Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak bedziesz wymienial ten tryb wykruszony to wymień sobie tez górny z którym wspolpracuje bo bedzie wyło ;D chyba ze lubisz taki dźwięk, mysmy w swoim wymieniali walek sprzegłowy a to dolne koło zostalo stare i teraz wyje ;D

Opublikowano

większość mechaników mi mówi że jak się wymienia koło zębate to powinno się wymienić i to drugie nawet jeśli jest dobre , my jak kupiliśmy c-360 to gość zmienił tylko jedno i powiem szczerze że wyło , ale zrobiliśmy potem wszystko jak się należy i już nie wyje

Opublikowano

Witam.Chcę się zabrać za blokade w 60 (tam wystarczy tylko zaczepićcięgło) ale musze odkręcać zwolnice i jeszcze taśme hamulca muszę założyć.I moje pytanie jak wyciągne zwolnice to czy będzie mi olej leciał czy nie.Bo mi się wydaje że nie bo tam wałek od zwolnicy wchodzi do koła talerzowego a poziom oleju jest niżej niż otwór na wałek.

 

Pozdro ;)

Opublikowano

Witam co może głośno chodzić w ciągniku ursusie c-360 ? jak ciągnik stoi (włączony) to jak nacisnę sprzęgło to przestaje tak wyć a jak puszczę sprzęgło to wyje ( na luzie biegi ) to co może być tak że z włączonym sprzęgle nie wyje a wyłączonym wyje ??

Opublikowano

najprawdopodobniej bedzie wył wałek sprzegłowy, bo przy wylaczonych biegach tylko on zazębia sie z innym kołem zębatym( z tym z dolnego wałka), jak wciskasz sprzegło przestaje wyc bo przestaje sie walek sprzeglowy krecic ;D

Opublikowano

Witam. Mam pytanie jak orze na 2 biegu, dojadę do końca nawrócę cofnę i znowu włączę 2 bieg i opuszczę pługi i zaczynam dalej orać to w skrzyni słychać zgrzyt jakby tryb z tryb zachodził.

Czego może być to wina????

Opublikowano

moze moze byc tez ktorys wodzik wyrobiony i prucz tego biegu ktory wbijasz do orki, zębi jeszcze jakis jeden, np wodzik 1 i wstecznego niewybija dobrze biegu i przy puszczeniu sprzegła bieg wyskoczy ale ze sporym zgrzytem ;D

uwazaj bo sobie go zakleszczysz w taki sposób ;p

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem przy właczaniu wom czasem jakby nie zatrybia slychac głosne niezatrybianie albo zatrybianie nie do konca i wtedy walek niby pracuje ale pomapa nie chodzi nie dziala podnosnik, dzieje sie mi to rowniesz pod duzym opciazeniem wom rozrzutnik, belarka musze stawac i wsadzic jeszcze raz mocniej wom czasem to kilka razy az zacznie prawidlowo dzialac. |Dodam ze tuleja wom wymenielem mechanik mówił,ze to to ale niestety niepomogło. Prosze o rady.

Edytowane przez arturektdi
Opublikowano

Mogą być zużyte elementy załączające, czyli luz na dźwigni, koniec dźwigni w skrzyni wytarty jak i wodzik co daje efekt nie dokładnie włożonego przełożenia.

Odkręć od pokrywy skrzyni korpus z dźwigienkami od WOM i reduktora. Zajrzyj do środka zobacz w jakim stanie jest gniazdo wodzika jak i końce wybieraków dźwigienek, może są sporo wytarte.

Opublikowano

I przede wszystkim regulacja drugiego stopnia. Włączanie womu i pompy na hama przy kiepsko ustawionym sprzęgle jest przyczyna większości awari układu załączania tego ustrojstwa i przyśpiesza okrutnie zużycie. Odkręć zatrzask i zobacz czy po przełączeniu listwa ustawia równo wgłębieniem w listwie z otworem zatrzasku. Jak nie to albo kołek na ramieniu dźwigni do włączania albo cuś w środku np. palec wchodzący w listwe.

Opublikowano (edytowane)

Trafić na dobra i dobrze wykonana skrzynie biegów w 60-tce to jak w totka wygrać . Jakość a mianowicie dokładność odlewów jest wprost niewyobrażalnie koszmarna , GOLYM OKIEM WIDAC Z DALEKA RÓŻNICE . Przykład u kogo tryb od wstecznego zazębia się całom szerokością ? u jednego pewnie na kilkadziesiąt !!!! , i mógłbym ta długo wyliczać. Odnośnie zakleszczania to sprawdzić trzeba wajchę od biegów czy nie lata luźno góra -dół , a nie powinna!!!.

 

Wiesz o tym że nie wolno poprawiać posta po moderatorze !!!!!!! i dlaczego piszesz czerwonym kolorem? +10%

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Wymiane wałka biegu wstecznego można przeprowadzić poprzez odłączenie skrzyni biegów od tylnego mostu. Demontuję się wał głowny, z prawej strony wykręć śrubę zabezpieczającą wałek, następnie od strony tylnego mostu jest otwór w wałku do jego demontażu, wkręć śrubę i wyjmij go.

Opublikowano

Witam a u mnie w 3p wylewa się olej z skrzyni w kierunku sprzęgła. Przy wymianie wlałem 30l i już znać ubytek na miarce a po dłuższej robocie pod traktorem jest plama. Czy jest tam jakieś uszczelnienie na wałku sprzęgłowym. Ponadto na 5 jak jadę z góry "z wzniesienia" na niskich obrotach nie hamując silnikiem to się coś tłucze w skrzyni. Co to może być?

Opublikowano

Robiłem skrzynię 60 dwa razy części naprawdę tanie wiecej stracisz w wyjeżdzie do marketu na zakupy niż do składnicy tylko ta rozbiórka kabina i pierdołki to sporo czasu tylko w dzisiejszych ciągnikach to dopiero masakra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v