Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Jeśli jest ktos bardzo wymagający do C-330 można zalożyc wspomaganie kierownicy, którego koszt wynosi jakies 3000pln.

 

 

Śmiech na sali :lol: Owszem, jeśli ktoś nie myśli.. i ma za dużo pieniędzy to moze kupić to drogie wspomaganie za 3tysiące ...

Powiem Wam że wspomaganie można zrobić na tip-top w 500zł. I będzie pięknie leciutko. Radzę wam pomyśleć.. jeśli nie macie dużo PLN a chcecie mieć wspomaganie ... Jakby co to możecie pisać na nr.GG : 9409663 . Pozdrawiam :)

Edytowane przez przemrolnik
Opublikowano

@konarek, ja mam tura z Józefowa, wykonanie to w skali szkolnej na takie słabe 3 <_< (ale czego się spodziewać po takiej cenie) malatura słaba, tarcza do wideł jest tak badziewna, że po 2 sezonach urwało się ucho do zaczepiania siłownika 2 sekcji, wykonanie jest niezbyt estetyczne, ale wytrzymałość ma dobrą, bela kiszonki to dla niego nie problem, podnosi się lekko tylko ciężej jechać niestety, wysokość podnoszenia na przedłużkach wynosi ~310cm. Ogólnie na tą robotę co jest u mnie to myślę że jeszcze trochę wytrzyma. Jeżeli miałby co przewalać w ciągu roku to lepiej kupić coś z hydrametu, bądź AT5 hydrometalu tylko z tym wiąże się wyższa cena, ale wybór należy do Ciebie :)

Opublikowano (edytowane)

@Hubert8245

Właśnie miałem zamiar kupić tur z józefowa :rolleyes: ale teraz to mnie troche zniechęciłeś :blink:

U mnie nie miałby on dużo roboty, a mianowicie: Rocznie 200 belek siana załadować,trochę piachu,100 t. obornika, myślisz że da radę bez żadnych komplikacji przez kilka dobrych lat?

A u Ciebie ile ma roboty? Mozę go nadmiernie eksploatujesz? :rolleyes: :rolleyes:

Edytowane przez konarek
Opublikowano

Czy dostosowanie tura od C-330 do C-360 jest opłacalne? Co trzeba przerobić? Jest na sprzedaż i nie wiem czy jest to dobry pomysł. Tur jednosekcyjny. Dzieki za odpowiedź :)

Opublikowano

ja kupiłem tur jednosekcyjny firmy Meprozet w zeszłym tygodniu w Premium Trade (składnicy maszyn) http://rolnicze-maszyny.pl/

Kosztował mnie 4400zł+ 100zł transport. Transport jest bardzo tani ponieważ przy transporcie małej maszyny(takiej jak tur) nawet na drugi koniec polski wynosi do 200zł. W moim przypadku było to ok. 450km

Opublikowano

Witam! Mam kilka pytań dotyczących tura do ciapka ,a więc:

Czy opłaca się zakładać tura dwu sekcyjnego do ursusa(na zwykłej pompie lub wzmacnianej).

Czy opłaca się kupować Tura z Hydrametu 3a czy może lepiej jakieś lepsze rzemiosło? Jeśli tak to jakie?

Może ktoś zna Konkurencyjne ceny Tura 3a (oprócz tych z allegro).

Opublikowano

witam

ja w swojej c 330 mam tura 2 sekcyjnego rok czasu chodzil na pompie oryginalnej ale niestety po roku pompa padla i kupilem nowa wzmacniana i tu widac roznice tur szybciej i wiecej podnosi 2 sekcja szybciej dziala ogolnie na wzmoocnionej jest żwawszy

do kladzenia balotow w malej stodole super do wywozu obornika z kurnika/obory tez super bo ciagnik skretny

moj tur jest z pleszewa

Opublikowano

a jak myslicie jeśli do trzydziestki bym kupił tura jednosekcyjnego i dodał mu 2 sekcje do sterowania łyzka i bym załozył chwytak do balotów sianokiszonki czy ciągnik by wytrzymał i tur by podniusł. w ciągu roku miałbym do załadowania ok 120 balotów sianokiszonki na przyczepe i potem z przyczepy na owijarke z owijarki na składowisko i jeszczepotem do obory. Co o tym myślicie jest sens inwestowac w takie rozwiazanie ?

Opublikowano

powiem ci kolego ta pompa co jest w 30 jest za słaba do 3sekcji tzn zamała wydajnośc jak byś chciaał coś takiego zrobić to polecał bym pompe na wom bo takto tto w momencie silnik ci się skończy

ja do swojej dorobiłem krokodyla to w gnoju już siadała mimo że pompa była nowa i podkręcona na zawoże bespieczeństwa

ps. z kąd jesteś dokładnie

Opublikowano

dokładnie to jest z powiatu łaskiego woj łódzkie.

A jeżeli bym, załozył pompe na WOM np. taką od trolla i zewnetrzny zbiornik oleju to ciagnik by wytrzymał, chodzi mi szczegolnie o przednia oś, przednie koła i silnik, bo wiadomo tur troche waży, chwytak i jeszcze balot sianokiszonki ok 400-500kg więc dodatkowa waga na przud, czy nie peknie na pół?

Opublikowano

Przednia oś wytrzyma około tony udźwigu na wysięgniku. Sam w tym roku przestawiałem palety z cementem po 800kg. Podczas załadunku obornika lub wybierania sianokiszonki z pryzmy tył ciągnika się unosił jeśli nie było przeciwwagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v