Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawdopodobnie uszczelniacz ci poszedł na wałku WOM o wymiarach 48*72*12 i najlepiej odrazu wymienić pierścień oporowy i manszete o wymiarach 27,5*30,5*5 taki malutki trzeba wydłubać taki p-ń który jest pomiędzy wałkiem sprzęgłowym a wałkiem WOM i tam pod tym pierścionkiem on się skrywa.

Opublikowano

Kolego MAT912 , to ze ktoś akurat był pierwszy to niech nie uważa ze jest najmądrzejszy!!!!!!!!!!. Sorry ze nie w temacie pisze ale tu i tak panuje b....l . Na odpowiedz na pytanie które mi zmazałeś !!! nie czekam bo skand mógł byś to wiedzieć

 

Post nie na temat , jeżeli masz jakieś pretensje do moderatora to pisz na PW , nie zaśmiecaj forum - razor275

Opublikowano

Zatrzask wodzików sprawdż może jest już wytarty bądz też wodzik też jest wytarty lub też masz pekniety ząb na kole i Ci wyskakuje odkrędż pokrywę skrzyni i zobaczysz

Opublikowano

to co może być przyczyną tego , że mi 3 wybija ?

Kolego, a gdy wyrzuca Ci tą trójczyne to cicho czy jest takie stukniecie? Bo jesli słychac stukot to wycięty ząb na trybie. A jeśli wyskoczy samo z siebie czyli po cichu bez stuku to albo podrobiły Ci się już zęby na kole zębatym, albo tak jak napisał kolega powyżej masz wyrobiony wodzik albo zatrzask nie trzyma:)

Opublikowano

Witam panów. Mam problem z skrzynią biegów w 355. Bardzo ciężko wchodzą (trzeba się naszarpać aby wbić) ;[ Nadmieniam że stała nieużywana przez kilka lat. Radźcie?!!! :(

Opublikowano (edytowane)

Zmień olej leć na pole i rozgrzej skrzynie i bedzie git! ;)

 

Cytowanie poprzedniego posta. Nie cytujemy!

Edytowane przez przemrolnik
Opublikowano

Witam w mojej c360 praktycznie co dzień zakleszczają się biegi różnie R II III sprzęgło podciągniete ale to nic nie daje. Wsteczny cziężko wybić. Czyżby skrzynia szła już do remontu? I czy lepiej zrobić ją samemu czy kupić już po remoncie?

Opublikowano

zatrzaski nawet jakby były za mocno zakrecone to by sie objawialo tylko tym ze ciezko by sie biegi zmieniało. jesli sie kleszczy to będa wytarte te łapki wodzików które przesuwają koła biegów w skrzyni, mogą mieć juz luz i nieprzesuwają kół biegów w odpowiednie miejsce( niewyłączają biegu do końca) a wtedy przy włączeniu nastepnego biegu moze sie kleszczyć, ewentualnie mogą być tez wybite te rowki na listwach w ktore wchodza zatrzaski. proponuje pierw zajżec pod pokrywe skrzyni i sprawdzic wodziki ;)

Opublikowano

Mam pytanie kontrolne. Dzisiaj jak robiłem orkę to na glinie mnie mocno zatrzymało na 2 biegu i coś gruchnęło w skrzyni, zapewne to tryb 2i3 biegu. Trochę pogruchotało ale postanowiłem jechać dalej, później gruchotanie ustało, ale czuć było drgania w skrzyni i lekkie wycie. Na postoju (PRZY WYŁĄCZONYM WOM ) słychać jakby chodził WOM ale to chyba koło obrotów niezależnych lub co innego ale w takim razie co? Wiem że na sam początek ściągnę pokrywę i zobacze co tam jest nie halo. a według was co tam poszło?

Opublikowano

Łożysko by poszło dopiero przy obciążeniu? No możliwe no jak nie zdejmę pokrywy to się nie dowiem, ale muszę jeszcze uprawić i zasiać 3,5ha mam nadzieje że jeszcze wytrzyma.

Opublikowano

Raczej szykuj się na rozpołowianie mnie jak poszło igiełkowe i tryb to 3 bieg hałasował porobiłem jeszcze kilka godz tyle że 2 bieg bo na 3 nie szło taki rupot ale potem i tak rozpołowianie przód i tył

Opublikowano

Jeszcze takie pytanie poszło mi to w C355 z 72r. mówią że stary typ wałka głównego, sprzęgłowego i atakującego jest słabszy, ale dodam że ten ciągnik zrobił przez wszystkie lata sporo kilometrów i hektarów. Więc moje pytanie przerobić na nowy typ czy zostawić na igiełkach? Chciałbym usłyszeć kilka opini kolegów.

Opublikowano

Ja bym zostawił na starym typie i z tego co pamietam to musial bys wymienic i ten krotki walek od ataku co wiazalo by sie z wymiana calego ataku bo na pewno bys go juz dobrze nie ustawil oba musza byc o pary

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v