Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

tu nikt nie obraża zetora poprostu coś zaczyna isć w dobrym kierunku rozwoju Ursusa i model c 380 który w lutym wejdzie do sprzedaży jest tego przykładem,

i w moim przekonaniu 380 bd stanowił silną konkurencje dla majora , ma bardzo dobre podzespoły , kabine własnej produkcji 4 słupkową ,ale przyszłość pokaże co bd , wazne ,że marka Ursus istnieje i jest na dobrej drodze .

Opublikowano

Kabina to jescze nie ciągnik, ciekawe ile kosztuje szyba boczna czy drzwi jak zwał tak zwał może się okazać że koszty utrzymania tej kabiny przewyższą budrzet gospodarstwa. Ciągnik to dobry oszczędny silnik i trwała skrzynia i podnośnik.

Opublikowano

zetor już też dał ciała z silnikami,walczyli tyle lat i nie wymyślili 6-garowca a teraz pokonały ich normy i powoli kończy się czeski ciągnik.Przody carraro felgi pronar silniki deutz i niedługo tylko nazwa zostanie

Opublikowano

Co do wychwalania C-380, którego jeszcze nie ma w produkcji to nie jest to bezpodstawne gadanie. Ciągniki na tych samych podzespołach, co 80-tka sprzedają się już od długiego czasu i są w czołówce sprzedaży w tym przedziale mocy (Ft 675 DT i Major). Tak więc jak najbardziej nowa 80-tka może być konkurencja dla Majora.

Nie ma czegoś takiego: "tani i dobry". Musi ileś kosztować, żeby każdy zarobił i części były w miarę dobre. Tanie są "chińczyki", ale jakość idzie za ceną.

Takie elementy jak szyby teraz dużo kosztują, czy do Ursusa, czy do Zetora, itd.

Opublikowano

Jeżeli ktoś kupuje ciągnik to musi stać go na naprawy, a kolega który podał argument o szybach to najgłupszy argument jaki może być, po pierwsze jeżeli będziesz dbał o ciągnik i uważał to nigdy tej szyby nie będziesz musiał kupować, po drugie są ubezpieczenia, po trzecie jak już by była taka sytuacja że jednak musisz kupić tą szybę to nie masz wyboru, zamawiasz i płacisz (może że dla ciebie byłoby rozwiązaniem jeżdżenie bez jednych drzwi) a założę się że ta szyba drzwiowa do ursusa będzie kosztowała mniej niż jakakolwiek inna dla NH

Opublikowano

Jak tak czytam nie ktore wypowiedzi to po prostu widze ze sa ludzie ktorzy po prostu vhca ursusa mieszac z blotem, jakby konstrukcja ursusa 75 km 110 km lub 50 km wyszla pod logo jd to by gadalu ze super i wgl ale ze ro Ursus to juz zle

Opublikowano (edytowane)

Jak tak czytam nie ktore wypowiedzi to po prostu widze ze sa ludzie ktorzy po prostu vhca ursusa mieszac z blotem, jakby konstrukcja ursusa 75 km 110 km lub 50 km wyszla pod logo jd to by gadalu ze super i wgl ale ze ro Ursus to juz zle

 

Gdzie Ty się czegoś takiego doczytałeś? Nikt tu nie miesza Ursusa z błotem. Jedynie masa ludzi się podnieca ciągnikami które nie weszły jeszcze do sprzedaży, a nawet i produkcji i pisze jakie są cudowne... Za to każde obiektywne spojrzenie na sytuacje jaka panuje w Ursusie jest traktowane jako zamach na polskie produkty i oczernianie wszystkiego co polskie.

Jak by nie patrzeć to ten temat powinien dawno być zamknięty, a powstać nowy odnośnie nowego Ursusa, ponieważ to czego dotyczył tj. ZPC URSUS SA już nie istnieje... Można by powiedzieć że powstała całkiem nowa firma zaczynająca wszystko od początku tak jak chociażby Farmtrac. Z czasem się rozwinie i nie ma co tak przeżywać.

Edytowane przez romek6340
  • Like 1
Opublikowano

To chyba nie czytaliście zachwytów nad zetorem majorem gdy ten jeszcze nie był w sprzedaży tylko go na targach pokazano ale to zetor to wszystko ok ale jak ktoś pochwali Ursusa to zbrodnia bo to Polskie, to trzeba się czepiać, to ja powiem z tymi naganami też poczekajcie jak wejdzie do sprzedaży to wtedy oceniajcie zle czy dobrze.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Mnie ciekawi to ciągłe zmienianie nazw praktycznie tego samego ciągnika. Może dostają dofinansowania na nowe projekty, wprowadzają coś o nowym oznaczeniu, co jest już czymś starym a kaska leci. Mam tu na myśli 11054, całe mnóstwo 150XXX... 

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

To jest zwykły kredyt obrotowy jaki biorą np. cukrownie na zakup surowca. Ursus aby zrobić ciągniki na Afrykę musi za coś kupić części do tych ciągników a spłaca go wpływami ze sprzedaży.

@pawel885 Tak jest jeśli wymaga sie aby maszyna byla tania i nie zawodna a tak sie nie da .

Jeśli Ursus robił by tanie ciagniki to zaraz płacz i lament co oni za gówno produkują a jeśli poszedł by w jakość to druga połowa rolników zaraz by narzekała że chyba oni zgłupieli że chcą tyle kasy za Polski ciągnik , tak źle i tak nie dobrze. Wydaje mi sie ze większym problemem jesteśmy my niż ciągniki.  :wacko: 

 

  • Like 1
Opublikowano

Wiem, ale każdy sikał że nawy zetor z napędem za 100tys...  :o Tak samo posiadacz chevroleta sparka (matiza) będzie dumny że to brat corvetty czy camaro.... Co za model 180 koni ślą na Afrykę??? 

Opublikowano

No i co? Po wejściu do sprzedaży Majora większość tych zachwytów ustała i zaczęło się narzekanie

A no to, że ten model i tak najlepiej się sprzedaje Zetorowi i na tym zarabiają my kupujemy i płaczemy jak to w kraju u nas jest bieda, a nasze fabryki upadają.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma co się kłucić, Ursus,zetor tak jak i inne ciągniki mają swoje wady i zalety, A jakośc w obecnych modelach większości firm pozostawia wiele do życzenia,nawet jelonki się wadliwe trafiają. A Ursus zawsze kopiował swoje ciągniki na podstawie innych marek. Nie ma co się oszukiwać.

Edytowane przez Luk1988
Opublikowano

Bzdury piszesz. W tych ciągnikach do afryki nic się nie zmieniło w porównaniu z ursusami z przed ery Hatatów. Wtedy też takich norm jak teraz nie było. Dobre bo polskie? Dla mnie dobre bo dobre a jak polskie to tylko lepiej. Marudzić sobie mogę ile mi się podoba. Ty możesz popadać w hura optymizm a tak naprawdę ani jedno ani drugie nie wpłynie na jakość i rozwój fabryki "Ursus S.A."

bzdury ty piszesz od samego początku, nawet nie wiesz co.

na Afryke nie trzeba spełniać tych norm emisji spalin, a wymagane są na Europe

 

 

nie wiem skąd jesteś i skąd się urwałeś, ale ciągle w kółko piszesz jedno i to samo, że ursusa już nie ma, że wykupiony, że wszystko tureckie. Zgadza sie, ale zasadniczo to nazwa Ursus jest :P Po drugie kto bedzie chciał to kupi, kto nie, to nie kupi proste. Sam bym Ursusa nie kupił, ale jak jest zainteresowanie to są i chyba chętni. Nie sądzisz? Zastopuj troche, albo pomyśl co piszesz, bo od początku nie wnosisz nic nowego a powtarzasz jedno i to samo tylko w innej formie...

 

 

Opublikowano

O jakich normach piszesz w przypadku ciągników typu 5314 itd. W czasach gdy były one wprowadzane i późniejszych nie było norm z Euro-kołchozu. Przeczytaj ze zrozumieniem a nie atakujesz. Napisałem że teraz wysyłają takie jak kiedyś sprzedawali u nas - czy jest tu coś nie prawdą?

Sam prezes Ursus SA powiedział że nie mają wiele wspólnego z Ursusem - to są jego słowa. 

Ja bym Ursusa kupił i może kiedyś kupię jak będzie oferował to co mnie interesuje. Obecnie to coś tam zrobili a przy tym tyle propagandy sukcesu że już oczy bolą od czytania:) Zmiana nazw ciągników to jeszcze nie rozwój. Tak samo kabina i maska to też nie ciągnik a kilka elementów dla oka i komfortu ( co też jest ważne ). 

Atakując mnie pisz chociaż o faktach - gdzie napisałem że Ursus SA jest Turecki? 

Co do dyskusji to moje posty są tak samo płytkie jak Twoje, jedyna różnica jest taka że ja na to patrzę z przymrużeniem chłodnego oka a ty podniecasz się jak nastolatek na widok Pameli ze zdjęcia.

Opublikowano

Dla mnie to interesujące że ta Etiopia tak kupuje ciągniki, głownie chodzi mi o to, KTO je kupuje, wiadomo, że nie rolnik, raczej też nie dystrybutor, to co u nich rolnictwo jest państwowe i ciągniki kupuje rząd? 

Nikogo innego nie byłoby stać. 

Opublikowano

O jakich normach piszesz w przypadku ciągników typu 5314 itd. W czasach gdy były one wprowadzane i późniejszych nie było norm z Euro-kołchozu. Przeczytaj ze zrozumieniem a nie atakujesz. Napisałem że teraz wysyłają takie jak kiedyś sprzedawali u nas - czy jest tu coś nie prawdą?

Sam prezes Ursus SA powiedział że nie mają wiele wspólnego z Ursusem - to są jego słowa. 

Ja bym Ursusa kupił i może kiedyś kupię jak będzie oferował to co mnie interesuje. Obecnie to coś tam zrobili a przy tym tyle propagandy sukcesu że już oczy bolą od czytania:) Zmiana nazw ciągników to jeszcze nie rozwój. Tak samo kabina i maska to też nie ciągnik a kilka elementów dla oka i komfortu ( co też jest ważne ). 

Atakując mnie pisz chociaż o faktach - gdzie napisałem że Ursus SA jest Turecki? 

Co do dyskusji to moje posty są tak samo płytkie jak Twoje, jedyna różnica jest taka że ja na to patrzę z przymrużeniem chłodnego oka a ty podniecasz się jak nastolatek na widok Pameli ze zdjęcia.

 

Reklama czyli wg Ciebie sianie propagandy, to połowa sukcesu.

Nikogo nie atakuje, napisałeś wcześniej że obecny ursus nie ma nic wspólnego z ursusem. Nie chce mi się tego szukać, przeczytaj pare stron wcześniej i znajdziesz.

Ja się niczym nie podniecam. Napisałem, że sam bym ursusa nie kupił więc nie wiem o co ci chodzi. 

przeczytaj jeszcze raz mój post.

Opublikowano

Tak właściwie to reklama jest połową sukcesu! Czy widzieliście reklamy Lindnera? U nas ta marka jest praktycznie nie znana i nie ma sprzedaży. A reklamy Kuboty? Były wszędzie! I ich sprzedaż rośnie.Ursus nie ma praktycznie żadnej reklamy. Czasami tylko piszą o nowym modelu lub gdzieś jest artykuł o postępach jw. Jak pytają prezesa lub kogoś z zarządu to nikt nie będzie się chwalić tym, że sprzedaż nie jest zbyt wysoka lub że produkty mają wadę fabryczną. To oczywiste! Więc gadanie o propagandzie jest na wyrost.

Gdyby prezesowi Ursusa zależało na dużym zysku, wyciśnięciu marki, a po wszystkim wywaleniu jej do kosza to by nie myśleli o rozbudowie infrastruktury w Afryce. Wyklepaliby trochę ciągników, sprzedali je i do widzenia. To co teraz robią: negocjacje z innymi państwami, plany ekspansji na Afrykę i nie tylko, pełny zakres oferty (sprzedaż, serwis, transfer informacji, itp.), plany stworzenia polskiego ciągnika i ogólny szum wokół marki; sugeruje, że to nie jest na pokaz i mają większe plany co do Ursusa.

W Etiopii to właśnie państwo kupuje ciągniki.

Skąd ten pomysł o tureckim lub chińskim Ursusie?

  • Like 1
Opublikowano

Lindner to inna bajka. To taki Rolls Royce. Każdy egzemplarz jest inny i w całości robiona ręką ludzką. Tzw nie ilość, a jakość i cena

To nie pomysł, Ursus 8014H, 9014H i 10014H to nic innego jak turecki Hattat z naklejką Ursusa

Opublikowano (edytowane)

I jak tu ludzie nie mają w uproszczeniu mówić, że ciągniki chińskie, czy tureckie skoro Zarajczyk nazywa JD, Farmtaca czy Zetora Hindusem czy Chińczykiem :D

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14684580,Jak_Ursus_zdobyl_wielki_kontrakt_w_Afryce_i_ile_kosztuja.html

TheBociek1996, a dlaczego nie powiesz, że seria H to jest również to samo co Valtra. Lepiej będzie brzmieć ;)

Edytowane przez romek6340

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v