Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak juz przy 10 na plusie podgrzewac opalarką czy tam świecami aby odpalił to chyba coś  nie halo, co będzie  przy zerowej czy minusowej. Jak wszystko okej do okolic zerowej powinien bez problemu bez swiec zapalić. Trzeba wszystko jeszcze raz na spokojnie sprawdzić i tyle bo więcej nic nie można powiedziec bo brak jakichkolwiek informacji Jak się zachowuje podczas odpalania czy dymi czy kręci normalnie itd...

Opublikowano

Witam kręci i biały dym z komina wali i 6-7 obrotów zlapie i chodzi dyn już ciemny wywali. Jak jest z 7-10 plus to 5sec świec i pali na obrót gdy jest okolo 0 to z 10 sec świece i obraca z 3 razy bialy dym i odpala

Kręci super nowe aku i rozrusznik po regen

Opublikowano

Czyli do ustawienia początek wtrysku bo zapewne źle ustawiony, ustaw sobie na kapilare i kołek czyli jak kołek wpadnie w pierwszy otwór to na pierwszej sekcji w kapilarze ma jednocześnie z wpadnięciem tego kołka drgnąć paliwo, tylko oczywiście przy ustawianiu ma być ustawiony na pełnym gazie :) 

Opublikowano

Możesz sprawdzić ustawienie kąta wtrysku, ale podejrzewam ,że trochę panikujesz. O ile dobrze zrozumiałem  , zamontowane masz końcówki wtryskiwaczy po regeneracji , To też może być poniekąd przyczyna , bo ogólnie rozpylacz czopikowy  regenerowany nie dorówna nowemu dobrej jakości. Dodatkowo jak mniemam silnik jeszcze jest nie dotarty, do ok 50 mtg może występować zwiększone pobieranie oleju.

Opublikowano

A ktoś jeszcze bawi się w regenerowanie rozpylaczy :P bo ja rozumiem że jak oddał pompę i wtryski do regeneracji to jak końcówki nie lały zostało ustawione ciśnienie otwarcia a jak lały poszły nowe i tak samo w pompie co wymagało wymiany zostało wymienione a jak nie wymagało została ustawiona na stole :) 

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze są dostępne  THM coś koło 30 zł, nie wiem jak z trwałością , ale na starcie są OK.

4 minuty temu, jaco512 napisał:

@Roki u siebie sprawdzałeś rozpylacze Boscha z poloneza? 

Tylko nie Bosch made in India  . Przynajmniej te z którymi miałem styczność. Wizualnie i techniczne  - dno.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano (edytowane)

No ale ja mam właśnie od 2012 roku do dnia dzisiejszego te Boscha made in India ciągle te same i na teraz około 1200 mth przepracowały i jedynie dwa razy je sprawdzałem i korygowałem ciśnienie otwarcia i nic się nie dzieje

Edytowane przez Roki212
Opublikowano
1 godzinę temu, andrzej78 napisał:

Jeszcze są dostępne  THM coś koło 30 zł, nie wiem jak z trwałością , ale na starcie są OK.

Tylko nie Bosch made in India  . Przynajmniej te z którymi miałem styczność. Wizualnie i techniczne  - dno.

Kupiłem raz THM do kombajnu do mercedesa to pierwsze trzy końcówki pompiarz sprawdził to tak lały, że pozostłych nawet nie sprawdzał. Może trafiłem na wadliwą partie. Kupiłem w końcu końcówki Boscha made in Russia, ale to już nie to samo co oryginalne Bosch.

Opublikowano

Końcówki mam z poloneza teraz założone wczesniej miałem wzm na każdych to samo bylo i jest. Zaplon ustawiony na sztywt i na 1 paliwo drgnie. Kolegi 30 robiłem i pali bez grzania na obrót w mojej to samo zrobione i nie pali dalej. Znaki sie na rozrzadzie zgrywaja luzow nie ma.

Opublikowano
Dnia 6.11.2020 o 04:36, bozmek napisał:

Końcówki mam z poloneza teraz założone wczesniej miałem wzm na każdych to samo bylo i jest. Zaplon ustawiony na sztywt i na 1 paliwo drgnie. Kolegi 30 robiłem i pali bez grzania na obrót w mojej to samo zrobione i nie pali dalej. Znaki sie na rozrzadzie zgrywaja luzow nie ma.

A patrzałeś majster przewody w układzie paliwowym, coś minimalnie przytyka go może i już będzie miał ciężej odpalić bo wachy mniej dochodzi a jak nie to to pompę wtryskową do sprawdzenia możnaby dać 

Opublikowano

Kolek kołkiem miałem przypadek ze na kolek było źle i trzeba było delikatnie przyspieszyć początek wtrysku czyli poluzować śruby koła zębatego pompy i osia pompy wtryskowej delikatnie w prawo zgodnie ze wskazówkami zegara i wtedy było ok, możesz przetestować 

Opublikowano
Dnia 7.11.2020 o 21:37, bozmek napisał:

Pompa juz byla 3 razy spr teraz ma inny blok tuleje glowice zob jak sie dotrze. 

Te sprawdzenie było u jednego pompiarza czy różnych 3

Opublikowano

U 3 różnych robilem. A jak jest z tym podawaniem paliwa w 2 otwor ma byc już koniec wtrysku gdy tlok jest w GMP ? Bo mam tak ze 2 otwor wyskoczy a i krece dakej to jeszcze poda sekcja paliwo gdy juz tlok schodzi wc dol troszke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v