczywiście są to średnie wartości, na miękką glebę zmniejszasz a na transport lub duże obciążenie zwiększasz. 

1,6 na tył to dużo.

 

Dla opon radialnych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v