Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozpędzałeś się do tyłu na każdym biegu? :mellow: Bez zgrzytów wchodzą :lol:

Szkoda tylko, że jedynką do tyłu nie można :D Przydałaby się czasami...

z czwórki ruszam i na szóstke przerzucam, bo jak sie jedzie do tyłu piątką to na szóstke nie zmieni, wiesz co sie dzieje ze skrzynią..

Opublikowano

U nas co mają T-25 lub MTZ te małe (50) to sami do konca nie wiedzą jakimi biegami jezdzą, ja sam kiedys wsiadłem do T-25 i miałem schemat biegów obok i nie mogłem opanowac tego wynalazku, ci Rosjanie budują rakiety latają w kosmos a nie potrafią normalnej skrzyni zrobic jak w innych ciągnikach prosto i logicznie.

Opublikowano
Rozpędzałeś się do tyłu na każdym biegu? <_< Bez zgrzytów wchodzą ;)

Szkoda tylko, że jedynką do tyłu nie można <_< Przydałaby się czasami...

A jaką ty masz skrzynię, że nie możesz jedynką do tyłu jechać?? Ja mogę jechać do tyłu każdym od 1 do 6.

Opublikowano

Ja nie wiem co dla niekórych jest ciezkiego w skrzyni w T-25 ja mam 2 wajchy i jakos przesiadłem sie pierwszy raz z C-330 i problemów z jazda nie miałem zadnych biegi sa dosc przejrzyste i dobrze zestopniowanie. Chociaz przed pierwsza jazda miałem obawy jak tym jechac to jednak były one bezpodstawne <_<

Opublikowano

Mi jakoś lepiej się pracuje gdy jest jedna wajcha jak miałem dwie to zawsze w większym zamieszaniu mi się myliły <_<

Opublikowano

1972-1978 - dwie wajchy taką skrzynie posiada @robuch6

1979-1984 - jedna wajcha taką skrzynie posiada @ursusczesio

1985-do końca- dwie wajchy ale skrzynia z rewersem taką skrzynie posiadam ja.

 

To tylko przypuszczenia.

Opublikowano
mogę np. dać 1 terenową dźwignię rewersora do tyłu i jedzie wolniej, dam na szosowe, troszkę szybciej jedzie <_<

jeżeli dasz 1 terenową dzwignią lewą wysunietą do przodu, a "rewers"dasz na prawą stronę, to masz jedynkę terenową, jak przerzucisz rewers na lewą stronę to masz 2 terenową. Zgadza się?? I w tych 2 biegach nie masz wstecznego. Oczywiste. Dopiero jak wrzucisz 1 szosową, a rewers dasz na prawą stronę na dół i jeszcze raz w prawo to masz wsteczny, i tak pózniej masz z każdym biegiem, że możesz mieć do przodu i tył. Chyba taką masz skrzynię. Zgadza się??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ciężko na "sucho mi to odczytać" <_<

 

jak przerzucisz rewers na lewą stronę to masz 2 terenową.

Nie, wtedy jest 1 szosowa. I nie ma wstecznego, tylko od 2 do 4.

 

O co chodzi z tym " na dół" nigdy jej nie wciskam tylko przesuwam na bok, a żeby jechac szosowym do tyłu, rewers do przodu i na lewo a potem w prawo.

Opublikowano

załóż skrzynie od 3512 <_< (lub podobnych)

kurde ludzie co wy piszecie jaki reduktor jaki zółw i zając nie ma czegos takiego w władymircach!!!!!!! <_< nie ma podziału na biegi szosowe i terenowe!!!!!!! musze to sprostowac bo nie wyrobie!!!

ludzie robia taki podział poniewarz jezdza innymi ciagnikami w ktorych wystempuje reduktor i to w reduktorze jest zakres zółw zajac ale nie we władymircu .we władymircu jest poprostu 8 przełozen do jazdy w przod i 6 wstecznych. a nie jakies terenowe czy szosowe!!! mozna to porownac to samochodu z tym wyjatkiem ze zmiana biegow staje sie utrudniona przez koniecznosc uzywania podwajacza. i to tyle mam nadzieje ze juz rozjasmiłem jak cos to pytac:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Taa, masz jedną dużą wajchę (skrzynia jak moja) a druga mała i w niej masz rewers i reduktor myślę, że dobrze to wytłumaczyłem... w instrukcji zwane także wzmacniaczem, zwalniaczem.

Opublikowano

Są terenowe i szosowe. Nawet w instrukcji masz opisane tak. Tylko jak u ruskich nie oznaczasz tego jako np: 2 szosowa i polowa tylko oznaczone jest jako kolejny bieg. Bo przecież zmienaisz całkiem z przodu zakres polowe-szosowe oznaczone jako I-II

Opublikowano

Dlaczego z 2 wajch zmieniłeś na 1.

 

Troszke :) czasu mineło ale po prostu nie widziałem tego pytania :) A więc tak orginalnie miałem jedną wajche dopiero puźniej przerobiłem na dwie jednak nie podobała mi się (bardziej ojcu) taka robota może z przyzwyczajenia do jednej albo po prostu nie było to takie dobre jak orginalnie, i po ok 2 miesiącach znowu została tylko jedna.

Opublikowano

Dare0x co ty za bzdety wypisałeś :lol: Tak to oznaczają sobie biegi ci którzy nie mają pojęcia o tym schemacie. A wiesz czemu ruscy tak nie oznaczyli biegów? Bo by prędkości sie nie zgadzały np: mniejszy bieg był by szybszy od większego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v