Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Robię C-360 na sprzedaż, została skrzynia biegów. Na aukcjach internetowych można znalezc wnętrznosci skrzyni za 300zł. U mnie najwiekszym problemem byl duzy wyciek z wałków z przodu, to musze zrobic i wyskakuje 5, a 3 jak sie wbije to wajcha leci na doł, zakleszcza sie bardzo latwo, pracuje skrzynia bardzo głośno. Rozkminiam że mozna kupic dobre czesci uzywane, bo jak ludzie robią skrzynie to wszystko nowe wstawiają, dobre nie dobre jest wymiana, bo jak tyle rozbierania i kosztow za mechanika. Tylko jak poznać, że te części są dobre? Czy wałki można pomierzyć i porownać z org? Tryby to chyba widać, że uszczerbane? Łożyska chyba też widać.. 

Opublikowano (edytowane)

kup tylko to co koniecznie wymaga wymiany walki nawet Stare możesz pouszczelniac. co do tego że lewarek z 3biegu wpada na pozycje 5 to listwa od 3 Za daleko idzie




a na następny raz. nie chwal się ze robisz na handel bo większość użytkowników na af to konfidenci którym wiecznie wszystko przeszkadza i zaraz cię ogłoszą partaczem

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

kolego jeśli rozbierzesz do zera skrzynie tylko sama obudowa zostanie to możesz myć czym chcesz ale jeśli zostają jakies wałki a szczególnie łożyska to nie wiem czy karcher jest dobrym pomysłem w szczególności do łożysk igiełkowych

Opublikowano (edytowane)

Mam zdjętą czapkę podnośnika i dekiel skrzyni biegów, dalej nie rozbieram, także różnego rodzaju dimery i karcher odpadają. Jeszcze się nie zabraliśmy za czyszczenie, ale myślę że ropownicą nie umyję tak jak trzeba (z grubsza jak najbardziej). Słyszałem, że aby dobrze odmyć zalewa się skrzynię ropą i robi rundę i wtedy samoczynnie się odmywa, ciekaw jestem jaki wpływ na tryby ma taka 'runda' ?

Edytowane przez Mateusz19980916
Opublikowano

Mateusz aie co cie podkusiło żeby lać przepalony olej silnikowy do skrzyni.predzej czy później i tak takie rzeczy się mszczą.podobnież dobry jest olej transformatorowy do takich czyszczeń.ja osobiście takim olejem czyściłem skrzynie w staże 266 w wojsku.spuszczało się stary olej i zalewało się tym star  trasę i powrót na warsztat i spuszczanie syfu i zalewanie nowego oleju.

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich mam problem może ktoś mi pomoże czytałem tutaj dużo ale nie znalazłem odpowiedzi miałem robioną skrzynie (4011) wymienione były łożyska koło 3 . 2 biegu wałek dolny długi i jeszcze parę rzeczy problem jest następujący jak skrzynia się rozgrzeje po 1 godzinie pracy w polu wtedy coś chrobocze na luzie jak wcisnę sprzęgło 1-szego stopnia to jest cisza gdy dodam gazu też jest cisza gdy włączy się bieg (którykolwiek) też jest cisza można nim pracować nic się nie dzieje tylko na luzie jest głośno rano jak zapale zimny jest cicho może ktoś się spotkał z tym.

Edytowane przez jacekdwm
Opublikowano

Witam, nie wiem czy już był post jeśli tak to przepraszam. mam problem w c-360 3p  wyje strasznie 5 bieg aż daje po uszach  jak w większości tych ciągników  reszta biegów bardzo cicho czy jest wg jakaś możliwość poprawienia tego żeby tak nie wył, koło talerzowe mam od zetora i most nie wyje super sprawa, ale ten 5 bieg psuje to wszystko cały urok, dużo osób mówi ze c-4011 były ciche a c-360 nie, sąsiad ma c-355 i c-360 to mówi ze woli ta c 355 pod każdym względem i to ze tez jest cicha ,czy jest wg możliwość lub czy ktoś przerabiał 4 i 5 bieg synchronizowany od zetora?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v