Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam. Mam taki problem. MAm john deera 3030LS i w tym roku kupiłem nową prasę warfamę. Prasa bezawaryjna tylko jest duży problem. gdy podnoszę klapę to powoli ją podnosi jak opuszczam to szybko a jak zmienię przewody to podnosi szybko a bardzo powoli opuszcza 0k 40s. no i nawet jak podnoszę podbieracz to na manometrze skacze ciśnienie. a jak dociskam klapę to prawie momentalnie ciśnienie skacze na maksa. kiedy podczepiłem się pod zachodniiego classa rollanta to w mgnieniu oka podniósł i opuścił klapę. mechanik stwierdził że mam poprostu za duże ciśnienie w hudraulice że olej cały czas goni a nie nadąży wracać a prasa przy tym strasznie trzeszczy i się trzęsie. kupiłem jeden zawór dławiący na zasilanie i na pusto moment podniósł i opóścił klapę ale teraz nie mogę w żaden sposób docisnąć klapy sam już nie wiem co mam robić bo się normalnie nie da tak robić w żniwa czy sianokosy. Proszę o szybką odp jeśli ktokolwiek wie co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no w to to wątpie bo jak jest ciepły to olej jest rzadki wiec to nie to a z drugiej strony taki olej mi do niego dali w serwisie john deera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NO ludzie nie wiece co maożna z tym zrobić??? cokolwiek podpowiedzcie. A poza tym od jakiegoś czasu cieknie mi olej hydrauliczny tuż przy połączeniu z blokiem silnika. Myslałem że to z bloku ale to olej hydrauliczny. TAk niby wygląda mi to na cieniutką rurkę przekroju moę 1-2mm ale nie jestem pewnien macie jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Kolego jeżeli w tej zachodniej działa ok. to może w twojej jest coś nie tak ,czy aby szybo złącza są ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

A dużo ubywa Tobie tego oleju? U mnie wyciekał olej pomiędzy skrzynią pośrednią a silnikiem i wina była bloku skrzyni pośredniej jak również uszczelniaczy na wałku który wychodzi ze skrzyni pośredniej. Miałem całe sprzęgło zawalone plejem. Najlepiej jak wstawisz zdjęcie to będzie bardziej wiadomo którędy wycieka.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a ile masz par wyjść hydraulicznych?? podłącz powrót od prasy do tego zero co jest specjalnie robiony do maszyn o dużym zapotrzebowaniu na olej


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Witam. Luksmaster wymień gniazda hydrauliki bo poprostu są wyklepane te stożki w środku i się nie otwierają tak jak powinny po podłączeniu szybkozłaczy. Jak to nie pomoże to spróbuj wyregulować cięgiełko od dżwigni do rozdzielacza. Ten olej przy silniku to inna bajka i niema nic z tym wspólnego, tak samo jak za wysokie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. A więc tak odnośnie prasy. To tak najpierw postaram sie wymienić te gniazda hydrauliczne chociaż dziwię się dlaczego w zachodziniej prasie wszystko idealnie współgra tzn szybko i sprawnie chodzi tylna klapa. Drugie słyszałem że JD ma wydajnośc hydrauliki 160-190 bar a ten rozdzielacz na prasie ma 130 bar a więc o połowę prawie za dużo. Napisłem do Warfamy do serwisu to nic mi nie odpisali bo pytałem czy można dostać taki rozdzielacz tylko działający pod większym ciśnieniem i czy wtedy przewody i siłowniki wytrzymają bo wiadomo polska jakość jest różna a narazie głucha cisza.

Natomiast odnośnie tego wycieku oleju to wycieka on z prawej strony pod kabiną gdzieś na górze złączenia sprzęgła z blokiem silnika.

A a co wyrególuję tą dźwigienką? Tzn chodzi Ci chyba o to może nie otwierać do końca sekcji tak? ale to juz patrzyłem i nic;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Nie rozdzielacz w prasie nie ma nic do tego, a tym bardziej za wysokie ciśnienie w ciągniku. Próbowałeś może podłączyć przewód zasilający pod szybkozłącze a powrót puść swobodnie nawet przez korek od wlewu do skrzyni. Jak rozumiem do prasy podłączone są dwa przewody i zasilanie jest cały czas przesterowane dziwignią rozdzielacza w ciągniku , a prasa ma swój rozdzielacz którym wszystkim sterujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Skrzyp sterowanie jest z dzwignią hydrauliki i do prasy idą 2 przewoy. A prasa ma własny rozdzielacz i dźwigienkę do przełącznia go mam w ciągniku. Przełączam nią między 3 sekcjami tj. podawanie sznurka, podbieracz, tylna klapa. No a tego z wolnym spustem do skrzyni jeszcze nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Dużo właśnie traktorów ma zrobione swobodne spuszczanie oleju. Z tyłu jest śruba na gimbys i dość często spotykam się z tym że tam mają zrobiony swobodny spływ oleju do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kulczyk222
      witam od jakiegs czasu mam problem ze swoim john deerem 3050 91r. pod obciazeniem ciagnik bardzo latwo wchodzi na obroty jednak wytraca predkosc. ostatnimi czasy brak straty obrotow silnika, jedynie ciagnik strasznie zwalnia. czy jest to problem ze sprzegłem? prosze o jakies porady
    • Przez mati_43
      Witam w moim jd 2140 po wymianie orbitrola podnosnik nie dziala chyba ze skrece kierownice na max to dziala
    • Przez rogerr33
      Witam 
      Może ktoś pomoże w wyborze ciągnika JD tak powyżej 120 koni opinie,spalanie awaryjność. Mam zamiar używać go głównie do prasy dużej kostki. 
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez rafal1978
      Cześć, jak odpowietrzyć hamulca w john deerze 2850, są to hamulce hydrauliczne. Szukałem na jdcp.deere.com, ale nie mogę znaleźć odpowietrzników.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.