Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niby nie kopci ,Ten co mi sprzedawał ten zestaw to mówił że jak oni ludziom montowali to niektórym zwiększali dawkę a innym nie ,zależy pewnie jaką kto miał ustawioną wcześniej

 

najlepiej by to było na stół dać i żeby ustawili ale znów troszkę by to kosztowało

Opublikowano

No u mnie jak teraz odpaliłem z turbiną ,to dymił mniej niż przedtem zbytnio nie było widać dymu i nie odczułem różnicy w mocy jadąc na pusto dlatego dodałem paliwa i teraz moc nawet na pusto wydaje się większa

 

A z tych ruskich wtrysków polecacie jakieś konkretne czy to wszystko wsio ryba ? no moje ze cztery lata mają i są ruskie traktor odpala normalnie ,ale będę sprawdzał ,chyba że jak nie leci nadmiarem to może nie warto nic grzebać?

Opublikowano (edytowane)

moje ruskie otwieraly sie jak chcialy a to przy 140 bar a to przy 170 gdzie powinno byc 210 no i oczywiscie laly . zalozylem polskie Wuzetem jakmowi Seweryn i jest malinka.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Nad fotkami pomyślę i coś wstawię ,dzisiaj dzwoniłem za tymi wtryskami i w sklepie mówi że wuzetem może przywieżć za coś koło 40 zł sztuka ,a ma Firds i Techmot po 20 zł i mówi że biorą tylko krócej wytrzymają

Opublikowano

Uziu92 a czujnik powietrza ma dwa styki ,jeden idzie na kontrolkę a drugi to masa pewnie ? ,nic tam nie zaznaczone który plus a który masa ,więc chyba obojętnie?

Opublikowano

Pytałem się faceta ze sklepu z częściami o wtryski do turbo i zwykłego mtz i on mówi że turbo mają inny kąt wtrysku ,znaczy pewnie o otworki mu chodziło ,no chyba że jest wtryskiwacz pod innym kątem ustawiony w głowicy ,no bo komory w tłokach do zwykłego a turbo są takie same raczej ,i teraz zastanawiam się jakie kupić czy zwykłe czy od turbo i czy rzeczywiście jest między nimi różnica ?

Opublikowano

czujnik faktycznie ma 2 piny , ja u siebie zaznaczylem markerem i tak potem podpielem jak bylo na poczatku , jak podepniesz inaczej to nie wiem czy bedzie dzialac ,nie sprawdzalem u siebie wiec Ci nie powiem ale prawdopodobnie ze jeden idzie na kontrolke a 2gi to masa. Co do koncowek to nie kombiinuj i bierz wuzetem, ja jak swoje bralem to powiedzialem ze bede turbo zakladal wiec jezeli jest jakas roznica to chce te do silnikow uturbionych, za koncowki i ustawienie na stole dalem chyba 160 czy 170 zl. 4 sztuki

Opublikowano

Kąt wtrysku to raczej powiedział bym o ustawienie początku wtrysku paliwa. 90-konne mają obroty ograniczone do coś koło 2000.

Książkowo występują dwa rodzaje końcówek wtryskiwaczy i oba stosowane zamiennie w silnikach wolnossących i turbo, 1198534-4121 i 171.1112110.

Tak to wygląda według katalogu a faktycznie jak to jest nie mam pojęcia.

Opublikowano

Faktycznie sprawdziłem teraz w moim katalogu i rozpylacze do d243 i do d245 turbo mają takie samo oznaczenie ,przynajmniej w moim katalogu tak jest,strasznie to zagmatwane wszystko

Opublikowano

Seweryn ,ja też mam w katalogu takie oznaczenia ,na jednej stronie ten pierwszy numer a na drugiej ten drugi ,i że ten silnik i ten takie same ma ,a jak patrze na aukcje to sprzedawcy mają numer o początku 145 ,ja nie wiem kto tak namieszał z tą numeracją

 

chyba że silnik d240 miał rozpylacz o początku numeru 145 w katalogu

 

a wezmę te WUZETEM

Opublikowano

Kupiłem podkładki pod wtryski z wkładką teflonową i teraz zastanawiam się jak to mocno dociągnąć,bo klucza dynamometrycznego nie mam ,miedziane to się dokręciło i spokój,a te to nie wiem,?

Opublikowano

ja krecilem na wyczucie, mniej wiecej tak jak bulo wczesniej, potem jak silnik pochodzil , znow wszystkie podokrecalem. Tylko sprawdz czy w otworach na wtryskiwacze nie zostaly CI stare podkladki.

Opublikowano

Witam dzisiaj się ciekawostki dowiedziałem ze silniki przerabiane pod turbo lub też MTZ TS mają dodatkowy natrysk na tuleje żeby lepsze zmatowanie było.Jeden z kolegów pisał o tym , może to i prawda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v