Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam. Mam taki problem. MAm john deera 3030LS i w tym roku kupiłem nową prasę warfamę. Prasa bezawaryjna tylko jest duży problem. gdy podnoszę klapę to powoli ją podnosi jak opuszczam to szybko a jak zmienię przewody to podnosi szybko a bardzo powoli opuszcza 0k 40s. no i nawet jak podnoszę podbieracz to na manometrze skacze ciśnienie. a jak dociskam klapę to prawie momentalnie ciśnienie skacze na maksa. kiedy podczepiłem się pod zachodniiego classa rollanta to w mgnieniu oka podniósł i opuścił klapę. mechanik stwierdził że mam poprostu za duże ciśnienie w hudraulice że olej cały czas goni a nie nadąży wracać a prasa przy tym strasznie trzeszczy i się trzęsie. kupiłem jeden zawór dławiący na zasilanie i na pusto moment podniósł i opóścił klapę ale teraz nie mogę w żaden sposób docisnąć klapy sam już nie wiem co mam robić bo się normalnie nie da tak robić w żniwa czy sianokosy. Proszę o szybką odp jeśli ktokolwiek wie co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no w to to wątpie bo jak jest ciepły to olej jest rzadki wiec to nie to a z drugiej strony taki olej mi do niego dali w serwisie john deera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NO ludzie nie wiece co maożna z tym zrobić??? cokolwiek podpowiedzcie. A poza tym od jakiegoś czasu cieknie mi olej hydrauliczny tuż przy połączeniu z blokiem silnika. Myslałem że to z bloku ale to olej hydrauliczny. TAk niby wygląda mi to na cieniutką rurkę przekroju moę 1-2mm ale nie jestem pewnien macie jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Kolego jeżeli w tej zachodniej działa ok. to może w twojej jest coś nie tak ,czy aby szybo złącza są ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

A dużo ubywa Tobie tego oleju? U mnie wyciekał olej pomiędzy skrzynią pośrednią a silnikiem i wina była bloku skrzyni pośredniej jak również uszczelniaczy na wałku który wychodzi ze skrzyni pośredniej. Miałem całe sprzęgło zawalone plejem. Najlepiej jak wstawisz zdjęcie to będzie bardziej wiadomo którędy wycieka.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a ile masz par wyjść hydraulicznych?? podłącz powrót od prasy do tego zero co jest specjalnie robiony do maszyn o dużym zapotrzebowaniu na olej


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Witam. Luksmaster wymień gniazda hydrauliki bo poprostu są wyklepane te stożki w środku i się nie otwierają tak jak powinny po podłączeniu szybkozłaczy. Jak to nie pomoże to spróbuj wyregulować cięgiełko od dżwigni do rozdzielacza. Ten olej przy silniku to inna bajka i niema nic z tym wspólnego, tak samo jak za wysokie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. A więc tak odnośnie prasy. To tak najpierw postaram sie wymienić te gniazda hydrauliczne chociaż dziwię się dlaczego w zachodziniej prasie wszystko idealnie współgra tzn szybko i sprawnie chodzi tylna klapa. Drugie słyszałem że JD ma wydajnośc hydrauliki 160-190 bar a ten rozdzielacz na prasie ma 130 bar a więc o połowę prawie za dużo. Napisłem do Warfamy do serwisu to nic mi nie odpisali bo pytałem czy można dostać taki rozdzielacz tylko działający pod większym ciśnieniem i czy wtedy przewody i siłowniki wytrzymają bo wiadomo polska jakość jest różna a narazie głucha cisza.

Natomiast odnośnie tego wycieku oleju to wycieka on z prawej strony pod kabiną gdzieś na górze złączenia sprzęgła z blokiem silnika.

A a co wyrególuję tą dźwigienką? Tzn chodzi Ci chyba o to może nie otwierać do końca sekcji tak? ale to juz patrzyłem i nic;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Nie rozdzielacz w prasie nie ma nic do tego, a tym bardziej za wysokie ciśnienie w ciągniku. Próbowałeś może podłączyć przewód zasilający pod szybkozłącze a powrót puść swobodnie nawet przez korek od wlewu do skrzyni. Jak rozumiem do prasy podłączone są dwa przewody i zasilanie jest cały czas przesterowane dziwignią rozdzielacza w ciągniku , a prasa ma swój rozdzielacz którym wszystkim sterujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Skrzyp sterowanie jest z dzwignią hydrauliki i do prasy idą 2 przewoy. A prasa ma własny rozdzielacz i dźwigienkę do przełącznia go mam w ciągniku. Przełączam nią między 3 sekcjami tj. podawanie sznurka, podbieracz, tylna klapa. No a tego z wolnym spustem do skrzyni jeszcze nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Dużo właśnie traktorów ma zrobione swobodne spuszczanie oleju. Z tyłu jest śruba na gimbys i dość często spotykam się z tym że tam mają zrobiony swobodny spływ oleju do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Tomaszon
      Witam wszystkich
       
      Mam maly problem z JD 2140, sprawa jest taka ze podczas jazdy po asfalcie gdy ciagnik ma lekko wyrzuca okolo 300 ml oleju z silnika przez rurke wychodzaca z pokrywy zaworow zchodzaca przy silniku( to odpowietrznik taki chyba) Gdy za juz kichnie olejem pozniej tego nie zrobi az wystygnie caly silnik. gdy pracuje w polu jest wszystko ok, ma lekko czy ciezko w pracach polowych tego nie zrobi. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego zachowania, i czy ten odpowietrznik pelni role odmy?? mam nadzieje ze dobrze to opisalem jesli nie prosze o pytania.
      Prosze o odp z gory dziekuje
    • Przez mustafakali
      witam mam problem z moim jeleniem wszystko chodzi okey do momentu gdy załączę wom wtedy ginie wspomaganie podnośnik i kiper może ktoś wie czemu tak sie dzieje?
    • Przez marek911
      Witam. Co moze byc przyczyna ze jak dam na opuszczanie to podnosnik podnosi dochodzi max do gory i opada. Nie opada tak jak to normalnie powinno byc tylko na opuszczaniu idzie w gore i wtedy dopiero opada. Oczywiscie mam EHR 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.