MiRol

Ciągnik LTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuras    4

jak cieknie koło dzwigni w kabinie to wystarczy odkręcić dzwignie w kabinie blachę i wymienić oringi i miseczki takie same jak w t-25 i dobrze jest wypolerować gałki ...ja tak zrobiłem i narazie spokój...........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy LTZ pociągnie pług 3x35 na II klasie ziemi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor16145    2

Pociagnie.u mnie nawet ciągał 5x35duzy grudziądzki w podorywce. w ilastych ziemiach.ale 3x35 to spokojniutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co z jego awaryjnością i czy cześć są ogólnie dostępne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mark23    0

Witam

Zainteresował mnie ten ciągnik i potrzebuje informacji od użytkowników lub byłych użytkowników czy opłaca się pakować w ruski sprzęt.

- skrzynia biegów zsynchronizowana czy jak w t25 zgrzyty

- silnik chłodzony powietrzem czy nie przegrzewa się przy ciężkiej pracy

- czy nie ma problemów z rozruchem w zimie i czy przy gorącym silniku 80-90 stopni pali bez problemów czy trzeba odczekać żeby ostygł

- przecieki hydrauliki tak jak w t24 czy mniejsze

- przedni napęd załącza i rozłącza się bez problemu czy trzeba np cofnąć aby wyłączyć przód

- słyszałem że często siada sprzęgło czy to prawda

Czekam na odpowiedzi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

- srzynia zgrzyta

- ja go nigdy nie zagrzałem

- zimą jak masz dobre akumulatory to jest git, ale przy -20 to świeca by się przydała, żeby nie katować rozrusznika

- jak jest gorący to pali dobrze

- rozdzielacz troche przecieka ale to jest we wszystkich ruskich

- czasami jak skręcasz cofając to trzeba wyprostować i 50cm cofnąć

- ja jeszcze sprzęgła nie robiłem, ale ponoć szybko siada

pzdr. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

a czy wiesz coś na temat podnośnika bo na pusto podnosi a z pługiem nie chce

 

może masz mało oleju do hydro. sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55as    64

o pierwszy post w tym roku. :D

 

wiecie może od jakiego traktora pasuje tłumnik do 55AS, albo ile kosztuje nowy oryginalny.? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soki    0

Witam

Kupiłem niedawno LTZ 55A i okazało sie że pod obciązeniem wyskakuje 2 bieg.

Czy wie ktoś, czy da sie to wyregulować , czy trzeba rozbierac skrzynie? Nie wiem czemu sie tak dzieje bo biegi bardzo ładnie wchodzą i wydaje sie że ciasno siedzą.

Proszę o odpowiedz i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras    4

sprawdźcie czy blokada lewarka wodzików zmiany biegów jest dobrze wyregulowana i 1 zasada nie naciskajcie podczas jazdy nogą na sprzegło ....blokadę mozna wyczuć naciskająć powoli na sprzęgło i równocześnie próbować lewarekiem wyłączać na luz z jakiegoś biegu ..jak będzie puszczało na samym początku jak tylko dotkniesz sprzęgło nalerzy przerególować..może się poprawi...spróbujcie...powodzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jam mam ltz 55a i jestem z niego zadowolony. Uwaga to jest dobry ciągnik tytko trzeba o niego dbać tu dokręcić tam ustawić i nie ma z nim żadnego problemu. Ja mam go już 10 lat i chodzi dobrze. Tylko raz sprzęgło spaliłem ale ta to dobry ciągnik. On niby ma 55 KM ale takich uczciwych ciągam nim 4x35cm na głłęboko i nie ma żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo17    2

i jak się wam sprawują te LTZ'y?? ostatnio w moim pękł cylinder{tuleja}ale jeszcze na 4 dało się gruberować :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

Witam

 

Jestem posiadaczem ltz i mam do was pytanie . Zdarzyło się wam że tylni napęd nie działał tylko coś brzęczy (tak jakby w tylnym moście) i włącza się przedni napęd ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefullek    0

Już się rozeznałem w temacie , mianowicie ciągnik na blokadzie uruchamia drugie koło , więc to może półośka siadła ;( Jutro będę robił ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj