Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie diagonalne opony sa tylko teoretycznie tańsze w momencie zakupu otóż radialka ma równomierny nacisk na podłoże na całej jej szerokości i rzeczywiście ma taki sam uciąg jak szersza diagonalna, natomiast diagonalna najbardziej tylko na środku dlatego w tych oponach zużywa się tylko bieżnik na środku przy nienaruszonych bokach, w moim c-330 przy podobnej jeździe po polu i asfalcie pierwsze opony stomil pracowały 8 lat drugie stomil z prostym bieżnikiem 12 lat natomiast radialne mam już 9 lat i zużyły się tylko ok 1 cm nadmieniam że od 3 lat ciągnik ten wykonuje połowę pracy ale sprawa najważniejsza na oponach radialnych ciągnik w terenie górzystym dołów nie kopie na polu tak jak się to działo na diagonalnych.

Opublikowano

A czy teraz jakbym chciał wymienic mozna gdzies dostac jeszcze radialne opony do 30-stki na tył bo u mnie w okolicy moge dostać trzech producentów (mitas, kormoran, petlas) ale wszystkie diagonalne

Opublikowano

a ja petlasów nie polecam bo u mnie padła po 4 latach i teraz kupiłem jedną kormorana a drugą BKT i zobaczymy kóra będzie lepsza.jak dla mnie petlas to sam szajs zresztą cena sama mówi za siebie.

Opublikowano (edytowane)

Gwarantuje ci że BKT bardzo szybko ci sie zedrą lub rozpadną.Badziew,szkoda kasy na nie

 

Brak uzasadnienia - %

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano (edytowane)

Witam.Przepraszam ale nie miałem czasu od razu odpowiedzieć i uzasadnić swoją opinię.Dostałem % i bana od moderatora

więc utworzyłem nowe konto by odpowiedzieć.Widocznie tu taka kultura u moderatorów że każe się za dobre rady.

Banuje bez szans na udowodnienie swojej racji.Gratuluję wam waszego poziomu.Już uzasadniam:

-Kilka lat temu mój kuzyn kupił c 360,z tyłu były dwie prawie nowe opony,jedna kormoran,druga bkt,bkt zdziera mu się w tempie

3 razy szybszym niż kormoran

-Gdy chciałem zmienić opony w swojej c 360 mój znajomy wulkanizator szczerze odradził mi zakup bkt,bo nie chce wciskać

mi bubla,miał już reklamacje i nie chce mieć kolejnych problemów,bo nie chcą uznać reklamacji u przedstawiciela.

-Drugi sąsiad zmienił rok temu wszystkie opony w c 330 na bkt,przednie zdarły mu się prawie całe,tylna jedna zaczęła się rozłazić

jakby była z dwóch różnych gatunków gum.Moje kormorany z przodu w t25 zdzierają się 1 mm na rok a robimy mniej więcej

tyle samo,ja dodatkowo dużo robię turem.

Uważam że nie warto wydawać kasy na buble,bo to tylko względna oszczędność.Czy to wystarczające powody dla uzasadnienia mojej opinii?

 

Trzeba był od razu tak uzasadnić. Ale utrzymujesz z urzędu bana dożywotniego

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Miałem kiebyś takie opony, nie pamiętam ile kosztowały, ale były dosyć drogie i za pół roku się zużyły.Teraz kupiłem jakieś Made in china i 2 lata już chodzą, a dopiero połowa się zużyła.

Opublikowano

Miałem kiebyś takie opony, nie pamiętam ile kosztowały, ale były dosyć drogie i za pół roku się zużyły.Teraz kupiłem jakieś Made in china i 2 lata już chodzą, a dopiero połowa się zużyła.

To ile tyś mtg robisz tym ciapkiem że w pół roku zjeździłeś opony hehe

potwierdzam najtańsze chińskie 3ci sezon i są ok, a co do uciągu itd to w ciapku chyba nie jest tak istotne hehe

Opublikowano

a ja polecam opony Kormoran radialne. W moim zetorku chodzą już 12 lat a bieżnika zostało jeszcze 30%. Przez ten czas nie miałem z nimi żadnych problemów.

Opublikowano

o ile wiem barum juz nie robi opon, ja mam o tej firmie b. dobre zdanie,

ponad 15 lat i jeszcze dosc duzo bieznika, ok 40%

 

o ile wiem to juz nie ma opon barum

u nas w 60 ponad 15 lat i bieznik dosc dobry, ok. 40%

uciag lepszy bedzie na radialnych

chinskie radzilbym omijac

Opublikowano

Ja mam założone. Są trochę łyse, ale może to i dobrze. Na mokrych łąkach z kosiarką nie topi się tak łatwo jak sąsiad na oponach 12.4. Możesz zobaczyć u mnie w galerii tą trzydziestkę, a właściwie C-328 właśnie na oponach 13,6.

Opublikowano

Witam.

 

Mam pytanie.

Jak będzie się zachowywać opona 14.9 x 28" na oryginalnej feldze w C-330? Czy ktoś może próbował złożyć takie coś i ma dowświadczenie? Chodzi mi głównie o to czy opona będzie się dobrze trzymać, czy nie straci profilu, czy nie będzie się zbytnio zużywać?

Dodatkowe pytanie. Jakiego producenta opon polecacie? Niezbyt wygórowanej ceny a dobrej jakości.

Opublikowano

Opone z C360 chcesz dać do C330. A po co Kolego?. Jak traktor zadbany to szkoda zakładać bo skrzynia i zwolnice poleco na bank od przeciążenia. Ja używam najtańszych diagonalnych Petlasa, narazie siedzą 2 zezon. Napędowe mają już lekkie bicie na drodze. Chciałem kupić radialne dobrej firmy to cena mnie wystraszyła

Opublikowano

Ja akurat chce je do Zetora a tu mamy wytrzymalsze materiały. U mnie felga zewnętrzna jest z C-330 tylko bo akurat dobrze pasowała. A chcę założyć szersze bo mam miejscami piasek i na moich 11.2 z kultywatorem 1.6m siada w moment jak sie nie przyuważy.

Opublikowano (edytowane)

Kurde jak dla mnie to 30tka to bardzo słaby traktor który pod większym obciążeniem nie ma siły a on jeszcze większe lacze zakładać chce chyba bo po że jak będzie miał sie kopać to dęba będzie stawać

 

Chcesz coś napisać? - zrób to poprawnie !!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Ale pisalem przecież, że mam tylko felgi zewnętrzne z C-330 a skrzynia, zwolnice i reszto z Zetora. Szkoda no bo cena Mitasa 13.6 x 28" jest tylko o 10zł niższa od 14.9 x 28". Ale przecież jak do C-360 są oryginalne 14.9 a założymy 16.9 to profil się nie zmienia a różnica szerokości wynosi 2". To przy C-330 jak jest 12.4 i zmienimy na 14.9 to różnica wynosi 2.5". Między 13.6 a 14.9 jest tylko ok. 3 cm więc aż tak drastycznie nie może się to zmienić.

Opublikowano

Oponę 14.9 założysz owszem :) ale będzie się nie równo zużywac ;) tak jak koledzy mówią racjonalnie byłoby kupić 13.6 i być spokojnym (takie montowano w zetorach 5211 i montują w farmtracach 555 )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v