Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam proxime plus 90 i mam pytanie czy można na przykład orać cały czas na pół biegu bo jedynka to za wolno a dwójka to za szybko.Serwisand sam nie wie bo zdania sa podzielone i teraz niewiem kogo suchać, czy moze ktos wypowiedziec sie na ten temat z użytkowników tych proxim plus.dzieki i pozdrawiam.

Opublikowano

Czy ma ktoś może jakieś przecieki kiedy będą dostępne Proximy 16-o zaworowe?? Mam na myśli Proximę Plus 100, pytam bo o takim ciągniku myślałem, ale agencja czekać wiecznie nie będzie :unsure: , a diler nabiera wody w usta, dlatego byłbym wdzięczny za informacje. ;)

Opublikowano

 

Design to rzecz gustu, ale funkcjonalność już nie do końca:

1. rozstaw reflektorów roboczych w masce oraz kąt ich rozwarcia jest większy co daje szersze pole oswietlenia,

2. zintegrowanie płatów bocznych osłony silnika w jednym elemencie umożliwia odsłonięcie całego silnika przez uniecsienie maski, ale ogranicza dostęp do górnych jego elementow umieszczonych przy kabinie (rozwiązanie takie jest tańsze w produkcji),

3. zewnętrzny wyłącznik napięcia został przeniesiony pod kabinę przez co jest lepiej zabezpieczony przed wilgocią,

4. sterowanie klimatyzacji, oraz panel mocowania radia unieszczono na boku podsufitki z uwagi na przesunięcie do przodu szyberdachu,

5. owalne otwory nawiewów zastąpiono kratkami (jak w Forterra hsx) dzieki czemu rozprowadzenie powietrza jest precyzyjniejsze,

6. zwiększono ilość kratek nawiewnych umieszczając dodatkowe dwie z tyłu podsufitki,

7. zmieniono mieszacz powietrza wentylacji i klimatyzacji dzięki czemy powietrze z klimatyzacji i ogrzewania jest doprowadzane do wszystkich kratej nawiewnych (dotychczas ogrzane powietrze było kierowane do czterech nawiewow umieszczonych przy szybie a powierze chlodzone wyłącznie do dwuch nawiewów unieszczonych na wprost głowy operatora montowanych tylko z klimatyzacją)

8. prawdopodobnie będą dostępne również na polskim rynku silniki 16V o nieco wiekszej mocy, momęcie i niższym spalaniu- za to z DPF-em

9. jak się dowiem to napiszę

 

Nie wiem kiedy wejdą do sprzedaży w Polsce 16v, bo to kwestia polityki firmy i jeżeli wejdą z DPF-em to ja już wolę 8v, ale jeśli ktoś czeka na takie nowości to mam lepszego newsa (a może już nie dla wszystkich newsa), są już dostępne Powerki z EHR-em, dzięki czemu małe Zetorki dorównały pod tym względem Farmtakom, Pronarom i Ursusom, celowo piszę pod tym względem bo w pozostałych chyba zawsze były lepsze.

Opublikowano

Jeśli naprawde wprowadzili EHR to fajnie ;) Teraz powerka ma już wszystko co potrzeba.Jest to gdzieś napisane na jakieś stonie lub coś o tej zmianie ?Są jakieś jeszcze zmiany poza EHR ? Są już takie modele w sprzedaży ?

Opublikowano

Na stronie zetora informacje i dane techniczne są jeszcze stare niestety..fotki dodali nowe,niewiadomo czy sterowanie podnosnikiem na błotnikach i włącznik WOM jest w standardzie czy nie..a jeśli chodzi o EHR to wie ktoś czy proxima power bedzie miała hitchtronic tak jak jest to w forterrach ?

Opublikowano

"Świetny" link, nie ma w nim żadnych informacji, po co podajesz takie głupoty i piszesz tylko to co widzisz na fotkach, jak nie masz źródła to nie czaruj ludzi pierdołami

To po jakiego grzyba jest ta strona co?! Podałem mu informacje których oczekiwał na które znałem odpowiedź: "Są jakieś jeszcze zmiany poza EHR"- może sobie zobaczyć,że są w końcu to strona producenta,a ze zdjęć można też się parę rzeczy dowiedzieć.

Wracając do tematu, ma zostać zwiększony udźwig przedniego TUZ do 2300kg

Opublikowano (edytowane)

Pytałem się dilera kiedy będzie dostępna proxima z ehr to powiedzieli że nie mają żadnych informacji że wogle wejdzie to do seryjnej produkcji

 

 

Edytowane przez PABLO555
Opublikowano

Na stronie zetora informacje i dane techniczne są jeszcze stare niestety..fotki dodali nowe,niewiadomo czy sterowanie podnosnikiem na błotnikach i włącznik WOM jest w standardzie czy nie..a jeśli chodzi o EHR to wie ktoś czy proxima power bedzie miała hitchtronic tak jak jest to w forterrach ?

 

Pracowałem (orka) zarówno z hitch jak i bez niego. Uważam że to nieefektywny bajer, szczególnie na zróżnicowanej glebie gdyż przyjmuje on wartości tylko z początkowego odcinka.

Opublikowano

Rozmawiałem z dilerem zetora to powiedział że powerki z EHR będą już dostepne w tym roku..ale kiedy to dokładniej nie wiedział,jak sprzedadzą wszystkie stare modele to pewnie dopiero coś sprowadzą na plac ;)

Opublikowano

Poczytałem troche pierwsze posty o początkowych modelach i czy dalej są problemy z szarpiącym rewersem ? Czy dalej trzeba często sprzęgło ustawiać? No i czy są problemy z elektroniką ?

 

Może krótkie podsumowanie czy warta kupna jest Powerka ? Czy może jednak bardziej mechaniczna wersja Plus ?

Opublikowano

pabloo555 ma rację-3 połbiegi to nie 2.Powerka jest też trochę dłuższa.Nie trzeba wcale używać sprzęgła nożnego z wyjątkiem podczepiania maszyn i precyzyjnego operowania ładowaczem.W mojej

powerce nigdy nie szarpał rewers ani półbiegi.Też przed kupnem bolała mnie z tego powodu głowa -bo czytałem na forum ze szarpie.Gdy próbowałem na placu u różnych dealerów też szarpały i nawet zdecydowałem się na mf ale zabrakło mi kasy na mf i ładowacz.Kupiłem zetorka i działa jak ta lala.Mam z tą nową centralką-nie ma żadnej elektroniki w tym ciągniku

 

pabloo555 ma rację-3 połbiegi to nie 2.Powerka jest też trochę dłuższa.Nie trzeba wcale używać sprzęgła nożnego z wyjątkiem podczepiania maszyn i precyzyjnego operowania ładowaczem.W mojej

powerce nigdy nie szarpał rewers ani półbiegi.Też przed kupnem bolała mnie z tego powodu głowa -bo czytałem na forum ze szarpie.Gdy próbowałem na placu u różnych dealerów też szarpały i nawet zdecydowałem się na mf ale zabrakło mi kasy na mf i ładowacz.Kupiłem zetorka i działa jak ta lala.Mam z tą nową centralką-nie ma żadnej elektroniki w tym ciągniku

Opublikowano

Jaką masz tą powerke bo ja chcę kupić power110(lub df agrofarm 430) pod pług obracany 4x40 i agregat siewny 3m z wałem pacera i siewnikiem talerzowym, ma być z turem ciekawe czy da sobie rade .

Opublikowano (edytowane)

chyba troszkę przeceniasz na dłuższą metę oba ciagniki

z takimi maszynami to raczej zetor forterra lub coś df ale agrotron K

 

a potem się dziwią ze ciągnik się jebie

Edytowane przez Piotrek1985
Opublikowano

Niestety finanse nie pozwalają ale mam na stanie zetora 12045 i proxima miała by być awaryjnym ciągnikiem w razie 12045 by się popsuł , a wiadomo robota w polu a tu awaria to się podczepia drugi i jazda dalej

Opublikowano

akurat mam agregat ares zwykły dwurzędowy z wałem pacera i siewnik polonez talerzowy i raz tylko podpiołem do proximy

jak pełny to Agrotron przy rozlozonym ma co dzwigać mimo ciężarka z przodu 600KG a co dopiero proxima czy taki agrofarm

ciągnik nie jest na jeden sezon

Opublikowano

Zamierzam kupić niebawem proxime power 90 czy ktoś może powiedzieć mi czy w ostatnim czasie te powerki sa juz lepiej dopracowane?Bo jak sobie poczytałem te wasze posty tutaj to szczerze powiem,że odechciało mi się powerki i wogóle marki Zetor <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v