Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wyciągnij te pompki hamulcowe i sprawdź czy Ci aby tych gumek nie rozpuściło. Rozbierz i przeczyść wyrównywacz ciśnienia, mi szlag trafił nowe pompki po roku od zakupu i na dobrą sprawę nie wiem dlaczego. Płyn R3 nie powinien tego rozpuszczać, a jednak rozpuściły się.

Opublikowano

jedna pompka działa a druga sie zacieła wcale nie idzie jej ruszyc jak było załozone chodziło dobrze hamulce odbijały i tłoczki sie cofały teraz nie dawno jeden tłoczek sie nie cofnoł wcale i pompa ciezko chodzi i tez ruszyc nie idzie niewiem czy juz nawet te pompy w chinach robia

Opublikowano

witam. mam problem z paleniem w moim 914 . pierwszy raz ciągnik ładnie odpali a gdy troche pochodzi to nie chce palic . Raz obruci walem i konic, tak jak by nie dał rady kręcić . Po odczekaniu 15 miniu zakrci normalnie i chodzi . Spotkał sie już ktoś z takim czyms i wie jaka to jest przycznya ?

 

dodam że nowe kable, akumulator, rozłacznik i elektrowłącznik .

Opublikowano

Panowie mam irytujący problem w którym brak mi już rozwiązań, mianowicie: U 1614, odpalanie na 12V, nowy rozrusznik z reduktorem z Agtechu, jak tylko mocniej się zagrzeje w pracy w polu to za Chiny ludowe nie można go odpalić. Rozrusznik kręci jak na rozładowanym aku, ogólnie można na nim jajka smażyć. Ostatnio doszło też to, że często na próbe uruchomienia jedyną reakcją jest "pstryknięcie" w elektromagnesie i dalej nic. Dziś dwa razy tenże się zaciął i próbował kręcić bez impulsu z przycisku. Kręcenie wieńcem niewiele mu pomaga, czasem w ogóle, przewody masy między kabiną a silnikiem w porządku. Czasem zakręci i odpala od strzału, czasem trzeba go męczyć, kręcić wieńcem do skutku, a często trzeba ściągać drugi ciągnik na pole żeby pociągnął. Ktoś ma jakieś pomysły? Bo ze mną ten "Pepik" nie bardzo chce sie porozumieć

Opublikowano

Jest przerobiony na 12, rozrusznik tez dedykowany do tych ciągników. Z resztą - na takim samym rozruszniku bez problemów chodzi 12tka, a w rzeczonej 16tce już 3 rozrusznik odmawia współpracy (choć dwa pierwsze zesmażone przez.brak masy kabina-silnik, ale widać i czuć, że z trzecim dzieje się podobnie)

Opublikowano

rozrusznik do d*py.

nieotrzebnie pchałeś sie w koszty z kablami i akumulatorami, bo skoro traktor na zimno zapalał ok, to wiadom było, że te elementy muszą być zdrowe.

Opublikowano

jak masz drugi traktor z podobnym rozrusznikiem , to podmień rozruszniki.

Max 15 minut roboty, a bedzie pewność, ze ten element, jest na 100% sprawny bądź wadliwy.

Tym bardziej, ze to agtech, a wiec chińszczyzna.

Opublikowano

Rozruszniki są identyczne, ten który był poprzedni nie był w złym stanie, ale zapalał na ciepłym w kratkę, więc założony został nowy, ale mimo wszystko nadal jest to samo. Sama zamiana między ciągnikami z resztą nic mi nie da, bo na zimnym silniku pali od strzała.

Co do aku mam zamiar sprawdzić go w najbliższym czasie, nie mam pod ręką miernika więc do tej pory zostawiłem go w spokoju. Połączenia są ok, ale przy okazji i je się sprawdzi dla pewności

Opublikowano

skoro na zimnym pali od strzała to podmien na dłuzej i zobacz co bedzie jak traktor sie rozgrzeje, co za problem.

 

podobnie z akumulatorami, mozna podmieniac i zobaczyc czy problem pozostanie.

 

to są najprostsze i najbardziej pewne metody na eliminowanie potencjalnych przyczyn.

Opublikowano

Problem polega na tym, ze 12tka nie jest moja. Z resztą jak wspomniałem w tej 16tce to już drugi rozrusznik o takich samych dolegliwościach, musi tam dziać się coś, co je wykańcza, raczej wykluczam winę samego rozrusznika. Postaram się w najbliższym czasie sprawdzić aku i napięcie ładowania, może znajdą się jakieś podpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

Na mocno rozgrzanym od 0-0,5 na wskaźniku. Z tym, że tam coś z czujnikiem musi być walnięte, bo jeździli tak już od dłuższego czasu bez oszczędzania jej i silnik się nie zatarł, więc w te 0 nie chce mi się wierzyć

 

EDIT: ciśnienie oleju poprawione do min. 0,2-0,3 na wskaźniku przy rozgrzanym silniku. Aku sprawdzone, jest ok, elektrolit jest i trzyma napięcie, pod obciążeniem również. Dzisiaj jak rozgrzany nie chciał zapalić zamieniłem mu rozrusznik na poprzedni lekko podsmażony i kręciła jak na nowym. Dodam, że tego który miała nie dało się zdjąć bez rękawic, taki gorący (pomimo ok 20 minutowego postoju). Ktoś miał może przypadek takiego nagrzewania się, wręcz gotowania, rozrusznika w cięzkim Ursusie?

Edytowane przez lukasz222
Opublikowano

witam. Podczas dzisiejszego wyjazdu na pole nie mogłem odpalić ciągnika. Wciskałem włącznik rozrusznika i nie mogłem odpalić tylko rozrusznik zaczął pykać. Czy to jest na nim przebicie? Proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Wystarczył lekki przymrozek i się zaczął wysyp podobnych tematów... Tak jak wyżej zajmij się elektryką. Pewnie prądu mu na rozruch brakuje przez zasyfione połączenia, o ile już aku nie są padnięte. Jak stary akumulator masz?

Edytowane przez romek6340

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v