Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"...Ważnym wydarzeniem było podpisanie umowy z etiopską spółką Metals and Engineering Corporation of Adama Agricultural Machinery Industry na zakup trzech tysięcy ciągników. Kontrakt obejmuje również przeszkolenie kadry oraz WSPARCIE w rozbudowie sieci serwisowej..."
http://www.polandgoglobal.pl/artykuly/ursus-szansa-na-globalny-comeback#.VgplKY7lt1Y

"...– Nie chcemy, żeby nasza oferta ograniczała się do czystej sprzedaży produktów Ursusa, staramy się rozmawiać o długoletniej współpracy przemysłowej, czyli uruchamiać montaż, przeprowadzać szkolenia w Polsce i u naszych afrykańskich partnerów – deklaruje członek zarządu Ursusa. – Bardzo ważne dla naszych klientów jest to, co oferujemy już na wstępie – zapewniamy POMOC w serwisie, ale przede wszystkim odpowiednią liczbę części zamiennych wystarczających na standardową obsługę naszych produktów w terminie..."
http://www.biznes.newseria.pl/news/rolnictwo/polskie_traktory_wyrusza,p1607958345

swat24 dostawa części zamiennych w ramach kwoty kontraktu, wsparcie i pomoc w rozbudowie sieci serwisowej - czyli strona afrykańska za wszystko SAMA sobie zapłaciła... Firmy MeTEC oraz Ethiopian Sugar Corporation biorą więc na siebie kwestie gwarancji, a jeśli zabraknie części, żeby jakiemuś afrykańskiemu farmerowi naprawić traktor na GWARANCJI za darmochę to będą musiały je sobie dokupić w URSUSie...
Odpowiedzialność z racji gwarancji i serwisu jest więc niejako przeniesiona na afrykańskich kontrahentów i nie obciąża URSUSa jako producenta bezpośrednio...

Opublikowano (edytowane)

Ursus w pierwszej trójce najchętniej kupowanych ciągników

 

Zgodnie z informacjami uzyskanymi z agencji  Martin & Jacob  monitorującej rynek rolniczy Ursus C-380 znalazł się na trzecim miejscu wśród najchętniej kupowanych przez Polaków ciągników w sierpniu. Przy czym do osiągnięcia drugiego miejsca w stawce, w której na pierwszym miejscu znalazł się New Holland, a na drugim Zetor zabrakło mu 3 rejestracji. Jest to niewątpliwy sukces wprowadzonej w tym roku do sprzedaży ciągników Ursus serii „C”, która z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz większe grono zadowolonych nabywców.

 

URSUS to jedyny polski producent ciągników, który jednocześnie jest partnerem polskiego rolnictwa oraz znaczącym pracodawcą. Wprowadzenie do oferty legendarnych ciągników serii C to kolejny, i jak pokazują statystyki dobry krok,  w kierunku odbudowy najstarszej polskiej marki – podkreśla Karol Zarajczyk, Prezes Zarządu URSUS S.A.

 

Inauguracja ciągników Ursus serii „C” miała swój początek w czasie tegorocznych Targów Rolniczych AGROTECH w Kielcach, gdzie zaprezentowano modele znanej serii „C” w nowej odsłonie. Przy czym do sprzedaży spółka wprowadziła wtedy pierwszy z modeli Ursus C-380.

 

Obecnie URSUS dysponuje 7 modelami tej klasy: C-350, C-360, C-380, C-380M, C-382, C-392 i C-3102. Rodzina ciągników oznaczona symbolem „C” została zaprojektowana i wykonana w całości przez polskich konstruktorów i inżynierów w centrum badawczym URSUS R&D w Lublinie. Maszyny są produkowane w lubelskiej fabryce w oparciu o podzespoły najwyższej jakości, którą gwarantują renomowane firmy europejskie takie jak PERKINS, ZF czy CARRARO.

 

Legendarne URSUSY serii „C”, a zwłaszcza C-360 to produkty, które dominują na naszej wsi. Nowe modele ciągników są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Niskie koszty obsługi serwisowej modeli „C” to dodatkowy atut polskich produktów – dodaje Prezes Zarajczyk.

 

URSUS S.A. spodziewa się dalszego wzrostu sprzedaży w kraju w związku z poszerzeniem oferty ciągników i dostosowaniem jej do oczekiwań polskich odbiorców. W ramach ekspansji zagranicznej spółka chce w bieżącym roku rozwinąć sprzedaż w krajach unijnych, w Europie Wschodniej, w krajach bałkańskich oraz w afrykańskich. W 2014 roku URSUS przeznaczył ok. 17 mln zł na rozwój oferty i rozbudowę zaplecza produkcyjnego. W bieżącym roku spółka planuje przeznaczyć kolejne 24 mln zł na inwestycje.

 

URSUS S.A. to jedyny polski producent ciągników z marką o ponad 120-letniej tradycji mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka posiada obecnie trzy zakłady produkcyjne: w Dobrym Mieście, w Opalenicy i największy w Lublinie, gdzie zatrudnia łącznie ponad 700 osób. URSUS produkuje rocznie ok. 1,2 tysiąca ciągników i kilka tysięcy maszyn rolniczych sprzedawanych w Polsce i na świecie.

Grupa należy do kluczowych inwestorów regionu lubelskiego, gdzie rozwija swoje zaplecze produkcyjne i laboratorium badawczo-rozwojowe. URSUS R&D współpracuje z inżynierami z Politechniki Lubelskiej oraz z Wojskową Akademią Techniczną w Warszawie przy opracowywaniu nowatorskich rozwiązań technologicznych.

Edytowane przez Ursus_
Opublikowano

Dysponuje 7 modelami tej klasy (seria C - dopisek autora), a ile jest w sprzedaży? Może więcej czynów a mniej propagandy? Cały czas marketingowy bełkot w natarciu a na rynku bida bez zmian. Marketingowa nowomowa też wpływa na skuteczne przepłaszanie potencjalnych klientów zemdlonych spożywaniem tego niestrawnego już mamrota. Ostatnio widziałem na słupie plakat wyborczy: "nie obietnice a czyny". Mniej majaczyć, więcej pracować aby za chwilę mieć naprawdę o cym mówić! Heh

Opublikowano (edytowane)

maserakk-ciakwe czy ty bys tak szybko wszystko zaprojektowal i wprowadził do produkcji. Oni teraz maja poważne zamówienia z zagranicy i produkują na rynek krajowy ale też pracują nad nowymi modelami nowymi przekładniami swojej konstrukcji i produkcji w nie krótkim czasie wprowadzili 7 czy 8 nowych modeli ciagnikow. Powoli a do przodu cieszmy się że Ursus jeszcze w ogóle coś produkuje. Nie mowie żeby się zachwycać wszystkim maja sporo niedociągnięć ale to wszystko można naprawić. Jak dostaną kasę z Afryki to może coś się ruszy.

Edytowane przez dawidursus323
Opublikowano (edytowane)

Panowie bez urazy, ale takie mądrości możecie zachować dla siebie. Jeśli pisze się, że dysponuje się 7 modelami a w rzeczywistości (czyli na rynku w sprzedaży bo to rozumie się samo przez się) jest inaczej to jest to najzwyklejsze w świecie KŁAMSTWO, i gdyby to było tylko raz. Taki prosty przekaz a nie wszyscy tu nadążają. Heh

Na agrofoto.pl jest filmik z C-3102 z tegorocznego agroshow, na którym Pan z ursusa z głupią miną po raz kolejny gra na zwłokę i obiecuje, że będzie w przyszłym miesiącu. Prosty przekaz.

Edytowane przez maserakk
Opublikowano

Oni nie koniecznie musza mówić o naszym rynku, chociaż i tak w sumie mają w sprzedaży jeden sadowniczy (chyba c-350), c-380, c-382 (jest już dostępny serie h czyli 3 modele noi 11054 więc razem 7 modeli i gdzie tu kłamstwo? Jakby powiedziane było 7 gam modeli to owszem nie mają tyle ale 7 modeli jest ;)

Opublikowano

I tak ich na rynku są już dostępne 4 modele z serii c a mianowicie c-350, c-380, c-380 m i c-382 niedługo wejdzie do sprzedaży c-360 na moje to i tak dużo jak na jeden rok niedawno nikt o c-380 nowym nie słyszał a teraz? Kłócimy się o to że jeszcze nie wprowadzili nowych modeli i to jest sukces że coś już jest i o tym się mówi ja osobiście czekam aż zrobią coś na bazie skrzyni vigus :)

Opublikowano

Panowie bez urazy, ale takie mądrości możecie zachować dla siebie. Jeśli pisze się, że dysponuje się 7 modelami a w rzeczywistości (czyli na rynku w sprzedaży bo to rozumie się samo przez się) jest inaczej to jest to najzwyklejsze w świecie KŁAMSTWO, i gdyby to było tylko raz. Taki prosty przekaz a nie wszyscy tu nadążają. Heh

Na agrofoto.pl jest filmik z C-3102 z tegorocznego agroshow, na którym Pan z ursusa z głupią miną po raz kolejny gra na zwłokę i obiecuje, że będzie w przyszłym miesiącu. Prosty przekaz.

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/wideo-ursus-c-3102-o-mocy-102-km-wkrotce-w-sprzedazy,60139.html

 

Kłamstwo, kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo + bzdura :P . Sami nie wiedzą kiedy wprowadzą na rynek modele C-392/102 jak również model C-360. Przedstawiciel Ursusa na Bednarach jak się go zapytałem o model C-360 powiedział, że nie wie kiedy on zostanie wprowadzony na rynek, ponieważ mają problem z uzyskaniem homologacji. A co do URSUSA C-3102 :D ...

Słuchałem przez chwilę rozmowy tego samego przedstawiciela z rolnikiem, który był zainteresowany tym modelem. Gospodarz pytał się o cenę tego ciągnika przedstawiciel powiedział że cena będzie zbliżona do modelu 10014H (131 tyś netto) ponieważ są to bardzo podobne ciągniki, różnią się tylko układem napędowym. Model serii C posiada skrzynię Carraro, a H transmisję Hema. (a na filmie mówi że hema, jakie kłamcy)... Rolnik pytał sie też o kredytowanie tego modelu facet z ursusa powiedział że nie wie (no jak ma wiedzieć jak ten ciągnik jest tylko "prototypem" i nie ma go na rynku) Ja z kolegą z klasy zadaliśmy podobne pytania co pan rolnik, oczywiście ze dostaliśmy na nie odpowiedzi ale nieco inne niż gospodarz, który pytał przed nami... Pytanie o cenę ciągnika odpowiedział że nie wie. Kolega zapytał jak się sprzedają te ciągniki to gościu odpowiedział mu, że tego ciagnika nie ma w sprzedaży to tylko tak jakby prototyp. A najlepsze jest to ze my z nim rozmawiamy a gościu odchodzi na chwilę od nas bo zauważył jakiś dwóch panów którzy ruszali zaczep tylny w C-382 i powiedział żeby niczego nie ruszali bo jeszcze coś po psują... I po chwili tak z niczego mówi do nich, że byli u nich na stoisku z John Deere'a pod patrzeć jak się robi porządnie ciągniki... No sorry ale to chyba URSUS powinien uczyć się od JD a nie na odwrót :P :P Ludzie z Ursusa tylko potrafią ściemniać... 

 

 

Jeżeli napisałem coś bez sensu to sorry :D

 

Pozdro :)

Opublikowano

Już wcześniej pisałem, że modele C-392 i C-3102 mają mieć transmisję Hema. Carraro ma być od C-350 do C-382. Opisywałem jakie są różnice w tych transmisjach i jak można je odróżnić.

Jednak przyznaję, że ludzie związani z Ursusem (np. dealerzy) są mało kompetentni. Sam miałem przygodę z jednym, który nie wiedział nawet, że mają w ofercie 110 KM ciągnik. Jestem pewien, że osoby udzielające się na tym forum więcej wiedzą o produktach Ursusa niż dealerzy. Wyjątkiem jest oczywiście wiedza o cenie <_<

A jeśli o JD i Ursusa chodzi, to w modelach na podobnym poziomie cenowym nie ma takich różnic, jakich można by się spodziewać.

Opublikowano

wychodzi na to że nad skrzynią Vigus pracowali jeszcze za polmota ale 6 lat i zeby jeszcze nie byla w produkcji to wydaje mi się że słabo;/  dzwonilem do Ursus zachod i Ursus c 382 brutto ok 130-5 tys i okres oczekiwania 3-4tygodnie maks. na placu maja sporo c 380 i 11054 wyprodukwane wiec chyba ktos to kupuje ostatnio ale widzialem cene H10014 to 168 tys brutto... to jest smiech co oni robią! nie tak dawno maksymalnie 10014H kosztowal 150 tys maks (a z rok temu to juz wgl mnie) i logicznie mysląc ciagnik 10014H 12x12 102km a ciagnik 11054 24x24 110km kosztują praktycznie tyle samo! wnioskuje że podwyzszyli cene po to aby C 392 C3102 kosztowal tyle co nie dawno seria H... a Moim zdaniem C 392 i C3102 powinni byc duzo tansze poniewaz: kabina produkcji wlasnej, montaż własny ciągnika, a z turcji bedzie przyjezdzac tylko skrzynia i mosty wiec kosztów dużo mniej niz cały ciagnik sprowadzic.. ale jak ktoś głodny to głodny. Jestem za Ursusem ale to co oni robią to aż sie coś robi..

Opublikowano (edytowane)

Pan prezes Karol jawi się jako wizjoner, brawo, takich ludzi w tym kraju nigdy za wielu. Zapragnął i buduje traktor autonomiczny, a z drugiej strony nie potrafi wymóc na fabryce porządnego wykonania kabiny... Wyrachowanie to czy megalomania podszyta jednak dobrą intencją? Coś tu nie gra...

Edytowane przez arturtl
Opublikowano

Prezes Ursusa dużo mówi "wyolbrzymia" co w rzeczywistości róznie wyglada wiec do tego ciagnika bym bardzo ostrroznie podchodzil bo nie stac ich wprowdzic calej serii C ciagnikow na rynek a taki ciagnik by robili ... smiech.. Kazda inna marka ciagnikow jak prezentuje jakas nowość -serie ciagnikow, czy maszyn i powie ze za miesiac w sprzedazy TO TAK JEST  a w Ursusie z miesiaca na miesiac gadaja inaczej i od prezentacj na agrotech z serii C do sprzedazy wszedl tylko jeden ciagnik c 382... bo ciagnik c 380 mial swoja premiere w Lublinie w pazdzierniku a Ursus c 350 to 5044 wiec Jak Ursus chce byc konkretna marka to niech zrobia u sb porzadek w firmie i zaczna uczyc sie od innych marek

Opublikowano

Nie wiem czego wy się po handlowcach spodziewacie. Jak wcześniej pisałem że to partacka firma i tylko dużo mówi to jakieś ataki na mnie. Niestety ale jedna się nie myliłem. Mają Afrykę to mają kasę a reszta niech kupuje to co jest bo to w końcu Ursus a nie jakiś tam Turecki Polmot rodem z Lublina. Oczywiście wolny kraj i niech każdy kupuje co chce i za ile chce.

Opublikowano

Ja tam jestem spokojny, jak już mają cos gotowe to wejdą ale znając polskie realia to powoli będą problemy biurokratyczne i to spore, poza tym jeśli są zajęci tyloma sprawami to się nie dziwię że tak to długo trwa.Lepiej uzbroić się w cierpliwość Polska to taki kraj że komus kto się rozwija zawsze rzuca się kłody pod nogi w końcu UE czuwa żeby za szybko się u  nas firmy nie rozwijały a okres przygotowawczy pokazał z jakimi zamiarami nas przyjęto ;)

Opublikowano

Nie wiem czego wy się po handlowcach spodziewacie. Jak wcześniej pisałem że to partacka firma i tylko dużo mówi to jakieś ataki na mnie. Niestety ale jedna się nie myliłem. Mają Afrykę to mają kasę a reszta niech kupuje to co jest bo to w końcu Ursus a nie jakiś tam Turecki Polmot rodem z Lublina. Oczywiście wolny kraj i niech każdy kupuje co chce i za ile chce.

Ma modele tureckie ale JD tanie modele robi na podzespołach z chin to zaraz całą firmę JD nazwiesz, że jest rodem z chin albo, że Valtra jest turecka ?

Opublikowano

Należy doprecyzować, że JD ma swoją montownie w Chinach, nie kupują podzespołów w Chinach tylko je tam produkują, zachowując swoje normy jakości.

Opublikowano

To był tylko taki przykład jak bym się chciał czepiać to bym powiedział, że JD jest chiński bo go tam składają podobnie jak ludzie mówią, że Ursus jest turecki bo ma serie H.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v