Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chyba Majdan kojarzy :lol:

Ja głowice robie tutaj ( jak się czasem zdarzy) ale moi znajomi tam worza i sobie chwala , gość robi na prawde super pod każdym względem.Dociera zawory i trzymają na ponad "6" na tym mierniku bo raz mi pokazywał.Zawory ładnie sa dotarte , widać jak są zabielone.

http://www.panmet.pl/

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Zalezy od kogo......ja gościa znam to bierze tanio.A jak ktos obcy to zalezy co jest do roboty.Jak całość czyli planowanie , sprawdzenie szczelności nowe gniazda , zawory, prowadnice, szlifowanie gniazd i zaworów a potem docieranie i sprawdzanie szczelności to 250zł.

Opublikowano

Zalewa się naftą przez otwory ssące i wydechowe i obserwuje.

Zawory ssące i wydechowe nie powinny wykazywać przeciekania nafty lub pocenia na przylgniach w ciągu 2 minut.

 

Jeśli przecieka lub się poci się w ciągu mniej niz 2 minuty rozbieramy zawory i w dalszym ciagu docieramy pastą aż do uzyskania właściwych szczelności.

Opublikowano

Witam, gdy c 330 jest ciepły silnik to pali bardzo ładnie.

Na zimnym np po nocnym postoju już trzeba z 4 sekundy kręcic aby odpalił. z początku nie leci biały dym a póxniej zaczyna i odpala.

Może cofa paliwo? bo z drugiego cylindra (patrząc od przodu) ten przewód co idzie od wtrysku do pompy puszcza paliwo, tzn jak po nocy popatrze to przewód jest mokry i zbierają się krople pod nim. Czy to może być wina, że ciężej pali na zimnym? bo pompa jest dobra, nic nie kopci na czarno, tylko przy odpalaniu na zimnym leciutko, ale tylko przy odpaleniu. Proszę o pomoc

Opublikowano

Samo to że puszcza krople jest nie właściwe i należy to uszczelnić po przez sprawdzenie czy jest właściwie dokręcone lub wymienić przewód bo spotkałem się pękniętym przewodem. Ten objaw od dawna czy teraz dopiero się pojawił.

Opublikowano (edytowane)

Teraz się pojawił, od kiedy ta ropa cieknie

jak odpali to z sekunde chodzi na 1 cylinder a póxniej drugi sie załącza. Ale mysle że to to jest przyczyna

Edytowane przez kaseton
Opublikowano (edytowane)

Witam moj c 330 jak odpale na zimnym i pochodzi z 3 min to lewy kolektor wydechowy jest zimniejszy a prawy cieplejszy patrzac od strony tlumika. Jak odpalam po nocy to odpali na jeden cylinder i za sekunde zalacza sie drugi. Prosze o pomoc. A i jeszcze jak chodzi to jak przystawie tzn dotkne palcem przewod wysokiego cisnienia to lewy tznn od strony kierownicy czuc silniejsze pulsowanie paliwa a w prawym mniej. Czyli w tym cylindrze co kolektor jest zimniejszy. Czyli pewnie pompa do regeneracji?. Czy ktos sie orientuje ile kosztuje regeneracja w pom tyczyn?

Edytowane przez kaseton
Opublikowano (edytowane)

Witam! Mam problem z moją emką.Bardzo ciężko odpala a jak odpali to chodzi na jednym tłoku.Gdy chodzi na jednym tłoku to słychać jak paliwo wraca do zbiornika z przelewu(wyraźnie słychać)Wlewem oleju z dość dużym impetem wylatuje biały dym(wtedy jak chodzi na 1 tłoku ,jak złapie na dwa to ustępuje.Po jakimś czasie jak się rozgrzeje to zaczyna łapać na 2 tłok.Pytanie,czy to wtryski czy pompa do regeneracji?

Edytowane przez Zetek80
Opublikowano

Witam ja mam podobny problem a mianowicie rozrusznik za pierwszym razem nie daje rady obrucić robi pół obrotu i staje ale za drugim razem długo kręci i zapali akumulatory są nowe rozrusznik po regeneracji, silnik rok temu po remonicie pompa i nowa głowica pompa wtryskowa po regeneracji fakt że zamiast oleju to w niej ropa jest to tylko to w niej nie tak no i problem z odpalaniem za pierwszym razem nie daje rady ale za drugim to tak albo na odprężniku wtedy też daje rade zawory ustawione

Opublikowano

Akumulatory do sprawdzenia to po pierwsze, po drugie wszystkie połączenia zaczynając od akumulatora do rozrusznika i połączenie z masą, po trzecie masz pewność że rozrusznik zregenerowany właściwie? 

Opublikowano (edytowane)

Ja bym sprawdził rozrusznik na innych akumulatorach lub u tego znajomego co go regenerował, bo chyba nowe akumulatory nie są słabe

Fuszerki znajomy może i nie odstawia, ale zawsze mogło mu coś nie wyjść...

Możesz pomierzyć też napięcia podczas rozruchu w tym temacie pisze co i jak 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/21149-ursus-c-330-problem-z-odpaleniem/

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Witam mam problem z ursus c 330 na wieczór zostawiłem ursusa na dworze i gdy rano chciałem go odpalić to stacyjka się włączyła wszystko fajnie pięknie i  w momencie pociągnięcia wajchy kontrolki przygasły a rozrusznik brak reakcji pod piołem prostownik zostawiłem na 3 godz i to samo wymieniłem stacyjke i przełącznik świec żarowych i wszystkie klemy poprawiłem mase ale to samo zawiozłem rozrusznik do ''MAJSTRA'' sprawdził i rozrusznik i elektromagnes wszystko jest dobre prąd dochodzi do rozrusznika bezieczniki dobre a rozrusznik czasami stuknie ale nie reaguje błagam POMÓŻCIE !!!

Opublikowano

kabel pomiędzy rozrusznikiem a akumulatorem może nie przewodzić dostatecznej ilości prądu spróbuj go zastąpić innym np. takim do opalania auta zimą jak padnie aku to zobaczysz

Opublikowano

Klemy na  akumulatorze przeczyść , dokręć . Jest też opcja że akumulator szlak trafił .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v