Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Porónywanie ciągników ze względu na motory super ;) ty już nie wciskaj kitu że gdyby ursus był inaczej zażądzany to by nie upadł. Ludzie kupowali stare c360 i c330 bo po prostu były dobre i wytrzymałe. Ale jak weszły te nowe ursusy to tak z****** opinie ursusowi że później nikt ich nie chciał ;) do sadownictwa to one się nadają, ale nie do rolnictwa. Taka jest prawda :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano
K1ROVEZ dobrze gadasz moment obrotowy perkins ma lepszy. zetor cudem techniki nie jest inie będzie trochę odbiegnę od tematu czeska Jawa np 350ts 2 gary paliwożerna i wielki muł MZ etz 150 odstawia jawę bez problemu jawa dogoni ja tylko na długiej i prostej trasie a spali 4 litry przy czym jawa 8 tak więc większe nie znaczy lepsze weż pod uwagę że ciągnikiem nie tylko orzesz ale robisz też setki inych prac gdyby zetor był zarządzany jak ursus już dawno by upadł

 

 

i z kupnem tej licencji to głębsza sprawa niż możesz sobie wyobrazić

W jaki sposób jest lepszy? 360 ma o 30 Nm więcej od 3p, tak więc gdzie ta przewaga?

Opublikowano

Który jest lepszy zetor 7211,ursus c-360 czy c-360-3p??? bo już teraz nie wiem

ale niech mi ktoś odpowie skąd się bierze ten czarny dym w c-360 i z czego on powstaje? z wody ? bo 3p tak nie dymi jak ten kocioł ! ;) a dlaczego teraz robią ursusy z silnikami perkinsa ? ;) licencja to już było przerabiane! :) kto się zemno zgodzi? :) no chyba silniki 60 to były dobre na spalanie ropy i produkcję dymu ale ochrona środowiska ich nie popiera :)

Opublikowano

teraz bardzo dużo ciągników ma perkinsy i jakoś się sprawdzają i są dobre Dawid kupowali bo nic inego nie mogli kupić woleli 30 zamiast konia. Nowe to według ciebie licencyjne czy te co robili teraz??? o nowych nic praktycznie nie wiem więc się nie wypowiem a licencyjne to bardzo dobre maszyny wcale nie gorsze od 60 itd tylko że większość nie potrafi ich obsługiwać taka jest prawda. a porównania z motorami po prostu nie zrozumiałeś nie wiem ile ty masz lat? ale zachowujesz się jak mój brat (12 lat)

Opublikowano
Który jest lepszy zetor 7211,ursus c-360 czy c-360-3p??? bo już teraz nie wiem

ale niech mi ktoś odpowie skąd się bierze ten czarny dym w c-360 i z czego on powstaje? z wody ? bo 3p tak nie dymi jak ten kocioł ! ;) a dlaczego teraz robią ursusy z silnikami perkinsa ? ;) licencja to już było przerabiane! :) kto się zemno zgodzi? :) no chyba silniki 60 to były dobre na spalanie ropy i produkcję dymu ale ochrona środowiska ich nie popiera :)

Kolego zadajesz trochę pytania retoryczne. Przecież to jest wiadome że z tych 3 ciągników najlepiej wypada zetor. Nie tylko jest najmocniejszy ale komfort jazdy jest z innej bajki od ursusa. A czarny dym to po prostu jest taka charakterystyka silnika, że przy nagłym dodaniu gazu lub dużym obciążeniu da czarnego dyma. Zresztą każdy z tych ciągników da dyma jak ma ciężko, z ta różnicą że jak Perkins da dymka to się dusi.

Opublikowano

Lat 38 a to konto syna ;) A jesli chodzi mi o ursusy to np. 4514, 5314, c360-3p. Tak szczerze to wszyscy uważają je za niewiadomo co i że niby są na powietrze :);):) a w rzeczywistości jest wogóle co innego. Temu co przesiadł sie ze starej c360 na niego to niby cudo techniki, ale z tego co pojeździłem nimi i miałem 2812 to jak dla mnie są nic nie warte. Jakbym kupował c360 to bym wzioł zwykłą, ponieważ i tak więcej wytrzyma niż te perkinsy i roboty się nie boi (zakopci a nie zgaśnie). Ale o ciągniki trzeba dbac temu co c360 wali chmure dymu po prostu nadaje się do remontu :) Pojeździłem troche ciągnikami i wiem jak który chodzi i na co go stac.

Opublikowano

silnik 60 wytrzyma więcej niż perkins ciekawa teoria może ją jakoś uzasadnisz??? perkins niby zgaśnie (zależy od kierowcy) a silnik zwykłej 60 zakopci ale nie zgaśnie i co z tego jak zanim spowrotem wbije się na obroty to perkinsa zdąrzę odpalić i wkręcić na obroty

Opublikowano

Perkins może mało pali,ale mocy ma też mniej niż C-360.A co do czarnego dymu to sie w 100% zgadzam z poprzednikami "taka charekterystyka silnika"albo po prostu złe spalanie (zawory,końcówki wtrysków,pompa do roboty),a poza tym jak byście sie choć troche znali na zasadzie działania silnka to byście wiedzieli, że każdy silnik pod obciążeniem czarnego dyma puści.:D:)

Opublikowano

No jestem bardzo ciekawy czy rzeczywiście... Bo z obserwacji zauważyłem że perkinsy dają dyma dopiero w momencie gdy nie radzą i zaczynają spadać z obrotów. Chyba że inaczej zauważyłeś to mnie poucz.

A c-360 dają dymka już w momencie gdy mają bardzo ciężko.

Opublikowano

Ktoś tu pytał dlaczego 60 wali czarnym dymem a 3p nie. Otóż ja Wam powiem :) 3p ma komorę wstępną w której paliwo i powietrze się wymieszają i dopiero trafiają do komory spalania a 60 nie posiada i paliwo z powietrzem się miesza w komorze spalania ale to i tak nic nie daje w mocy czy momencie obrotowym. Sprawny silnik 60 nie będzie dymił. Owszem z obciążeniem da dyma ale jak się rozdpędza jeśli dymi na stałych obrotach to już układ paliwowy do przejrzenia lub nawet tłok pierścienie tuleja. Więc fani 3p nie zachwycajcie się że Wasz 3p nie dymi a sąsiada 60 trochę puści to nie znaczy o złej jakości silnika. 60 i tak i tak ma większy moment obrotowy a to się bardziej liczy niż moc czy też spalanie. No jak już 60 będzie palić 10 litrów to już coś nie tak. Jeździłem wiele razy i tym i tym i śmię stwierdzić iż 60 jest o wiele lepsza i mniej awaryjna i co za tym idzie mniejszy koszt utrzymania i części tanio są. Zgodzi się ktoś ze mną ? :)

Opublikowano

3p ma komore wstepna? Ciekawe gdzie? Jest to silnik z bezposrednim wtryskem paliwa tak samo jak w 60. Nawet ksztalt komory spalania w denku tloka jest podobny w obu ciagnikach. To ze 3p nie dymi to zasluga pompy rozdzielaczowej ktora charakteryzuje sie zmiennym poczatkiem i stalym koncem wrysku. Przez to silnik nie dostanie wiecej paliwa niz moze spalic, chyba ze bedzie przeciazony. :)

60 ma co prawda wiekszy moment obrotowy, ale w 3p moment obrotowy prawie sie nie zmnienia w wiekszym zakresie obrotow niz w 60, a to bardzo duzo daje, rowniez nizsze spalanie. :)

Opublikowano

Czego tu człowiek może się dowiedzieć o ciągnikach nowego Komory wstępne miesza się paliwo z powietrzem

Jasny gwint chłopaki jakie wy macie pojecie o ciągnikach ???

części do perkinsa są takiej samej ceny co do 360 Tyle że masz 3 tłoki a nie 4 i kapitalka wyjdzie taniej motoru

A co do dymienia to choćby niewiem jak 60 była zrobiona i tak dym bedzie wyraźniejszy niż w 3p

Owszem jak perkins daje dyma większego to się będzie dusił i spadał z obrotów ale 60 wiele więcej nie fiknie a przy takim obciążeniu co perkins bedzie spadał z obrotów nad c 360 będą czarne chmury jak w pewnym filmie :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ktoś tu pytał dlaczego 60 wali czarnym dymem a 3p nie. Otóż ja Wam powiem smile.gif 3p ma komorę wstępną w której paliwo i powietrze się wymieszają i dopiero trafiają do komory spalania a 60 nie posiada i paliwo z powietrzem się miesza w komorze spalania ale to i tak nic nie daje w mocy czy momencie obrotowym. Sprawny silnik 60 nie będzie dymił. Owszem z obciążeniem da dyma ale jak się rozdpędza jeśli dymi na stałych obrotach to już układ paliwowy do przejrzenia lub nawet tłok pierścienie tuleja. Więc fani 3p nie zachwycajcie się że Wasz 3p nie dymi a sąsiada 60 trochę puści to nie znaczy o złej jakości silnika. 60 i tak i tak ma większy moment obrotowy a to się bardziej liczy niż moc czy też spalanie. No jak już 60 będzie palić 10 litrów to już coś nie tak. Jeździłem wiele razy i tym i tym i śmię stwierdzić iż 60 jest o wiele lepsza i mniej awaryjna i co za tym idzie mniejszy koszt utrzymania i części tanio są. Zgodzi się ktoś ze mną ? tongue.gif

 

Komora wstępna nie służy do mieszania paliwa z powietrzem. Ona była stworzona niejako do zwiększenia ciśnienia wtrysku. Podczas wtrysku paliwa do komory wstępnej spalała się tylko jego niewielka część (z braku powietrza). To z kolei podnosiło ciśnienie w tej komorze i powodowało wtryśnięcie reszty rozpylonego paliwa do komory głównej gdzie następowało właściwe spalanie. Takie były założenia, a w praktyce bywało różnie, dlatego w nowoczesnych silnikach zrezygnowano z wtrysku pośredniego. Kolega @marian3p ma rację, silnik AD3.152 UR ma wtrysk bezpośredni.

Opublikowano

a ja wam powiem tak ;) ciągnik najlepsiej sprawdzić w lesie:) przy zrywce oczywiście:)latem trafił sie zrąb był podzielony na dwie grupy:) w jednej zrywał gościu c-360-3p(4 miesiące po kapitalnym remoncie ale w zakładzie nie w domu:) a w drugiej ja zwykła c-360 która juz 10 lat działa od kapitalnego remontu i tak jak do c-360 chaczyłem 9 sztuk kopalniaka drewno długości 13 metrów i średnio 17 cm średnicy na 6 metrze (średnoi 9 sztuk chaczyłem)i z tym na 2 biegu ponad 200 metrów prawie ze cały czas tylko na tylnik kołach przód ledwie co tykał ziemi i tak przez 7 godzin i juz musiało być zeby mi 15 litrów spaliła nie zdarzyło się zebym 20 litrów spaliła a gościu tym perkinsem chaczył po 4-5 sztuk i mu sie przód unosił( wymary drewna średnio takie same)i na 3 biegu to tylko z górki dawał radęa tak to 2 tez ponad 200 metrów targał ale mu paliła minimum 20 litrów raz dyłem go zaciągnąć bo akumulatory wydoił to mówił a raczej wszystkich wyzywał ze ta zrywka się nie opłaci bo 30L zdzarł :) perkins był szefa nie kierowcy a zwykła c-360 była nasza własna no i chyba normalne który lepszy:)aa ja mnie mam obciązników z przodu a on pełen komplet, opony na tyle 90% czyli prawie nie zuzyte tyle ze u niego na 3p były zwykłe polskie a u nas są 4 letnie ruskie wiec i wysokośc bieżnika tez się rózniła:)i teraz po tym wpisie ocencie te ciągniki:)pozdrawiam :)

 

komora wstępna słuzy też do wyciszenia silnika :blink:

mała poprawka bo zawsze mówie 360 a mamy 355:)a niby 355 słabsza od 360 chociaż nie wiem pod jakim względem słabsza :)

Opublikowano

a ja wam powiem tak ;) ciągnik najlepsiej sprawdzić w lesie:) przy zrywce oczywiście:)latem trafił sie zrąb był podzielony na dwie grupy:) w jednej zrywał gościu c-360-3p(4 miesiące po kapitalnym remoncie ale w zakładzie nie w domu:) a w drugiej ja zwykła c-360 która juz 10 lat działa od kapitalnego remontu i tak jak do c-360 chaczyłem 9 sztuk kopalniaka drewno długości 13 metrów i średnio 17 cm średnicy na 6 metrze (średnoi 9 sztuk chaczyłem)i z tym na 2 biegu ponad 200 metrów prawie ze cały czas tylko na tylnik kołach przód ledwie co tykał ziemi i tak przez 7 godzin i juz musiało być zeby mi 15 litrów spaliła nie zdarzyło się zebym 20 litrów spaliła a gościu tym perkinsem chaczył po 4-5 sztuk i mu sie przód unosił( wymary drewna średnio takie same)i na 3 biegu to tylko z górki dawał radęa tak to 2 tez ponad 200 metrów targał ale mu paliła minimum 20 litrów raz dyłem go zaciągnąć bo akumulatory wydoił to mówił a raczej wszystkich wyzywał ze ta zrywka się nie opłaci bo 30L zdzarł :) perkins był szefa nie kierowcy a zwykła c-360 była nasza własna no i chyba normalne który lepszy:)aa ja mnie mam obciązników z przodu a on pełen komplet, opony na tyle 90% czyli prawie nie zuzyte tyle ze u niego na 3p były zwykłe polskie a u nas są 4 letnie ruskie wiec i wysokośc bieżnika tez się rózniła:)i teraz po tym wpisie ocencie te ciągniki:)pozdrawiam :)

 

komora wstępna słuzy też do wyciszenia silnika :blink:

mała poprawka bo zawsze mówie 360 a mamy 355:)a niby 355 słabsza od 360 chociaż nie wiem pod jakim względem słabsza :)

Opinia eksperta :) tylko w łeb sobie strzelić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kamil22798
      Witam kupie Ciagnik najlepiej c360 lub c360 3p Do 16tyś. Mieszkam w Radomsku pow.radomszczański woj, łódzkie moge dojechac z 100km 
    • Przez matis346
      Witam chciałbym kupić amazone d9 talerzową poszukuje opinii użytkowników takiego siewnika????
    • Przez arviin
      Witam zamierzam kupić zestaw uprawowo siewny bierny do 100km jd i zastanawiam się jaką szerokość wybrać oraz firmę zestaw chodził by na 60ha.
    • Przez coro99
      Witam.
      Mam pewien problem z mf'em 6170 mianowicie:
      Jak go odpalam to rewers nie araguje (nie działa), normalnie włączam obojetnie jaki bieg i na rewersie ustawiam obojetnie jaki kierunek jazdy przód czy tył to nie działa. Dzieje mi sie tak na zimnym silniku. Wie ktos jak to naprawic?
      Mam jeszcze pytanie odnośnie tego rewersu i półbiegów czy musze używać sprzęgła przy zwiększaniu i zmniejszaniu półbiegów i zmienianiu kierunków jazdy?
      Jaki olej do mf'a mf 6170chodzi mi o olej do silnika skrzyni itp.
    • Przez jakga
      Witam jaki polecacie nawóz na pszenice ozimą na wiosne  psenica to Tobak i bamberka dzieki za odpowiedz i pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v