maras

Wspomaganie T25

Polecane posty

kalipso156    2

a jeśli mowa o promieniu skrętu to czy wiecie ze można go zmniejszyć poprzez podcięcie ogranicznikow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Tylko żeby nie przesadzić z podcięciem bo lewy błotnik będzie się zginał o drążek kierowniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Z tym podcinaniem ograniczników to troche ryzyko, można złamać zwrotnicę i pojedziesz bez koła.

Ja już miałem tak , i nawet dospawałem ogranicznik na lewe koło,bo mam wspomaganie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hankarys    0

Ja mam wspomaganie od mercedesa przy władku i na orbitrol przy c360 i powiem jedno ,od merca jest sto razy lepsze przede wszystkim dokładne a kręci się paluszkiem .Jedyny mankament to to że trzeba mieć przystawkę do kierownicy zmieniającą kierunek obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

Też mam we władku do mercedesea polecam, od 6 lat działa bezawaryjnie


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Prosił bym o podanie namiarów na sprzedawców krótkich ramion do kolumny kierowniczej T25 bo nigdzie nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Poszukaj sobie tego w pobliskich sklepach bo chyba jest taniej :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Witam

 

Czy ktoś może mi powiedzieć, jaka jest długość tego krótszego wąsa ? najlepiej odległość między osią górnego i dolnego otworu. Sam nie wiem jaki mam bo po zdjęciach wygląda ni to na dłuższy ni na krótszy.

 

No i powiedzcie jak się kręci tym cudem. Napewno więcej obrotów trzeba zrobić kierownicą, ślimacznica dochodzi pewnie na skraj ślimaka gdzie w tych typach :) jest największy luz.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

Witam Panowie. Mam zamiar założyć wspomaganie do t-25, i mam problem z decyzja jak ma być zasilane olejem. Pomyślałem, aby na wyjściu i powrocie założyć trójniki, aby podłaczyc przewody do orbitrola i normalnie zasilać podnośnik. Pytania moje do was, czy mozna tak to rozwiązać??

Druga sprawa dotyczy pompy- wystarcza nówka NSZ 10 czy lepiej zainwestować w NSZ 16??

Trzecie pytanie brzmi, jak zrobic dodatkowy zbiornik oleju?? Zauważyłem, że pod oryginalna kabina od strony czoła władka na zbiorniku oleju jest taka blaszka bliżej prawej strony taka na ok. 15x15. Czy mażna do zbiornika po przez ta dziure bo tej blaszce "przystawić" jakiś dodatkowy zbiornik oleju??

Proszę o odpowiedzi, a może pojawia sie zdjecia tego mojego wspomagania. Dzieki i pozdrawiam jaro606.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wspomaganie lepiej zasilać osobnym układem (pompa, zbiornik) Zborniczek jakiś maly przy silniku, a pompa NSZ6 by pewnie starczyła :lol: To jest lekki ciągnik.

W MTZ były NSZ10

 

NSZ10 z podnośnika załóż, a NSZ16 też kup i od razu wsadź do podnośnika :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, myślę nad założeniem wspomagania do Władzia, chciałbym jednak dowiedzieć się kilka rzeczy. Mam orbitrol od jakiejś maszyny, potężny, podejrzewam, że ma wszystkie potrzebne zawory. Wyjścia oznaczone L R P T, które do czego? Ma jeszcze z boku jedno wyjście, o bardzo małym przekroju, około 3mm, do czego mogło być? Jaką pompę powinienem zastosować?

Skok siłownika powinien być najlepiej 18cm, a średnica? Jeśli dam pompę o zbyt małej wydajności to rozumiem, że siłownik skrętu będzie powoli działał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

siłownik trzeba koniecznie pod orbitol dobierać inaczej może być że masz pełny skręt ruszając powiedzmy 1/4 obrotu kierownica , bądź odwrotnie kierownica musisz kręcić dużo


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Muj władek chodzi tylko w polu wyrejestrowany więc przeglądów nie potrzebuje to sam uciołbym to ramiono i spaw jak ktoś tak robił ile odciąć albo wymiar długiego i krutkiego ramienia dla orientacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siłownik trzeba koniecznie pod orbitol dobierać inaczej może być że masz pełny skręt ruszając powiedzmy 1/4 obrotu kierownica , bądź odwrotnie kierownica musisz kręcić dużo

A to nie jest tak, że orbitrol spełnia zadanie jakby rozdzielacza? Myślałem, że muszę dobrać siłownik, taki żeby lekko się kręciło, czyli o odpowiedniej średnicy tłoczka i do niego pompę i po sprawie? Już dzisiaj nie będę leciał do garażu ale jutro poszukam, może jest jakieś oznaczenie na orbitrolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Orbitrol dobiera się do zapotrzebowania siłownika w olej i prędkość z jaką ma pracować. oznaczone są np. 100 czy 160 ale są i o wiele większe. Ta cyfra to wyznacznik jego pojemności tzn. że om większa to więcej przypada oleju przekazanego w stronę siłownika na każdy jeden obrót. Do władak pewnie najlepszy będzie 100-ka, pompa NSZ-10, siłownik o średnicy 50 mm. Skok musisz wymierzyć. Kręcąc kołami od prawej do lewej strony i mierząc jaką drogę pokonuje miejsce jego mocowania na wąsie.

 

https://www.google.pl/search?q=orbitrol&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-XyFUN4346DiBL6ygdAF&sqi=2&ved=0CC0QsAQ&biw=1024&bih=653

 

Znajdź sobie odpowiednie. jest tego kilka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale o to chodzi, że orbitrol mam tyle że potężny. Jutro poszukam na nim jakiegoś oznaczenia, bo te spisane z etykiety nic mi nie daje.. "EATON Corporation ... MN 55344 233-3054-002" Wiem, że jest on duży, za duży ale go wykorzystam, potrzebuję do niego siłownika, te z Allegro mają tłoczek 32mm i orbitrol 100 więc jeśli dobrze myślę potrzebuję dość dużego siłownika, tylko jakiego? Mówisz 50mm, ale do pompy 10 i orbitrola 100, wnioskuję, że do tego co mam musiałby być z 80mm? A co jeśli po prostu dam mniejszą pompę? Orbitol przekaże do siłownika to co poda pompa, więc jeśli pompa poda 6l/min to orbitrol pomimo tego że ma przepustowość np 40l/min poda tylko te 6?

W skrócie: mam wielki orbitrol, założę małą pompę i mały siłownik, to będzie działać?

Poszperałem w googlach i ten orbitrol ma chyba 983ccm... http://www.atphydrau.../Series20.pdf�� od str 38

 

Pompa PLP 10.4

Dane techniczne:

Objętośc geometryczna : 4,27 cm3/obr

Ciśnienie max : 280 BAR

Obroty max : 4000 obr./min.

 

 

teraz pytanie jaki siłownik?

Edytowano przez wlatcakomaruf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

orbitol daje ustaloną ilość oleju na obrót. Jeżeli do dużego orbitolu dasz mały siłownik to będziesz miał tak ze trochę ruszysz kierownice i pełny skręt otrzymasz. Zbyt mała pompa będzie skutkować wolniejszym skrętem kół, jednak do wspomagania naprawdę niewielka pompa wystarczy


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jakieś węże, podłącze się pod łuparkę i zobaczę na tym siłowniku co mam w łuparce jak to mniej więcej działa i wtedy będę mógł wnioskować jaki w przybliżeniu siłownik szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

od czego ten orbitrol? tak na moje oko będzie za duży... delikatnie ruszysz kierownicą i będzie gwałtownie skręcał. dobre by to było do ładowacza na placu ale na drodze może być nebezpieczne. dziś po raz kolejny obiecałem sobie że zakładam wspomaganie. coś się rypie w układzie bo w prawą strone nie idzie ukręcić... ogarniam z grubsza robotę w polu i się za to biorę ;[

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od ładowarki cat 353f na 80% :) no jest duży bo to 985ccm chyba, ale mam małą pompę więc jak zdobędę króćce to jakoś podłącze go pod łuparkę i zobaczę co się będzie działo. Montaż do Władka będzie dopiero jak wszystko będzie odpowiadać :) A Ty będziesz robił sam czy kupisz gotowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj