lorddm

RENAULT 103-54

Polecane posty

lorddm    0

witam

 

kupilem ciagnik renault 103-54

 

niestety nie moge dostac intrukcji do niego

 

potrzebuje takze kupi TUR-a do tego ciagnika

 

pomozcie

 

daniel

 

lorddm@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Obawiam się że instrukcję ciężko będzie zdobyć !!! A co do Tura to może napisz czego konkretnie szukasz, nowego czy używkę :)


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomu    5

Używany do jakiej ceny? kolego więcej szczegółów, co będziesz nim robił, w jakich warunkach itd.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorddm    0

bedzie uzywany do lekkich prac polowych

 

spych ziemi, odsniezanie itp

 

czy to musi byc oryginalny tur renault czy moze byc jakis inny?

jak tak to jaki?

 

daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Do lekkich prac polowych, spych do ziemi i do odśnieżania !!! To chyba chcesz założyć przedni TUZ a nie TUR !!!


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorddm    0

zastanawiam sie nad zakupieniem tura

lub plugu hydraulicznego

 

co bedzie lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Kup sobie tura, ponieważ jest najbardziej uniwersalny a pług to raczej tylko do odśnieżania. Na allegro ładowaczy czołowych jest multum poszukaj i wybierz najbardziej ci odpowiadający.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koko10354    0

jeśli chcesz to sie pytaj ja ci powiem , ale katalogu nie mam .Apoza tym trudno go zdobyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorddm    0

dzieki koko10354

 

mam pare pytan do ciebie ale musialbym

wyslac zdjecia z reni

 

moglbys podac mi swojego maila?

 

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0

W renault 103.54 zapaliła się podwójna kontrolka ST OP i włączył się buczek nie mam instrukcji co jest przyczyną?

Posiadacze renówek pomocy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

W renault 103.54 zapaliła się podwójna kontrolka ST OP i włączył się buczek nie mam instrukcji co jest przyczyną?

Posiadacze renówek pomocy!!!

słyszałem ze stop się zapala, jak coś się dzieje z hamulcami, bądź jest słabe ciśnienie w silniku, znajomy mechanik wspominał tez o tym ze może być problem z masą, tyle słyszałem, sam mam podobny problem tez mi się palą dwie lampki stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie pomogę. Moja jest z 1991 r. seria Tracfor. Twoja jest za pewne bardziej naszpikowana elektryką. Ja przynajmniej nie mam takiej kontrolki. Z pewnością jest dużo podobieństw , no ale nie ta :P Pytaj dalej może pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Mrugające stopy to może oznaczać problem z hamulcami (u mnie ostatnio jest mało płynu i mrugają cały czas, ale nic nie "buczy"). Może to też oznaczać mało niski poziom oleju w skrzyni, ale wtedy nie załączy się rewers (o ile masz elektrohydrauliczny) - sprawdzone podczas wymiany oleju. Z takimi sytuacjami zetknąłem się osobiście, ale pewnie przyczyn może być więcej.

 

Instrukcji w sieci znaleźć nie sposób ;/


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jo760    0

co jeszcze może być przyczyna migajacej kontrolki ST OP w renault 110.54Tx rok 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    22

 

 

Instrukcji w sieci znaleźć nie sposób ;/

 

jezeli to dla ciebie takie łatwe znaleśc instrukcje do 145,14 to mi znajcz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    126

Na wstępie jako nowy forumowicz chciałbym wszystkich powitać :)

 

A teraz do sedna: nabyłem Renault 103-54 1994 rok, silnik MWM, skrzynia 16+16 w najprostszej wersji (tzn bez elektryki) w związku z czym mam kilka pytań:

czy w tym modelu jest blokada mechanizmu różnicowego?

czy zna ktoś wymiary linki od gazu? Muszę wymienić bo u mnie jest pęknięta osłona i linka mi się blokuje.

słychać u mnie stuki w tylnym napędzie, najprawdopodobniej przy prawym kole, słychać je przy wyższych prędkościach na najszybszym 2 i 3 biegu (na 4 nie sprawdzałem), gdy włączę napęd na przód stuki ustają. Miał ktoś taki problem bądź mógłby mnie nakierować na przyczynę tego stukania?

 

Z góry dzięki za pomoc :)


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

mam tylko pytanie po co wy kupujecie renie i inne ciągniki zachodnie do remontu to już nie ma takich co nie trzeba remontować ile wy chcecie zaoszczędzić bo nie wierzę że można zaoszczędzić na remoncie to nie ursus podam każdemu kto chce kupić renie z dobrego źródła a nie do remontu ja rozumiem że może wyskoczyć uszczelka , uszczelniacz itp ale nie poważne rzeczy jeśli ktoś ma pytania to proszę na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

Zachód wypiera się takich ciągników. Oni pracują ,pracują i gdy wychodzi magiczną liczbę mtg to sprzedaje się go i tyle . Nie chcą ich remontować, bo to bardzo drogo kosztuje. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    126

Dzięki za te dwa konstruktywne posty. Oczywiście, wiecie co kupiłem i kiedy kupiłem i poco kupiłem. Skoro tak wiele wiecie to może byście tak na moje pytanie odpowiedzieli?

 

PS. Jaka to magiczna granica mtg?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcins1315
      Cześć 
      Mam problem z Renault 133.14 otóż nie kręci mimo nowego akumulatora oraz rozrusznika . 
      Zgasiłem go dzień wcześniej i wszystko było okej . 
      Co mogło się stać ? 
    • Przez radeek
      Potrzebna informacja co oznaczają dwa  błędy 134 i 156.
      Renault Ares 815 rz (powershift) 
      Ciągnik tak jakby się zblokował (jakby na biegu został, koła stoją) nie reaguje na rewers, po zgaszeniu nie odpala, (jedynie na krótko odpali)  hydraulika działa ;podnosci itp.  
    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Prośba o pomoc odnośnie diagnozy awarii. Renault Ares550RZ. Włącza się buzer (kontrolka stop + kontrolka niskiego ciśnienia oleju hydrauliki). Hydraulika całkowicie odłączona, odcięta całkowicie jazda. Na początku po zgaszeniu i ponownym odpaleniu hydraulika łapała i można było ruszyć najlepiej na niskim polowym biegu. Teraz buzer piszczy przez cały czas. W ciągniku było mało oleju w hydraulice, poniżej stanu. Gdzie teraz szukać przyczyny?  Pompa raczej nie bo jak buzer gasł to hydraulika wstawała do działania. Czy to może być tłumik drgań? Jak po kolei zabrać się do wyjęcia tłumika? Co trzeba rozpiąć do rozpołowienia Aresa? może ktoś już to przerabiał i podpowie? 
    • Przez Tvarit
      Witam!  Renault 103.54 ehr. Na jałowym biegu nie opuszcza ani nie podnosi, po dodaniu gazu na ok 1200obr. Zaczyna opuszczać i podnosić. Jak jest zimna wolno ale na jałowym podnosi i opuszcza. Była wyjmowana pompa oleju, dolany olej i wymienione filtry-po tym na początku skakał podnośnik teraz taka sytuacja. Może ktoś z Was coś doradzić? 🙂 Nie mam pomysłu, słychać w rozdzielaczu jakbybyło coś zdławione bo słychać przepływ oleju. 
    • Przez RadekWro
      witam , podczas pracy aresem 630 rx wałek wom zatrzymał się, na pulpicie napis STOP , brzęczyk oraz kontrolka ciśnienia na skrzyni. Silnik odpala , poza tym ciągnik nie jedzie, nie ma wspomagania,nie działa wom ani podnośnik. Czy przyczyną jest pompa hydrauliczna? Dziękuję z góry za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj