Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam. Mam taki problem. MAm john deera 3030LS i w tym roku kupiłem nową prasę warfamę. Prasa bezawaryjna tylko jest duży problem. gdy podnoszę klapę to powoli ją podnosi jak opuszczam to szybko a jak zmienię przewody to podnosi szybko a bardzo powoli opuszcza 0k 40s. no i nawet jak podnoszę podbieracz to na manometrze skacze ciśnienie. a jak dociskam klapę to prawie momentalnie ciśnienie skacze na maksa. kiedy podczepiłem się pod zachodniiego classa rollanta to w mgnieniu oka podniósł i opuścił klapę. mechanik stwierdził że mam poprostu za duże ciśnienie w hudraulice że olej cały czas goni a nie nadąży wracać a prasa przy tym strasznie trzeszczy i się trzęsie. kupiłem jeden zawór dławiący na zasilanie i na pusto moment podniósł i opóścił klapę ale teraz nie mogę w żaden sposób docisnąć klapy sam już nie wiem co mam robić bo się normalnie nie da tak robić w żniwa czy sianokosy. Proszę o szybką odp jeśli ktokolwiek wie co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no w to to wątpie bo jak jest ciepły to olej jest rzadki wiec to nie to a z drugiej strony taki olej mi do niego dali w serwisie john deera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NO ludzie nie wiece co maożna z tym zrobić??? cokolwiek podpowiedzcie. A poza tym od jakiegoś czasu cieknie mi olej hydrauliczny tuż przy połączeniu z blokiem silnika. Myslałem że to z bloku ale to olej hydrauliczny. TAk niby wygląda mi to na cieniutką rurkę przekroju moę 1-2mm ale nie jestem pewnien macie jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Kolego jeżeli w tej zachodniej działa ok. to może w twojej jest coś nie tak ,czy aby szybo złącza są ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

A dużo ubywa Tobie tego oleju? U mnie wyciekał olej pomiędzy skrzynią pośrednią a silnikiem i wina była bloku skrzyni pośredniej jak również uszczelniaczy na wałku który wychodzi ze skrzyni pośredniej. Miałem całe sprzęgło zawalone plejem. Najlepiej jak wstawisz zdjęcie to będzie bardziej wiadomo którędy wycieka.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a ile masz par wyjść hydraulicznych?? podłącz powrót od prasy do tego zero co jest specjalnie robiony do maszyn o dużym zapotrzebowaniu na olej


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Witam. Luksmaster wymień gniazda hydrauliki bo poprostu są wyklepane te stożki w środku i się nie otwierają tak jak powinny po podłączeniu szybkozłaczy. Jak to nie pomoże to spróbuj wyregulować cięgiełko od dżwigni do rozdzielacza. Ten olej przy silniku to inna bajka i niema nic z tym wspólnego, tak samo jak za wysokie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. A więc tak odnośnie prasy. To tak najpierw postaram sie wymienić te gniazda hydrauliczne chociaż dziwię się dlaczego w zachodziniej prasie wszystko idealnie współgra tzn szybko i sprawnie chodzi tylna klapa. Drugie słyszałem że JD ma wydajnośc hydrauliki 160-190 bar a ten rozdzielacz na prasie ma 130 bar a więc o połowę prawie za dużo. Napisłem do Warfamy do serwisu to nic mi nie odpisali bo pytałem czy można dostać taki rozdzielacz tylko działający pod większym ciśnieniem i czy wtedy przewody i siłowniki wytrzymają bo wiadomo polska jakość jest różna a narazie głucha cisza.

Natomiast odnośnie tego wycieku oleju to wycieka on z prawej strony pod kabiną gdzieś na górze złączenia sprzęgła z blokiem silnika.

A a co wyrególuję tą dźwigienką? Tzn chodzi Ci chyba o to może nie otwierać do końca sekcji tak? ale to juz patrzyłem i nic;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Nie rozdzielacz w prasie nie ma nic do tego, a tym bardziej za wysokie ciśnienie w ciągniku. Próbowałeś może podłączyć przewód zasilający pod szybkozłącze a powrót puść swobodnie nawet przez korek od wlewu do skrzyni. Jak rozumiem do prasy podłączone są dwa przewody i zasilanie jest cały czas przesterowane dziwignią rozdzielacza w ciągniku , a prasa ma swój rozdzielacz którym wszystkim sterujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Skrzyp sterowanie jest z dzwignią hydrauliki i do prasy idą 2 przewoy. A prasa ma własny rozdzielacz i dźwigienkę do przełącznia go mam w ciągniku. Przełączam nią między 3 sekcjami tj. podawanie sznurka, podbieracz, tylna klapa. No a tego z wolnym spustem do skrzyni jeszcze nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Dużo właśnie traktorów ma zrobione swobodne spuszczanie oleju. Z tyłu jest śruba na gimbys i dość często spotykam się z tym że tam mają zrobiony swobodny spływ oleju do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jnjnjn
      Witam 
      Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
    • Przez MlodyFarmer
      Witam, cieknie mi olej z mocowania listwy podnośnika, jak to uszczelnić ? Podczas uszczelniania tego wycieku trzeba spuszczać olej ze skrzyni czy się obejdzie bez ?? 

       
    • Przez kevin25
      Siemanko
      Po naprawieniu trzęsących się ramion w JD 1640, mam nowy problem. Iż od kilku dni, po zimie mój Jd stracił moc, wczoraj wybierałem gnojowice (bo pełno) i JD na 4 biegu tylko mruczy ledwo chce ciągnąc mój beczkowóz 5.5tys litrów ( powiem tak 60 radzi sobie z nim bez problemów) i tak gdy kupiłem go to miał swoją siłę bo oraliśmy z ojcem na zime w glinie w górach sporych i ciągał pługi 3x40cm bez zastrzeżeń, (ojciec 60 wtedy orał razem ze mną i beczała sobie w 2X35). Wtedy byłem z niego zadowolony bo było czuć ze ma te 65KM a teraz tylko miał-czy i nie chce iść. W zimie uruchamiałem go superstratem i tzw 'kopciem" czyli ogniem na tłoki. Czy mogło to mu zaszkodzić ? Filtry zmieniałem niedawno wszystkie paliwowy był okropnie brudny, no i teraz ma wszystko czyściutkie nowe i tylko miał-czy. Jak jest zimny to wcale nie chce się rozpędzać na pusto dopiero jak się ugrzeje trochę silnik to jest lepiej. Nie wiem czy to dobrze ale dużo paliwa idzie do baku powrotem tak jak by w 60 zdjął wąż od baku z paliwa. I przy małych obrotach trochę silnik chodzi nie równo a pompa paliwowa to okropnych wibracji dostaje wiec nie wiem czy tak powinno być. I nie wiem co jest bo czasami spod korka w chłodnicy borygo leci jak by wąż strażacki odkręcił i ogrzewanie szwankuje wtedy nie działa po prostu. I raz od superstarta coś w silniku aż waliło jak by młotkiem ktoś w bojler napier..... (rada da wszystkich superstartu nie używajcie) Co poradzicie od czego zacząć może wtryski posprawdzać i jak coś końcówkę jakaś zmienić? A i jeszcze jedno spalanie w nim wychodzi okropnie małe mniejsze od ursusa C-360 więc nie wiem co jest co mi doradzicie.
    • Przez Wojtek_250
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.
    • Przez lesiak2344
      Witam mam problem ze swoim jelonkiem a mianowicie nie wiem gdzie podłączyć dodatkowy rozdzielacz do tura, gdy zasilanie wpiołem za regulatorem ciśnienia a powrót na zasilanie fabrycznego rozdzielacza to tur do góry podnosił świetnie(bo było cisnienie przed rozdzielaczem) tylko nie chciał opaść i podnosnik przestał chodzić,a gdy podłączyłem zasilacnie na trójnik przy regulatorze ciśnienia a powrót na powrocie głównego rozdzielacza działa z pewnym opóźnieniem i gdy działa słabnie reszta hydrauliki. Wiec gdzie go podłączyć zasilanie a gdzie powrót aby wszystko chodziło plynnie( było ciśnienie na rozdzielaczu)???
×