Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

@Rychu332 tak, o to właśnie chodzi. Możesz dla pewności wymienić cały ten środek i dać nowy oring. U mnie po jego wymianie skończyły się problemy z pieniącym się olejem i "pływającym" turem, co było bardzo uciążliwe ze względu na brak precyzji podczas pracy i niekontrolowane skoki ładowacza po wyrzuceniu ładunku.

Opublikowano (edytowane)

A propo hipol6 dobry będzie do takiej hydrauliki? bo z tego co piszesz to nie bardzo a mam taki zakupiony ale nwm czy nie zamienić na inny...

Hipol dawno wywaliłem. Teraz mam zalane Tedex Agra UTTO 10w30 problemów żadnych. Cena to około 170 za 20l.

 

@Tomek5747 jak wyżej. Przerabialem to samo. Jak nie wierzysz to pod czas opuszczania wyłącz pompę napewno poleci szybciej, u mnie teraz praktycznie nie widać różnicy czy jest pompa włączona czy nie.

Edytowane przez Milosz27
Opublikowano

Tak, będzie dobry. Stou to chyba jest olej uniwersalny, który możesz lać do hydrauliki, silnika, skrzyni. UTTO to typowo hydrauliczno-przekladniowy do zsynchronizowanej przekładni z polbiegami itd. Ja mam taki zalane żeby już nie mieszać w jd.

Opublikowano

Kupiłem 25l hipol 6 bo chciałem zalać do skrzyni w c 330 ale z tego co widzę to nie wszyscy polecają go do hydrauliki (jest typowo przekładniowy) kupować agrola czy zalać hipolem? jakie mogą być tego konsekwencje? 

Opublikowano (edytowane)

Zalałem olejem Utto i problem z powolnym opuszczaniem zniknął. Dzięki panowie za pomoc.

Widzisz, jesteś koleją osoba na af i nie tylko, która na to na mówiłem i każda pisze, że problem znika.B) Edytowane przez Milosz27
Opublikowano

Witam serdecznie,
Szukam w internecie i na forum od kilku dni i nie moge znaleźć odpowiedzi .
Zastanwiam sie co dokladnie daje podlaczenie tura bezposrednio z pompy omijajac standartowy rozdzielacz (ten pod siedzeniem) . zwiekszy to udzwig czy tylko szybkość pracy? czyż nie to samo daje podlozenie podkladek pod zawor przelewowy w standartowym rozdzielaczu ?

 

Opublikowano

Witam. Mam problem z ciapkiem  problem polega na tym ze tur podczas podnoszenia podnosi bardzo powoli i reaguje na podnoszenie dopiero po ok.3 minutach , również opada bardzo wolno( bez osprzętu) . Po wymianie rozdzielacza na nowy  problem pozostał bez zmian , jedynie tylne lagi zaczęły  normalnie podnosić pod obciążeniem bo przed wymiana rozdzielacza też słabo podnosiło ponieważ gniazdo było już wyrobione , dlatego postanowiłem wymienić rozdzielacz na nowy . Proszę o porady co może być przyczyną 

Opublikowano

Jest prosty sposób na udrożnienie filtra hydrauliki :D Bierzesz na tura np belę słomy, unosisz i nie puszczając dźwigni wciskasz sprzęgło do podłogi - odkryte niechcący przy ładowaniu obornika a myślałem że już pompa słaba , oczywiście na zdrowie to skrzyni nie pójdzie raczej 

Opublikowano

Filtr był czyszczony , oring wymieniałem jakieś 2 miesiące temu . Może fakycznie to olej ale gdyby był to olej to tylne lagi też by podnosiło opornie a dodam że podnosi bez problemu . Jakoś na wiosnę wymieniałem uszczelniacze na siłownikach bo strasznie się pociły  , nie jestem do końca pewien ale to zaczęło się gdzieś od tego czasu ze tur słabo podnosi , najpierw myślałem że zapowietrzony ale  po próbach odpowietrzania dalej to samo nic nie pomaga , znajomy mówił że w ciapku tur sam się odpowietrzy po jakimś czasie ale tu już minęło dobre parę miesięcy i dalej lipa . A czy jest różnica jeśli się zamieni siłowniki stronami L z P ?

Opublikowano (edytowane)

Wiec dlatego tak podłączyłem jak na filmiku bo  miała byc szybsza praca hydrauliki i przy takim rozwiązaniu ze omijając rozdzielać pod siedzenie a podłączajac bezpośrednio pod rozdzielacz od tura mógłbym ustawić na nim 180bar nic nie ruszając pod tym co jest pod siedzenie bo jak wiadomo nie można na nim zbyt dużo bar ustawic ale jest tak ze praca nie jest wcale szybsza tylki ledwo podnosi słowniki bardzo bardzo wolno sie ruszaja nawet jak olej jest rozgrzany a pompę mam taka sama jak ten gościu na filmie 32l hylmet a mimo to strasznie wolno podnosi tez podnosnik ze trzeba dużo gazu dac zeby podniósł sie czemu tak sie dzieje ? 

Edytowane przez Makis2111111
Opublikowano

Z tą szybszą pracą to jest taka bujda ze szkoda gadać. Jak masz dwustronne siłowniki to powrót i tak przez rozdzielacz idzie i tłumi. Jak jednostronnego, to przy opuszczaniu ta sama sytuacja. 

Jak podnosnik zle działa to mogłeś coś sknocić. Pompa wczesniej byla założona i działała, czy nie?  A może wyczyść filtr oleju poprostu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v