Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko 4 tak zrobisz. prawdopodobnie poszło łożysko w trybie, wałku. Po ściągnięciu żółwia i pierścienia sygera, założyć kosz z żółwia na wałek, zabezpieczyć i mocno pociągnąć, uderzyć i powinno wyjść.

Opublikowano (edytowane)
Witam. Czyli zgrzytanie podczas zmiany biegów to normalne w c-385?? Bo ja mam od niedawna takiego i faktycznie tak jest, ale też przy ruszaniu: ciężko jest włączyć bieg bo zgrzyta. Im większy tym gorzej. A czasami np. z turem, to wciśnięcie sprzęgła jakby nie powoduje zatrzymania ciągnika - trzeba hamować bo jedzie jakby nic. I jeszcze jedno. Z Większego biegu czasami nie rusza - jakby sprzęgło się ślizgało. To sprzęgło - TAK??

 

Albo idzie olej na tarczę i sie klei. Suche masz sprzęgło czy zasyfione?

Edytowane przez OKEY
Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone.

 

Witam. W moim ursusie c-385 przepadł 3 i 4 bieg zarówno na polowych, szosowych i na wstecznych. zółw/zając też nie reaguje na tych biegach. 1 i 2 działają prawidłowo. Co może być przyczyną?

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

Witam, temat o skrzyni ale widzę że i o sprzęgło koledzy zachaczają, Mam problem, mianowicie kilka dni temu pedał sprzęgła zaczą mi latać na lewo i prawo ale sprzęgło działa. dziś zagłębiłem się w temat i okazuje się że ze skrzyni biegów wysuną się wałek który jest w dźwigni obrotu pedału sprzęgła. Z oględzin wynika że podczas wciskania sprzęgła obraca się też tym wałkiem, wnioskuje że to ten cały chamulec skrzyni. Mianowicie, jak go zablokować bo jak go wbiję spowrotem to siedzi ale ręką da się go spowrotem wyciągnąć i czy można go całkowicie wyciągnąć bo czuć że coś na nim jest a niechce żęby coś spadło i koła zębate zablokowało bo bede musiał go rozjechać. będę wdzięczny za jakieś rozjaśnienie sytuacji od kogoś kto rozbierał skrzynie i widział to od środka, pozdrawiam.

Opublikowano

Tam seger i pewnie się zsunoł nie wyciągaj do końca bo wpust wyleci a potem widełki co naciskają na ten hamulec .

Może być też tak że wpust nie wyleci i zaprze się o ścianę i wałka nie wyciągniesz .

Jak nie wyciągałeś go za mocno to możesz dorobić pręt który będzie dociskał ów wałek do pręta przyspaw kawałek płąskownika z dziurą i przykręć do śruby na łączeniu skrzynia-skrzynia pośrednia.

I tyle ;)

Opublikowano

A jesli chcesz naprawic tak jak było wtedy musisz rozpołowic za skrzynia posrednia, wysunąc wałek zdjac widełki hamulca skrzyni a nastepnie załozyc nowy seger ( jeśli stary pękł). Chyba ze tylko sie zsuną wtedy wystaczy go poprawic i wtedy zjechac ciagnik:).

Opublikowano

ten wałek wysuną się z 6-7 cm. ale spowrotem można go wsunąć. jutro wyniwnie tą tulejkę w pedale sprzęgła zeby się nie chmajtał, poskładmam i jak będzie szło tym jeździć to zostawie jak jest i doraźnie jakoś to zabezpieczę żeby nie wypadło znowu. jakoś nie widzi mi się to rozpoławianie. dziękuje za szybką odpowiedź, a i jeszcze jedno, czy przez te okno rewizyjne po prawej nic tam nie zobaczy?

Opublikowano

Witam. W moim ursusie c-385 przepadł 3 i 4 bieg zarówno na polowych, szosowych i na wstecznych. zółw/zając też nie reaguje na tych biegach. 1 i 2 działają prawidłowo. Co może być przyczyną?

Opublikowano

zajrzyj z gory po zdjeciu pokrywy skrzyni. Moglo pojsc lozysko na walku na ktorym sa tryby lub zlozenia igielkowe w w trybach. Mozliwe ze poprostu na wodziku widelki sie odkrecily.

 

zajrzyj z gory po zdjeciu pokrywy skrzyni. Moglo pojsc lozysko na walku na ktorym sa tryby lub zlozenia igielkowe w w trybach. Mozliwe ze poprostu na wodziku widelki sie odkrecily.

Opublikowano

Koledzy, ja parę lat temu opracowałem rewers załączany hydraulicznie do ursusa 912. Miał on być zamontowany w miejsce wzmacniacza momentu (po włączeniu zmieniał by kierunek obrotów wałka napędowego).Jako że za zrobienie kilku kół zębatych fachowcy życzyli sobie pokażne sumy bez gwagancji jakości temat odpuściłem.Czytając teraz posty zastanawiam się czy nie warto wrócić do tematu.Zastanawiam się czy nie warto skontaktować się z "kurusem" i przedstawić im projekt do realizacji. Myślę żę oni mają doświadczenie w produkcji części i po dopracowaniu szczegułów mogli by zrobić parę egzemplaży do testów. Co wy o tym myślicie.

Opublikowano

Witam Panowie mam problem co to może być cieknie mi ze skrzyni pod ciągnikiem robi sie kałuża a jak sie rozgrzeje to już całkiem wymieniłem pompe od wspomagania miała juz luzy ale dalej cieknie ze skrzyni. Z czego to może być ??

Opublikowano

Koledzy, ja parę lat temu opracowałem rewers załączany hydraulicznie do ursusa 912. Miał on być zamontowany w miejsce wzmacniacza momentu (po włączeniu zmieniał by kierunek obrotów wałka napędowego).Jako że za zrobienie kilku kół zębatych fachowcy życzyli sobie pokażne sumy bez gwagancji jakości temat odpuściłem.Czytając teraz posty zastanawiam się czy nie warto wrócić do tematu.Zastanawiam się czy nie warto skontaktować się z "kurusem" i przedstawić im projekt do realizacji. Myślę żę oni mają doświadczenie w produkcji części i po dopracowaniu szczegułów mogli by zrobić parę egzemplaży do testów. Co wy o tym myślicie.

Witam, ja też o tym myślałem i da się to zrobić, tylko pozbędziemy się wzmacniacza a przy tych ciągnikach to i tak jest za mało biegów, żeby dobrze dobrać prędkość. Dlatego zostałem dalej przy tam pomyśle, ale bym dołożył dwie Pompy tłoczkowe i na końcu dodałbym kolo Planetarne, żeby zsumować obroty i wtedy miałoby to sens. Miałbym rewers i zamiast półbiegów bezstopniowe zwalnianie i przyspieszanie. Może być to dość droga impreza.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Siemka mógł bym mi któs pomoc dokąd idzię ten przewód na wyżej przedstw. rysunk, byłbym wdzieczny o podanie odrazu też numer tego przewodu, dzieki z góry

post-166962-0-07698900-1451935007_thumb.jpg

Edytowane przez sawka12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v