Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Ciągnik nie musi mieć kabiny aby można go było teraz zarejestrować. Liczy się data pierwszej rejestracji i od niej dobiera się podstawę prawną i wymagania dot. wyniku badania technicznego.

Edytowane przez Rasoir
Opublikowano (edytowane)

Tak naprawde chodzi tu jedynie o numer nadwozia, wydział komunikacji sprawdza poprawność numerów oraz czy nie jest kradziony.

Edytowane przez Rasoir
Opublikowano

A to żadne, on oddaje Vat a ty idziesz z fakturą i innymi papierami do WK...

 

Z ciekawostek od niedawna można brać tablice podłużne do ciągnika :D 

Opublikowano

Nic nie płacisz. I dzięki fakturze VAT omijasz US... Idziesz do WK i rejestrujesz. Nie tylko tyczy się to ciągników ale wszystkich pojazdów... Faktura VAT skarbówki brak. 

Opublikowano

jeszcze nie wiem, jutro będę wiedział, byłem się kiedyś pytać o ciągnik, to żeby sprawdzić to mi kazali przyjechać tym ciągnikiem na komisariat

załóżmy że jest bez prawa rejestracji z jakiś innych przyczyn prawnych, da radę to zarejestrować

Opublikowano

...byłem się kiedyś pytać o ciągnik, to żeby sprawdzić to mi kazali przyjechać tym ciągnikiem na komisariat

załóżmy że jest bez prawa rejestracji z jakiś innych przyczyn prawnych, da radę to zarejestrować

teoretycznie tak jest, ja sprawdzałem pojazdy bez wizyty na komisariacie.

 

Co do oznaczenia "bez prawa rejestracji" jest kilka powodów jak np problemy z homologacją bo nie spełniał norm euro ale z reguły jest to albo kradzież albo niespłacony (niewykupiony) leasing, albo zabezpieczenie jakiegoś kredytu.

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam ursusa c328. Mój problem polega na tym ze ojciec kupił go 14 lat temu ale go nie zarejestrował(ojciec żyje), posiadam do niego dowód rejestracyjny i umowe kupna tylko problem jest tego typu ze ostatnia i pierwsza rejestracja była w roku 1966 a przegląd techniczny był wazny do roku 1990, i kwestia tego typu czy można zarejestrować ponownie ten ciągnik na nowego właściciela jakie tego są koszta. Ciagnik sprawny technicznie w 100% (dowód ma przekreślone kartki X ale nie pisze ze został wyrejestrowany ani nie ma obciętego rogu)

post-206964-0-02081700-1481103071_thumb.jpg

post-206964-0-14213300-1481103076_thumb.jpg

post-206964-0-41378200-1481104100_thumb.jpg

Edytowane przez ŁukaszRokowski
Opublikowano

jedziesz na przegląd a potem z umowa zapewne darowizny na siebie i z tą poprzednia umowa kupna do wydziału komunikacji... robiłem tak 5lat temu. 60tka była bez przeglądu 15lat i potem przerejestrowałem na siebie... przyczepę również

Opublikowano

a ma twój ojciec urząd skarbowy oplacony od tej umowy kupna sprzedaży bo tylko tu możesz mieć problem. jeżeli macie us opłacony to tak jak kolega wyżej pisze przegląd i do wydziału komunikacji ważne żebyś w dniu rejestracji oc wykupił

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v