Polecane posty

Witam. Mam taki problem. MAm john deera 3030LS i w tym roku kupiłem nową prasę warfamę. Prasa bezawaryjna tylko jest duży problem. gdy podnoszę klapę to powoli ją podnosi jak opuszczam to szybko a jak zmienię przewody to podnosi szybko a bardzo powoli opuszcza 0k 40s. no i nawet jak podnoszę podbieracz to na manometrze skacze ciśnienie. a jak dociskam klapę to prawie momentalnie ciśnienie skacze na maksa. kiedy podczepiłem się pod zachodniiego classa rollanta to w mgnieniu oka podniósł i opuścił klapę. mechanik stwierdził że mam poprostu za duże ciśnienie w hudraulice że olej cały czas goni a nie nadąży wracać a prasa przy tym strasznie trzeszczy i się trzęsie. kupiłem jeden zawór dławiący na zasilanie i na pusto moment podniósł i opóścił klapę ale teraz nie mogę w żaden sposób docisnąć klapy sam już nie wiem co mam robić bo się normalnie nie da tak robić w żniwa czy sianokosy. Proszę o szybką odp jeśli ktokolwiek wie co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no w to to wątpie bo jak jest ciepły to olej jest rzadki wiec to nie to a z drugiej strony taki olej mi do niego dali w serwisie john deera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NO ludzie nie wiece co maożna z tym zrobić??? cokolwiek podpowiedzcie. A poza tym od jakiegoś czasu cieknie mi olej hydrauliczny tuż przy połączeniu z blokiem silnika. Myslałem że to z bloku ale to olej hydrauliczny. TAk niby wygląda mi to na cieniutką rurkę przekroju moę 1-2mm ale nie jestem pewnien macie jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    1

Kolego jeżeli w tej zachodniej działa ok. to może w twojej jest coś nie tak ,czy aby szybo złącza są ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

A dużo ubywa Tobie tego oleju? U mnie wyciekał olej pomiędzy skrzynią pośrednią a silnikiem i wina była bloku skrzyni pośredniej jak również uszczelniaczy na wałku który wychodzi ze skrzyni pośredniej. Miałem całe sprzęgło zawalone plejem. Najlepiej jak wstawisz zdjęcie to będzie bardziej wiadomo którędy wycieka.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a ile masz par wyjść hydraulicznych?? podłącz powrót od prasy do tego zero co jest specjalnie robiony do maszyn o dużym zapotrzebowaniu na olej


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Witam. Luksmaster wymień gniazda hydrauliki bo poprostu są wyklepane te stożki w środku i się nie otwierają tak jak powinny po podłączeniu szybkozłaczy. Jak to nie pomoże to spróbuj wyregulować cięgiełko od dżwigni do rozdzielacza. Ten olej przy silniku to inna bajka i niema nic z tym wspólnego, tak samo jak za wysokie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. A więc tak odnośnie prasy. To tak najpierw postaram sie wymienić te gniazda hydrauliczne chociaż dziwię się dlaczego w zachodziniej prasie wszystko idealnie współgra tzn szybko i sprawnie chodzi tylna klapa. Drugie słyszałem że JD ma wydajnośc hydrauliki 160-190 bar a ten rozdzielacz na prasie ma 130 bar a więc o połowę prawie za dużo. Napisłem do Warfamy do serwisu to nic mi nie odpisali bo pytałem czy można dostać taki rozdzielacz tylko działający pod większym ciśnieniem i czy wtedy przewody i siłowniki wytrzymają bo wiadomo polska jakość jest różna a narazie głucha cisza.

Natomiast odnośnie tego wycieku oleju to wycieka on z prawej strony pod kabiną gdzieś na górze złączenia sprzęgła z blokiem silnika.

A a co wyrególuję tą dźwigienką? Tzn chodzi Ci chyba o to może nie otwierać do końca sekcji tak? ale to juz patrzyłem i nic;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Nie rozdzielacz w prasie nie ma nic do tego, a tym bardziej za wysokie ciśnienie w ciągniku. Próbowałeś może podłączyć przewód zasilający pod szybkozłącze a powrót puść swobodnie nawet przez korek od wlewu do skrzyni. Jak rozumiem do prasy podłączone są dwa przewody i zasilanie jest cały czas przesterowane dziwignią rozdzielacza w ciągniku , a prasa ma swój rozdzielacz którym wszystkim sterujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Skrzyp sterowanie jest z dzwignią hydrauliki i do prasy idą 2 przewoy. A prasa ma własny rozdzielacz i dźwigienkę do przełącznia go mam w ciągniku. Przełączam nią między 3 sekcjami tj. podawanie sznurka, podbieracz, tylna klapa. No a tego z wolnym spustem do skrzyni jeszcze nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Dużo właśnie traktorów ma zrobione swobodne spuszczanie oleju. Z tyłu jest śruba na gimbys i dość często spotykam się z tym że tam mają zrobiony swobodny spływ oleju do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj