Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kpij sobie dalej :mellow: ja tym ciagnikiem jeżdżę i widzę ile pali :lol: Kolega też mi nie wierzył i na wiosnę jeździł ze mną jak woziłem obornik i się przekonał ile mi pali 60ka :D

Opublikowano
z twojego posta wywnioskowałem po pierwsze że są różne 60 po drugie że miękii przód i dobre siedzisko wpływa na spalanie bo tego dotyczy temat zejście z 6 litrów na 2,5 litra po naprawie wtryskiwaczy świetny wynik jutro gnam do fachowca z wtryskami od 30 będzie paliła z 0,25litra/h i z wtryskami od 60 będzie paliła 2,5l/h kurde dlaczego ja na to wcześniej nie wpadłem

A ty umiesz czytać czy jesteś początkujący? Zrobiłem odstęp dotyczący zmiany tematu. Proszę pokaz mi gdzie napisałem że miękki przód wpływa na spalanie? Mówiąc poważnie to odnoszę wrażenie ze jesteś kierowca niczym z pgr, dobiłeś 60 i się dziwisz że sporo pali. A rożne 60 to mi chodziło o to że wszystko zależy czy dbasz o sprzęt. Bo kto nie dba ten nie ma. Jeżeli katujesz ciągnik to nawet JD nie będzie długo służyć.

Opublikowano

temat:spalanie w ursusie 360 i 360 3p

napisałeś coś o fotelu wnioskuje że wpływa na spalanie

nie sądzę żeby była dobita pola nie widzi jedynie tur belki z pola ciąga do obory zawozi ugniata kukurydzę itd jest raczej w dobrym stanie wnioskuje chociażby po tylnym moście nie wyje prawie silnik nie kopci cały czas oleju nie bierze nie grzeje się myślę że jest ok nie ma co się oszukiwać układ zasilania w paliwo zastosowany w 60 niemal wymusza wysokie spalanie

Opublikowano

hehehehe

zetor 7211 jest jednak oszczędniejszy jak c 360 3p

koega wie co pisze

tak jest

ale chyba w zaje.... ciężkiej robocie

bo nie uwieże że zetor jest oszczedniejszy chociażby w rotacyjnej

tu chodzi tylko o wygode

bo zetor ma jakiś komfort

a spalanie stary zapomnij że zetor ma mniejsze spalanie jak perkins

perkins 4 w kombajnie spala 6 litrów ropy na godzine

przy pełnych obrotach i obciążeniu

Opublikowano

Ja miałem w zwykłej c360 spalanie rzędu 4 do 4.5l na mth czyli tak jak w zetorze. Owszem miałem i spalanie rzędu 8l na mth jak zawiozłem pompe do wyregulowania do jakiegoś "garażu" :mellow:

Opublikowano

@damian18 sorki za stwierdzenie ale dzieckiem nie jesteś. Co ma spalanie do fotela to tak jak piernik do wiatraka. I powiem ci że ja nie patrzę jaki jest tytuł działu tylko odpisuje na ost posty.

Ale z tym 7211 to już przegięcie. Cuda się zdarzają ale nie aż takie żeby 7211 był oszczędniejszy od 3p.

Opublikowano

Dobra to ile wam pali naprawde to 3p? Mojemu kumplowi 3512 pali 3 do 3.5l no a zetor mi pali 4 do 4.5l no zdażyło się i 6 ale to w błocie przód w górze i blokada. No ale w polu w spalaniu na 1ha 3p nie ma szans :mellow:

Opublikowano

wytłumacz mi tylko jedno jak kierujesz tym ciągnikiem skoro przód masz w górze to już któryś twój post z takim stwierdzeniem!

milanreal1 przepraszam wiem że się czepiałem ale postanowiłem walczyć z pisaniem bezsesownych postów na forum i głoszeniu legend usłyszanych od sąsiada itd

Opublikowano

A ja powiem, że wolę zwykłą 'sześćdziesiątkę', 'Pershing' to moim zdaniem szmelc.

Po co oni dali do C 360 słabszy silnik niż normalny? Przecież jak czegoś w tym ciągniku brakuje to właśnie mocy. Silnik 4p miałby sens, taki sam, ale czterocylindrowy, niech miałby tam powiedzmy 65 koni i byłaby jazda.

Może i Perkins spali mniej, ale przy lekkiej pracy, takiej która nie wymaga wykorzystania pełnej mocy.

Bo w orce i innych cięższych (jak na 'sześćdziesiątkę') pracach to już zaczyna spalać więcej niż zwykła i się ślimaczy.

Brakuje czwartego 'gara' i momentu obrotowego.

Poza tym układ paliwowy jest delikatny i nie lubi 'alternatywnych' źródeł zasilania, a i cały ciągnik (przód) też jest dużo słabszy.

Moim zdaniem 3p to było nieporozumienie, przecież ona była na dodatek jako nowa dużo droższa, mimo, że słabsza...

 

No i ten gówniany odgłos pracy...

Opublikowano

Do C 360 nie włożyli 4p bo by się rozleciała skrzynia i tylny most :mellow: można by i tamto zmienić ale to już by nie było C 360, zrobili tak i wyszedł 4512 :lol:

A co do odgłosu to to Perkins ma moim zdaniem ładniejszy i przedewszystkim cichszy :D ale to już kwestia gustu...

Opublikowano

silnik perkinsa niby słabszy a jednak mocniejszy od zwykłego w 60 perkins ma lepszy moment obrotowy jest elastyczniejszy wytrzymalszy oszczędniejszy kirovez zmartwię cię ale 360 3p jest o klasę lepszym produktem od 60

Opublikowano

Moja sześdziesiątka pali 6-8 litrów na godzinę roboty na obrotach 1800-2000 obr/min :mellow:

Opublikowano

Chodzi mi o to że pod obciążeniem przód się unosi i cały czas jade na blokadzie. Jak puszcze gaz to wraca normalnie i moge kierowac. Jeśli ktoś orał gliniaste górki to wie o czym mówie. A jeśli c360 pali 8l a perkins 6 to jest po prostu bardzo dużo. Mi zetor nigdy nie przekroczył 6l na mtg. W normalnej pracy pługiem 3x45 pali jakieś 4.5 do 5l i na normalnej ziemi (nie mokrej) w kultywatorze 2.7m + 4 brony pali też tyle.

Opublikowano

A kto mówił że Perkins pali 6 litrów? Dla tego silnika to kosmiczny wynik którego przez 20 lat użytkowania nigdy nie uzyskał;) Takie bajki że Zetor spali mniej od Perkinsa to dzieciom wciskaj ;)

Opublikowano
silnik perkinsa niby słabszy a jednak mocniejszy od zwykłego w 60 perkins ma lepszy moment obrotowy jest elastyczniejszy wytrzymalszy oszczędniejszy kirovez zmartwię cię ale 360 3p jest o klasę lepszym produktem od 60

damian, nie zmartwisz mnie bo mój sąsiad ma 3p z chyba '88 roku od nowego i wiem co mówię. Jak kiedyś (dawno temu) kupiliśmy 'ekodiesla' razem to u niego pompa 'poszła' po 3 tygodniach jeżdżenia na tym i więcej nie spróbował, a nasza zwykła 12 lat na tym latała i zwiększonego zużycia układu paliwowego nie zaobserwowaliśmy.

Poza tym w zamierzchłych czasach gdy się tym jeszcze orało to jak z ojcem jeździli we dwóch nieraz to na trzy skiby ojciec zawsze go 'dochodził' i na nawrocie musieli się zamieniać, bo on nie dawał rady tak jechać i spalał na dodatek więcej niż nasz i brakowało mu 'ciągu'...

Opublikowano

to lewy ten perkins był

już nieraz widziałem jak sie robi

u mnie teraz ludzie jak mja 60 to tylko perkinsy innych nie chcą

pompy fakt rzędowe ku... nie do zajechania

ale z ta siła to tak nie przesadzaj perkins zrobi to samo co 60

i jednak spali mniej

znajomego ojciec jexdził po pustaki z kolegą

on 60 a tamten perkinsem

na pusto perkins doszedł pierwszy a z ładunkiem 60 dogoniła go

hehe do domu zjeżdżali razem

ale po dniu jeżdzenia byli 3 razy

na 2 przyczepy

perkins spalił 31 litró ropy

a 60 prawie 40

niema bata 60 spali więcej i już

chyba ze robiąc nimi katowałbyś je poprostu to moze tak

inaczej 60 zawsze przegra w spalaniu inaczej poco by robili 3p

Opublikowano

Jak już coś to 5 km. Bo 3p ma 47 a c-360 52km. Ja wam powiem że ogólnie na mój gust to myślę podobnie jak @K1ROVEZ. Tył ciągnika który pozostał niezmieniony od 60 jest że tak powiem "ciężki" przez co silnik 3p szybciej się rozlatuje aniżeli w mf255 czy U3512. Ost gadałem z kumplem dlaczego w jego 3p tak strasznie wyje. On mi mówił że to wał korbowy a mi się wierzyć nie chciało. Uwierzyłem dopiero wtedy gdy te wycie usłyszałem na 3 biegu. Bo zazwyczaj w normalnych 60 na tak wolnym biegu te wycie nie jest aż tak słyszalne.

Opublikowano

Davidastra, mówię o naprawdę dawnych czasach, 'Pershing' sąsiada to był wtedy nowy ciągnik miał może rok, nasza miała już wtedy 6 lat. Nie musisz mi wierzyć i masz do tego prawo, ja natomiast nie mam powodu żeby 'kitować' w tym czy tez innym temacie, bo nie jestem zakochany w swojej 'sześćdziesiątce'. Piszę prostu jak było.

damian18 oprócz różnicy w mocy ważna jest tez różnica w momencie obrotowym, w ciągniku często nawet ważniejsza...

 

W Ursusie myśleli chyba, że kupując licencję na ten angielski silnik nie wiadomo jak bardzo poprawią Czechów, ale oni wiedzieli, że droga naprzód wiedzie przez zwiększanie mocy i innych parametrów, a nie przez ich zmniejszanie...

Opublikowano

K1ROVEZ dobrze gadasz moment obrotowy perkins ma lepszy. zetor cudem techniki nie jest inie będzie trochę odbiegnę od tematu czeska Jawa np 350ts 2 gary paliwożerna i wielki muł MZ etz 150 odstawia jawę bez problemu jawa dogoni ja tylko na długiej i prostej trasie a spali 4 litry przy czym jawa 8 tak więc większe nie znaczy lepsze weż pod uwagę że ciągnikiem nie tylko orzesz ale robisz też setki inych prac gdyby zetor był zarządzany jak ursus już dawno by upadł

 

 

i z kupnem tej licencji to głębsza sprawa niż możesz sobie wyobrazić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kamil22798
      Witam kupie Ciagnik najlepiej c360 lub c360 3p Do 16tyś. Mieszkam w Radomsku pow.radomszczański woj, łódzkie moge dojechac z 100km 
    • Przez matis346
      Witam chciałbym kupić amazone d9 talerzową poszukuje opinii użytkowników takiego siewnika????
    • Przez arviin
      Witam zamierzam kupić zestaw uprawowo siewny bierny do 100km jd i zastanawiam się jaką szerokość wybrać oraz firmę zestaw chodził by na 60ha.
    • Przez coro99
      Witam.
      Mam pewien problem z mf'em 6170 mianowicie:
      Jak go odpalam to rewers nie araguje (nie działa), normalnie włączam obojetnie jaki bieg i na rewersie ustawiam obojetnie jaki kierunek jazdy przód czy tył to nie działa. Dzieje mi sie tak na zimnym silniku. Wie ktos jak to naprawic?
      Mam jeszcze pytanie odnośnie tego rewersu i półbiegów czy musze używać sprzęgła przy zwiększaniu i zmniejszaniu półbiegów i zmienianiu kierunków jazdy?
      Jaki olej do mf'a mf 6170chodzi mi o olej do silnika skrzyni itp.
    • Przez jakga
      Witam jaki polecacie nawóz na pszenice ozimą na wiosne  psenica to Tobak i bamberka dzieki za odpowiedz i pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v