Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy olej zmieniony raz do roku zawsze po sezonie. Dodam że ciągnik nie jest za bardzo wysłużony. Ma do obrobienia 10ha(na spółkę z c-360).chodzi tylko w pługu (3skib.) i agregacie. Jeszcze jedno czy przy rozruszniku jest ważna moc bo ten droższy jest słabszy.

Opublikowano

olej ma kolosalne znaczenie,stery olej jak jest zimno to strasznie gęstnieje i działa na silnik jak klej.a co do odpalania to mój też tak ma.poprostu te silniki nie sa dopracowane pod tym względem

Opublikowano
Efekt jest taki jakby silnik miał tak silną kompresję że nie ma siły szybko kręcić .

Identyczny efekt miałem. Na początek wyjmij rozrusznik i sprawdź tulejki, na 99% są przytarte, kosztują grosze. Potem sprawdź połączenia przewodów, mase, itp., w razie potrzeby oczyść i połącz na nowo. U mnie przyczyną było słabe połączenie na heblu, skręciłem przewody bez niego i jak ręką odjął - wciskam guzik i chodzi, aż sie gęba cieszy przy odpalaniu :P

 

Olej, a w zasadzie jego lepkość ma znaczenie przy bardzo dużych mrozach.

Opublikowano

Ja proponuję w pierwszej kolejności sprawdzić rozrusznik a jeżeli nie pomoże to przerobić instalację elektryczną 12/24. Miałem tak w 1004 kilkanaście lat do tyłu rozruszników z przekładniami wtedy nie było, ale pomogło założenie rozruchu na 24V, rozrusznik ten sam pozostał. Ale wiadomo wszystko opiera się o pieniądze.

Opublikowano

Postanowiłem że spróbuje założyć jaszcze rozrusznik z przekładnią .Na wiosnę kupiłem nowe akumulatory i nie chcę przerabiać instalacji na24V.Który rozrusznik wybrać?

Opublikowano
http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/10768 tylko kiedyś rozmawiałem z kumplem i mówił że jest problem z założeniem bo poprzeczka nie pozwala (ale jeżeli pisze że do 385 i pochodne to musi pasować, widziałem kiedyś że ktoś miał tak nawet założony) ale mocowo to ten za 399 jest mocniejszy. Tylko zastanawiam się jak tam ta przekładnia wygląda bo tak na oko to typowy rozrusznik R 11??
Opublikowano

Mam problem z ciągnikiem, bo nie mogę go odpalić po robocie, gdy jest jeszcze ciepły. Po prostu jak go gasze to nie mogę odpalić, więc czekam aż wystygnie i odpala, albo wyleje i wleje zimną wodę to też odpala.

Opublikowano

Oj mogę się mylić, ale twój ursus prosi o kapitalke, dosyć mało informacji jest podane ale na tą chwile można wywnioskować ,że przegrzany silnik, a dokładnie to ci tłoki puchną , będzie zapewne trzeba wymienić komplety (tuleje , tłoki, pierścienie).

 

Powiedz jeszcze:

Czy Ci ursus bierze olej i czy kopci ?

Czy rozrusznik wogle nie ma siły kręcić czy powoli z oporem kręci?

Opublikowano
rozrusznik nie może pokręcić silnika

 

 

to na razie zostaw silnik w spokoju i rozbierz rozrusznik i wymień w nim tulejki. są dwie albo trzy. taką samą sytuacje miałem w koparce że rozrusznik nie chciał kręcić silnikiem okazało się że wirnik w rozruszniku miał zbyt duże luzy na tulejkach i stracił on sporo na swej mocy, 30 zł na tulejki i chodzi jak ta lala do dzisiaj ;)

Opublikowano

nie bierze oleju i kopci po odpaleniu rozgrzewając się przestaje

gdy po pracy chce go odpalić (jak jest rozgrzany) to zakręci 1-2 razy i już więcej nie chce więc muszę czekać aż się ostudzi

Opublikowano

To że rozrusznik zakręci 1-2 razy to może własnie być wina tulejek w rozruszniku,słaby akumulator.A jak kręci jak silnik jest zimny zapal go kilka razy pod rząd na światlach itd bo z rozrusznikiem może byc jeden problem a drugi to silnik.Bo jesli zapala po przelaniu chłodna wodą to może byc tak jak pisał Samczyk1991 może go chwytać na tlokach (przegrzane po zgaszeniu odbierają jeszcze wiecej ciepła i cięzko wałem obrócić rozrusznikowi.Sprawdz własnie luzy zaworowe termostat(ewentualnie go wywal na próbe)wyczysc chłodnice wodną i olejową..Oszukiwać moze tez czujnik temperatury wody.

Napisz jak do czegos dojdziesz.Pozdrowienia.

Opublikowano

chłodnicy olejowej to c 385 nie ma więc z nią sobie odpuść B) ale powiedz jak długo ten problem występuje, ewentualnie czy kupiłes ciągnik i tak już było czy od kiedy tak się dzieje i czy czy ten ciągnik był przegrzany czy nie? bo to wiele wykluczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v