Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Apropo klimy w tym swoim 11024 mam niby klime. Zwykła Ac próbowaliśmy dobijac gazu bo jak się przykładowo rękę do wylotu z nadmuchu tł ciepłym dawało, dobilismy i nic nie wiem co złe jest tam zrobione przewody przy sprężarce aż szronem pokrywa a przy nadmuchu dalej nic doradzicie coś?

Opublikowano

A gdzie ten sterownik może się znajdować? W samochodzie nie miałeś klomatronica? Bo tu jest zwykle pokrętło które nie ma możliwości zmniejszenia luz zwiększenia temperatury, tylko są trzy poziomy szybkości nawiewu. I obok jest włącznik to załączania sprężarki. W tym tureckich Ursusie widziałem jest możliwość zmiany temp. Jest możliwość poprawienia tego?

Opublikowano (edytowane)

zetory to złomy mój znajomy ma fortere ile razy sprzęgło robione i pompę hydrauliczną zmieniał tylko ma siewnik nadbudowany z broną wirową czeka jak minie 5 lat bo brał na dofinansowanie i kogoś ożeni w lecie orał ja poszedł do niego a w traktorze powuć z klimy lała sie woda z sklaplacza a w grudniu zetor na 1 miejscu w sprzedaży traktorów skoda ze nie zamienił sie z ursusem miejscami

 

Edytowane przez darkoza
Opublikowano

Naucz się pisać człowieku, sprzęgło siada tylko i wylącznie od wspaniałej jazdy utalentowanego kierowcy. Skoro leci woda z klimy do kabiny, to jest pewnie jakiś przewód pęknięty..

taka jest prawda z zetorkim nie pacz  na moje byki szybko piszę i tak to wychodzi dilery zetora mówią ze ursus to chinczyk a nie

widzą jaki jest zetor 

Opublikowano

Ktoś Cię pogania, że na szybkiego piszesz ?

 

Znam kilku użytkowników nowych zetorów i nikt zbytnio nie narzeka. Jedna forterra jest z przebiegiem 8500 mth i robione było tylko sprzęgło bo cały czas z ladowaczem.

Opublikowano

A gdzie ten sterownik może się znajdować? W samochodzie nie miałeś klomatronica? Bo tu jest zwykle pokrętło które nie ma możliwości zmniejszenia luz zwiększenia temperatury, tylko są trzy poziomy szybkości nawiewu. I obok jest włącznik to załączania sprężarki. W tym tureckich Ursusie widziałem jest możliwość zmiany temp. Jest możliwość poprawienia tego?

Rozbierz nawiewy tam będzie taka klapka która reguluje siłę nawiewu ona może się nie otwiera na pewno przyczyna jest w kabinie w zabudowie . Tak w samochodzie miałem klimatronic no i w c380 też jest klimatronic

zetory to złomy mój znajomy ma fortere ile razy sprzęgło robione i pompę hydrauliczną zmieniał tylko ma siewnik nadbudowany z broną wirową czeka jak minie 5 lat bo brał na dofinansowanie i kogoś ożeni w lecie orał ja poszedł do niego a w traktorze powuć z klimy lała sie woda z sklaplacza a w grudniu zetor na 1 miejscu w sprzedaży traktorów skoda ze nie zamienił sie z ursusem miejscami

. Kolega ma 4 zetory od nowości proksa ma już 9000mtg i nie narzeka. A woda ze skraplacza w upał błędzie się lała chyba z klimą nigdy do czynienia nie miałeś. W tym roku jak było po 30 stopni to w c380 też woda ze skraplacza się lała w Nh u kumpla to samo
Opublikowano (edytowane)

Sprawa wygląda tak, że przewody od sprężarki idą do takiej skrzynki z prawej strony pod kabiną przy której jest wkręcony zawór od bocznej jej strony nałożona jest rura która idzie w słupek kabiny i tym słupkiem tak mi się wydaje zasysa powietrze z filtra bo widziałem że jest w tylnej części dachu, w środku tej skrzynki są dwa wentylatory które tłoczą schłodzone powietrze dwoma rurami do kratek w kabinie. Kiedy przyłożylem rękę to tych wiatraków to dość silny strumień wiatru z nich leciał ale temp za rewelacyjna nie była. Nie wiem co to za zawór jest przy tej skrzynce może to jego wina pomożecie?.

Edytowane przez mateusz44
Opublikowano

Masz zasyfiony albo niedziałający zawór rozprężny, to pewnie ten o którym mówisz. Jeśli rurki od sprężarki są oszronione a parownik (wymiennik, przy wentylatorach) ma temperaturę otoczenia to tylko zawór. Sam i tak tego nie zrobisz, poszukaj w okolicy mechanika co się klimą zajmuje.

Opublikowano

Był jeden magik coś popatrzył czynnik dobiliśmy i tzw d*pa, być może tak jak mówisz coś z tym zaworem nie tak . Trochę dziwi mnie to że nie ma żadnego pokrętła do regulacji zimna tylko jest na ciepło jakby miał jeździć na Syberii,czy jest taka opcja (według mnie mało prawdopodobna) że kiedy uznam temp za zbyt niską to może zostać zmieniona na dodatnią poprzez dodanie ciepła z nagrzewnicy?. Bo chyba z tego co pamiętam to temp przy kratkach powinna wynosić 5-8 stopni przy układzie otwartym.

Opublikowano

Znajdź kogoś kto faktycznie serwisuje klimatyzację, ja już też przerabiałem "agentów", co przed warsztatem mieli wielki baner "SERWIS KLIMATYZACJI" a jak przyszło co do czego, to "Panie, my tylko nabijamy, my nie wiemy". W końcu się trafił jeden ogarnięty (o dziwo wielkiego baneru nie było), miał odpowiedni sprzęt więc praktycznie podłączył i wiedział co z czym. Jeśli to zawór to bez sprzętu przynajmniej do ściągnięcia czynnika się nie obejdzie, a i tak robisz w ciemno. Także moja rada - szukaj ogarniętego speca, półśrodki dla oszczędności mogą Ci narobić więcej kosztów niż konkretny serwis

Opublikowano

Jeździłem 11054 z nowej serii i c380 to z tymi plastikami jest OK, nie skrzypiały na nierównościach, ogólnie zrobili trochę lifting kabiny, jest np. wykładzina korytkowa i podsufitka z materiału jak w samochodach.

 

Podsufitka z materiału? chyba w wersjach Power, których jeszcze nie widziałem na żywo. Ale np. w 11054 jest ona plastikowa, w C-380 też właśnie z tworzywa sztucznego, przynajmniej tak zauważyłem, chyba, że się mylę, aż pójdę sprawdzić.

Opublikowano

Obecnie w 11054 podsufitka jest materiałowa - taki meszek. Możliwe, że to nie jest najlepszy pomysł, bo plastik można szmatą umyć, a materiał to tylko proszkiem.

Opublikowano

Obecnie w 11054 podsufitka jest materiałowa - taki meszek. Możliwe, że to nie jest najlepszy pomysł, bo plastik można szmatą umyć, a materiał to tylko proszkiem.

 

Na pewno nie w roczniku 2015, bo mam takowy i to z końca roku, bo zakupiłem 10 grudnia i nie stał on na placu tylko był zamawiany u producenta przez salon fabryczny. Wykładziny korytkowej też tam nie widzę, normalna prosta gumowa wykładzina jest, chyba, że ona tak się nazywa korytkową.

Opublikowano

Krążki ta guma na podłodze też i u mnie ma. A jaki masz numer homologacji i datę? bo ja mam e20*2003/37*0035*01 18.04.2014 wystawiona na ten egzemplarz 2015-08-10. Czyli pewnie ten mój zszedł z taśmy montażowej(żeby nie mylić z produkcyjną heh) dziesiątego sierpnia, a Twój może później...

Opublikowano

Krążki ta guma na podłodze też i u mnie ma. A jaki masz numer homologacji i datę? bo ja mam e20*2003/37*0035*01 18.04.2014 wystawiona na ten egzemplarz 2015-08-10. Czyli pewnie ten mój zszedł z taśmy montażowej(żeby nie mylić z produkcyjną heh) dziesiątego sierpnia, a Twój może później...

 

U mnie data wystawienia homologacji na mój ciągnik to 09.11.2015 r. Nr homologacji i data są te same. Więc mój jest młodszy i stąd różnica.

 

@Mattti - Tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v