Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No własnie odlewy  a odlewy nie które to porażka  czy nie centryczność otworów względem siebie.Widziałem pare c-360 3P 1981 roku i to krajowych i 1982 1983 rzadko ale są  przeważnie to już 1984 1985 1986 a później praktycznie tylko c-360 3P

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Być może w ramach walki ze znienawidzonym systemem robiono byle jak? A może to zwykłe niechlujstwo wykonawcy? Teraz, jeśli wierzyć tym którzy o tym opowiadali, części do C360, C330 są wykonywane w krajach, które kupiły licencje na ich produkcję, czyli Indie i Pakistan. Zresztą pakistańskie C330 były u nas (podobno) oferowane pod zmienioną marką.

Opublikowano (edytowane)

Moja C-360 pali to zależy od obciążenia w granicach 7/8-15l/h pracy więc tak sobie, bo producent podaje spalanie 10,2l/mth przy pełnym obciążeniu. Ale tak wszystkie palą z tego co wiem.

Edytowane przez Valtra123
Opublikowano

Dobry silnik c360 (tak jak mój), zawory, cylindry też nowe a walek roarządu od 7211 do tego silnika c360 i spalanie tyci większe od 3P a 3P tyle w polu nie zrobi u mnie planuje dalej zalożyć głowice od zetora 7211 bo kolektor wydechowy już mam a wlotowy nie pasuje(śruby po przekątnej) moc jest ok i spalanie ok (małe w porownianiu przed remontem o 100% zamiast wcześniejszej lokomotywy nawet dymka nie puści)

Opublikowano

Ja tak czy tam wypowiedzi co niektórych o spalaniu w ciężkiej pracy na poziomie 5l to normalnie ze śmiechu z krzesła spadam jeszcze chwila i na powietrzu będą chodzić te ciągniki.

Opublikowano

ja w srode bede rozsiewal wapno na 3 ha i pozniej je oral az z ciekawosci sprawdze ile moja 60-tka spali oczywicie podorywka okolo 8-12cm plug 3x35 ale napewno  5l tio na rozpal pojdzie:)

Opublikowano

Wszystko zależy od oporów stawianych przez narzędzie (pług). W piachu spali mniej, w glinie więcej. Poza tym 5l/mth w podorywce robionej na bardzo lekkiej glebie może być możliwe. :) Weźcie pod uwagę, że wydajność pługa 3x35 to jakieś 0,6ha/h, więc wyjdzie co najmniej 10l/ha. Inną sprawą jest przyjęta metoda badawcza i użyte narzędzia miernicze.

Opublikowano

Adi96 dzięki za sprostowanie co niektórych. piszecie że to nie możliwe zobaczcie w mojej galerii jaką pompę posiada mój ursus, poszukajcie w RPT artykułu na temat przeróbki tej pompy, gdy jakiś czas temu szukałem na forum informacji każdy się śmiał, pytał ale po co dlaczego dziś rolnicy z mojej okolicy oglądają moją 60 pytają jak to zrobić jak przerobić bo zalet tego układu zasilania jest więcej niż tylko obniżenie spalania

Opublikowano

Kolego ale ty zmieniałeś też głowice?? Bo pamietam też jeden artykuł w RPT chyba to facet zakładał głowice od ciągnika z silnikem leylanda, i też miał spalania na poziomie 5 l.

Opublikowano

oryginalna pompa paliwowa w c360 to jedna wielka pomyłka nie ma nic wspólnego z precyzją, w c355 mam silnik 7211, przy pracach np podkładanie gdzie robią c355 i c360 obok siebie jeden za drugim nagle wychodzi że c360 więcej pali i dymi.. zasługa pompy paliwowej, jak będę robił remont pewnie za kilka lat w c360 zapewne dostanie silnik od 7211, jest moc dynamika i ekonomia, na 1,5ha kukurydzy w sieczkarni poszło 40L ON to co to jest

Opublikowano

Ja czytam co niektórzy wypisują to szok 15l/mth spalanie c360 haha tyle to pali ursus 6cyl...
Jak się wsadza palce tam gdzie nie trzeba a remontuje jakiś stary pijak z pgeru to nie ma co się dziwić...i pewnie oraja na 2400obr/min a za nimi nic nie widać od czarnego dymu...

Mam 3 c360 i wiem co mówię 4l/mth (rotacyjna rozsiewacz zgrabiarka przegrabiarka cyklop rozrzutnik 3.5t)

Opublikowano

Dokładnie kolego, jak ktoś ma kompletnie rozregulowany układ paliwowy to niech nie oczekuje niskiego spalania. Czasem pożyczam C-355 od wujka, ciągnik niby pracuje ok, ale non stop dymi i w lekkich pracach pali 5-6 gdzie moja C-360 spala 3-4. To już ciągniki z byłej epoki, ale ON nie jest za darmo i warto mieć ciągnik całkowicie sprawny.

Opublikowano

Ciągnikowi Wujka należy się remont. :) Jak dobrze pamiętam między silnikiem C360 a C355 różnica była głównie w dawce paliwa i różniły się filtrami oleju silnikowego.

Opublikowano

Ciągnikowi Wujka należy się remont. :) Jak dobrze pamiętam między silnikiem C360 a C355 różnica była głównie w dawce paliwa i różniły się filtrami oleju silnikowego.

no nie do końca jest wkońcu 7koni różnicy i kompletnie inna kultur pracy silników, mam c360 i c355M oba wyglądają identycznie ale c355 inaczej silnik pracuje nawet dzwięk jest ciut inny,

 

pompa z c360 a z zetora różni się przedewszystkim precyzją i jakością wykonania przez co uzyskujemy równiejszą prace silnika, brak kopcenia łatwiejszy zapłon i mniejsze spalanie

Opublikowano

Ciągnikowi Wujka należy się remont. :) Jak dobrze pamiętam między silnikiem C360 a C355 różnica była głównie w dawce paliwa i różniły się filtrami oleju silnikowego.

Ta C-355 przetrwała SKR, więc wątpię aby miała jeszcze oryginalny silnik. Poza tym wujek ma 3ha, jeździ tirem więc tą ziemie obrabia dla hobby. Myślę że gdyby tam wyregulował pompę i przy okazji sprawił wtryskiwacze to silnik chodził jak zegarek. Oleju nie bierze, ciśnienie trzyma dobre, nie grzeje się. Poprawiłby blacharkę to dobry ciągnik by był.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kamil22798
      Witam kupie Ciagnik najlepiej c360 lub c360 3p Do 16tyś. Mieszkam w Radomsku pow.radomszczański woj, łódzkie moge dojechac z 100km 
    • Przez matis346
      Witam chciałbym kupić amazone d9 talerzową poszukuje opinii użytkowników takiego siewnika????
    • Przez arviin
      Witam zamierzam kupić zestaw uprawowo siewny bierny do 100km jd i zastanawiam się jaką szerokość wybrać oraz firmę zestaw chodził by na 60ha.
    • Przez coro99
      Witam.
      Mam pewien problem z mf'em 6170 mianowicie:
      Jak go odpalam to rewers nie araguje (nie działa), normalnie włączam obojetnie jaki bieg i na rewersie ustawiam obojetnie jaki kierunek jazdy przód czy tył to nie działa. Dzieje mi sie tak na zimnym silniku. Wie ktos jak to naprawic?
      Mam jeszcze pytanie odnośnie tego rewersu i półbiegów czy musze używać sprzęgła przy zwiększaniu i zmniejszaniu półbiegów i zmienianiu kierunków jazdy?
      Jaki olej do mf'a mf 6170chodzi mi o olej do silnika skrzyni itp.
    • Przez jakga
      Witam jaki polecacie nawóz na pszenice ozimą na wiosne  psenica to Tobak i bamberka dzieki za odpowiedz i pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v