lorddm

RENAULT 103-54

Polecane posty

akowicz111    159

misiek38- bez urazy, ale jak to rozumieć że masz nadprzyrodzone zdolności co do spodziewanych usterek? AAA jeszcze jak byś dał taką gwarancję jak KIA (7 lat) to czemu nie. piotrus19- a magiczna liczba to ile ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

Zachód wypiera się takich ciągników. Oni pracują ,pracują i gdy wychodzi magiczną liczbę mtg to sprzedaje się go i tyle . Nie chcą ich remontować, bo to bardzo drogo kosztuje. ;)

to nie tak że się ich wypiera ich stać na nowy ciągniki można kupić z różnym przebiegiem ja swój kupiłem z niespełna 6000mth ale u znajomego można kupić z 8000 i 10 000 można kupić że wymienisz olej i filtry i jedziesz w pole ale sa i takie jak powyżej że trzeba 2 skarpetkę wyciągnąć ale np we francji niektóre stoją w komisach po parę lat aż cena będzie atrakcyjna np.dla polaka wiem byłem widziałem - kabiny zimą pootwierane śniegu i deszczu pod dostatkiem ale kogo to tam interesuje a później "elektronika siada"

 

misiek38- bez urazy, ale jak to rozumieć że masz nadprzyrodzone zdolności co do spodziewanych usterek? AAA jeszcze jak byś dał taką gwarancję jak KIA (7 lat) to czemu nie. piotrus19- a magiczna liczba to ile ???

nie mam zdolności ale podstawowe rzeczy trzeba sprawdzić ja rozumiem że handlarz który ma ładny ogród to nie ma warunków bo nie da pojeździć i dać mu rurę albo zaprzeć się o drzewo aby sprawdzić napęd albo zawiesić pług itp ale trzeba szukać i pytać anie tylko bo ładny albo tani

albo opuszczę ci 1000pln a ty sobie zrób

ja swój jak kupywałem miałem go okazję zobaczyć w polu z pługiem także wiele rzeczy nie musiałem się bać ale drobne rzeczy jeszcze muszę odebrać u handlarza

np brak przedniego silnika wycieraczki ; musiałem wymienić przednie halogeny

ale zmieniał mi jego mechanik uszczelki pod głowicą to próg nawet nie wyczuwalny na tulejach

ale gościu jest słowny mieszka trochę w lesie lecz możesz sprawdzić ciągnik pod każdym względem nawet z 4obrotową itd

Edytowano przez misiek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227
A teraz do sedna: nabyłem Renault 103-54 1994 rok, silnik MWM, skrzynia 16+16 w najprostszej wersji (tzn bez elektryki) w związku z czym mam kilka pytań:

czy w tym modelu jest blokada mechanizmu różnicowego?

czy zna ktoś wymiary linki od gazu? Muszę wymienić bo u mnie jest pęknięta osłona i linka mi się blokuje.

słychać u mnie stuki w tylnym napędzie, najprawdopodobniej przy prawym kole, słychać je przy wyższych prędkościach na najszybszym 2 i 3 biegu (na 4 nie sprawdzałem), gdy włączę napęd na przód stuki ustają. Miał ktoś taki problem bądź mógłby mnie nakierować na przyczynę tego stukania?

 

Raczy mi ktoś odpowiedzieć na moje pytania?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj