Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam panowie mam takie pytanko mam do kupna tura gosc mowi ze to jest starego typu to znaczy ma takie sanki pod ciagnikiem . Ma moze ktos takiego i moze podpowiedziec czym sie rozni on od nowego typu  i jak sie on sprawuje ?

Opublikowano

podpytam tutaj - regeneracja wspornika.

Akurat mam go zdjętego i widzę że jest luz.

Robić na tulejkach mosiężnych czy na tym białym plastiku (teflon).

Pytam bo jak robiło się w Z10145 to pytano po co kupiłem sworzeń z tulejkami zamiast dorobić z teflonu.

Opublikowano

Koledzy zastanawiam się nad ładowaczem do c 330 firmy wol-met. W zasadzie potrzebuję tylko 2 sekcje ale nikt nie wie co będzie w przyszłości.

1. Dylemat mam czy do c 330 jest sens montować 3 sekcje ?

2. Jeśli będę korzystał rzadko, sporadycznie do prac przy domu to czy warto zamawiać z euro ramką ? Czy zwykłe zaczepy trudno się odkręca ?

3. Co to jest samopoziomowanie ?

4. Czy joystock to bajer czy ułatwia pracę ?

Proszę o pomoc w wyborze. NA dzień dzisiejszy to tur będzie mi służył do uprzątnięcia sterty słomy i siana ze stodoły do uprzątnięcia podwórza z kamieni i ziemi oraz do podnoszenia big begów na 10 ha i czasami do wapna. Nigdy nie miałem kontaktu z ładowaczem.

 

Opublikowano

Do c330 warto dać 3 sekcje bo nawet głupi krokodyl do obornika chwytak do balotów 3 sekcji wymagają a skoro mówisz że masz zamiar dźwigać BB no też warto bo wtedy mozna pomysleć o zamontowaniu nośnika bb na ładowaczu, o euro ramce warto pomysleć z tego względu że wybierając haki tradycyjne musisz miec osprzęt wyposażony w takie zaczepy a jeśli kiedyś w przyszłości będziesz miał drugi ciągnik z turem i euro ramką to po co dwa razy kupować osprzęt do ładowacza lub kombinowac i przerabiać, zwykłe zaczepy odkręca się łatwo ale z euro jest o wiele wygodniej,

Samopoziomowanie jest to automatyczne poziomowanie np łyzki czy wideł wraz z unoszeniem całego ładowacza poziomowanie od tego ze jeśli narzędzie masz akurat poziomo ustawione na ziemi to gdy podniesiesz ładowacz do góry dalej bedzie ono poziomo wzgledem ziemi i działa to w każdym położeniu narzędzia nie tylko w poziomie,

Joystick bardzo ułatwia pracę tylko podnosi koszty ładowacza więc w c 330 dałbym sobie z nim spokój a nie bedziesz tyle pracował żeby zwykły rozdzielacz z wajchami w kabinie był nie wygodny

Opublikowano

Producenci turów podaja w parametrach wysokosc podnoszenia np. 2,8m lub 3,2m. Jest to wysokosc od podłoża do najwyzszego punktu lyzki (wideł) w pozycji podniesionej ?? chcialbym ładowac zboze na samochod i jaka wysokosc moze miec max burta aby mozna bylo podjechac ponad burte i przechylic lyzke?? i ile wchodzi zboza w taka lyzke okolo?

Opublikowano

Witam panowie mam takie pytanko mam do kupna tura gosc mowi ze to jest starego typu to znaczy ma takie sanki pod ciagnikiem . Ma moze ktos takiego i moze podpowiedziec czym sie rozni on od nowego typu  i jak sie on sprawuje ?

zależy za ile sprzedaje i czy chce ci się bawić, znajom ostatnio kupił za 1tys zł tura na sankch do c360 ale chciał tak jak u mnie przez lej sprzęgłowy, wziela fima od niego za nowe mocowania chyba 800-900zł.

 

jezeli masz troche pjęcia czasu i czym to sam zrobisz mocowanie. sanki możesz wystawić na allegro ze 200zł warte, ceownik od sanek tam gdzie są przykręcone słupki przymocuj do c330 kwestia dorobienia tylko wsporników. przerabiać tura od 360 to c330 idzie szybko i łatwo gorzej w drugą stronę;p

Opublikowano

Witam,

Posiadam rozdzielacz w C 330 jak na zdjęciu poniżej. W tej chwili pod dwa górne wyjścia podpięty jest podnośnik oraz Tur. Chciałbym jeszcze podpiąć gniazdo na wywrot do przyczepy. Jak mam to zrobić? 

866c451ab3d328ddb4705afa115a5e46.jpg

Opublikowano

Nie mam innego rozdzielacza. Tylny podnośnik i Tur Sterowany jest z tego który jest na zdjęciu. 1 wcięcie tylny podnośnik, 2 wcięcie Tur, 3 opuszczanie. Jaki rozdzielacz muszę wpiąć i w jaki sposób aby działał jeszcze wywrot przyczepy?

 

Opublikowano

np  taki 

rozdzielacz-2-sekcyjny.jpg

 

Wpinasz  do  rozdzielacza  pod  siedzeniem  , na to  wyjście  z  boku [  po  drugiej  stronie  dźwigni sterującej ] oznaczenie  T  z  rozdzielacza dodatkowego   [ powrót ].

Na  wyjście  z góry rozdzielacza  pod  siedzeniem  [ to bliżej  dźwigni] - oznaczenie  P z  rozdzielacza  dodatkowego [  zasilanie ]

 

Te wyjścia  z  góry  rozdzielacza  dodatkowego,  to zasilanie  i powrót do  hydrauliki  zewnetrznej 

Opublikowano

Oryginalnie miałem na błotniku zamontowany rozdzielacz, gdybym go zamontował i zostawił ten pod siedzeniem, podpinając jak na rysunku niżej? Pod siedzeniem sterowałbym podnośnikiem tylnym i wywrotem a na błotniku turem?

post-2064-0-11523100-1330032683.jpg

Opublikowano

Zrobiłem tak jak pisałem, wszystko jest ok tylko jak chce odpiąć Tura to muszę na siłe chować siłowniki ażeby zapiąć je na sworznie, wyłączenie pompy nic nie daje. Czy to może wynikać z grawitacji? Rozdzielacz jest na błotniku a wąż na dole


Zrobiłem tak jak pisałem, wszystko jest ok tylko jak chce odpiąć Tura to muszę na siłe chować siłowniki ażeby zapiąć je na sworznie, wyłączenie pompy nic nie daje. Czy to może wynikać z grawitacji? Rozdzielacz jest na błotniku a wąż na dole

Opublikowano (edytowane)

Witam. Panowie mam taki dylemat a mianowicie chciałem kupić tura do c330m ale nie wiem czy podejdzie bo mam kabine hmm (starego typu) i boje się że wywale za tura np ze 2.5tyś i będzie lipa. Czy teraz robią np tury pod taką kabine jak teraz mam. post-87061-0-04051200-1461746582_thumb.jpgpost-87061-0-04051200-1461746582_thumb.jpg. Pozdrawiam i Serdecznie Dziękuje za pomoc. 

post-87061-0-53762400-1461746598_thumb.jpg

post-87061-0-24041600-1461746609_thumb.jpg

post-87061-0-58473500-1461746620_thumb.jpg

post-87061-0-27257700-1461746635_thumb.jpg

post-87061-0-61789600-1461746645_thumb.jpg

post-87061-0-80473300-1461746655_thumb.jpg

Edytowane przez lukasz51195
Opublikowano (edytowane)

Zadzwoń do firmy AGRO-TUR Józefów tam na na pewno ci odpowiedzą ja mam ładowacz z tej firmy na C-330 1977r. kabina stary typ okrągła, ale z tego co widzę u Ciebie to dwa otwory do mocowania na skrzyni są zajęte przez mocowanie do kabiny, zapewne będziesz musiał to przerobić.

http://www.agro-tur.com/

Edytowane przez HolmerTerraDos
Opublikowano

Tak myślałem że bedzie coś trzeba przerabiać. Też sobie tak pomyślałem że te mocowania od kabiny (skrócić) żeby najpierw było mocowanie tura a pózniej kabiny tylko interesuje mnie jeszcze czy ten dolny słupek będzię pasował czy będzę jakoś pod kabiną. 

Gość STIG0013
Opublikowano

Witam, jaki ładowacz polecacie na C330 3 sekcyjny, musi podnosić big baga, chciałem kupić wolmet 2b ale nie mogę się dodzwonić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v